عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

جملات زیبا و احساسی عاشقانه مخصوص اس ام اس

 

اس ام اس, اس ام اس عاشقانه

 

 
در دنیا دو نابینا هست
یکی تـو ، که عاشق شدنم را نمی بینی
یکی من ، که به جز تو کسی را نمی بینم . . .
 
 
 
 
 
سر و ته این حرفها را که بزنم !
باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی . . .
 
 
 
 
 
 
اینقدر تو زندون قلبت شلوغ میکنم ، اینقدر زندونی ها رو اذیت میکنم که منو بفرستی تو انفرادی قلبت !
فرستنده : رها
 
 
 
 
 
 
تمام شهر تویی
وقتی دست‌ هایت را در دست می‌گیرم‌
و انگشتانت ، خیابان‌های درازی می‌شوند برای قدم زدن . . .
 
 
 
 
 
 
یه مرد ایدآل در جواب ” دوست دارم ” نمیگه منم همینطور ؛ میگه ” عاشقتم ”
 
 
 
 
 
 
کی باشد و کی باشد و کی باشد و کی ؟
می باشد و می باشد و می باشد و می
من باشم و من باشم و من باشم و من
وی باشد و وی باشد و وی باشد و وی
 
 
 
 
 
 
برای لب هایت لبی دارم
برای چشمهایت چشمی
برای دستهایت دستی
اما برای دلت ، دلی دارم که خانه ات می شود ، برای همیشه . . .
 
 
 
 
 
 
ﻋﺸــﻖ ” ﯾﻌﻨﯽ . . .
حـــــتی اگه . . .
ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ !
بدونی نمیشه !
ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ !
ﻧﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮ . . .
ﻧﻪ ﻓﮑﺮﺷﻮ . . .
 
 
 
 
 
 
آهسته فتح کرده ای با چشمهایت
هرچه داشته ام را
حالا تمام جهان من مستعمره ی توست . . . !
فرستنده : رها
 
 
 
 
 
 
نه روز ، نه شب
تنها شمارش نفس های ” تـــو ” ، عمر من است . . .
 
 
 
 
 
 
یک مرد چه میخواهد ؟
دستی که بگیرد در دست
چتری که بگیرد بر دوش
یک همقدم عاشق
با او بشود مدهوش !
 
 
 
 
 
 
فقط یک بار می توان در طول عمر عاشق شد . . .
دفعه ی دوم دیگه خبری از . . .
جنس اصل نیست . . . !
 
 
 
 
 
 
قایقت می شوم بادبانم باش ، بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم باد هوا شود دورترمان کند . . .
 
 
 
 
 
 
عشق یعنی :
طوری نگام کنی که انگار . . .
آدم قحطه !
 
 
 
 
 
 
عشق یعنی :
وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی
وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی
وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه
و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی . . .
 
 
 
 
 
 
نگاهت را گره بزن
به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو
درگیر منی
 
 
 
 
 
 
عشقت نه سرسری است که از سر به در شود
مهرت نه عارضی است که جای دگر شود
عشق تو در وجودم و مهر تو در دلم
با شیر اندرون شد و با جان به در شود !
 
 
 
 
 
 
گلم باشی
خار میشمو میرم تو دست هرکی بخواد بهت دست بزنه !
 
 
 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط علیرضا در تاريخ 1392/09/06 و 19:10 دقيقه ارسال شده است

    سلام

    لینک شما در سایت [تبادل لینک هوشمند و رایگان] قرار گرفت لطفاً لینک ما را ثبت کنید.
    با تشکر
    پاسخ : ممنون..تبادل نمیکنیم


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 607
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,891