عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

آهنگ جدید شاد و زیبای علیرضا روزگار بنام پری پری  ترانه و آهنگ : علیرضا روزگار 

کسی که من دوسش دارم دوسم نداره

دانلود و متن ترانه در ادامه مطلب


دانلود آهنگ پري از روزگار

متن شعر آهنگ علیرضا روزگار پری پری  peri-peri alireza roozegar pari pari

 
کسی که من دوسش دارم دوسم نداره
 
پری پری
یه جورایی سر به سر دلم میزاره
پری پری
میدونه من عاشقمو همش میخوامش
پری بازم داغ توی این دلم میزاره
پری پری
ببین دوسم نداره
پری پری
آره دوسم نداره
دوستم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
دوستم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
دلم گرفته از نا مهربونیش
عمری نشستم پای بد و خوبیش
اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
با یکی دیگست ولی هنوز می پامش
اون منو برده از یاد میدونم

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 786
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,070