عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

دل نوشته های غمگین و عاشقانه مهر 94

خیلی وقتا آدم نمی دونه چه مرگشه

آدم دلش می خواد درباره ش با یکی حرف بزنه ولی نمی دونه با کی

اگرم یکی پیدا بشه آدم نمی دونه از کجا شروع کنه . . .

چیستا یثربی

.

.

.

.

 

نشانه ی دوستی،

دوست داشتن یکدیگر به دلیل تفاوت هاست،

نه آنچه که میانشان مشترک است . . .

اریک امانوئل اشمیت

.

.

.

.

 

دعا می کنم هیچوقت بی صدا اشک نریزین …

دعا می کنم مبتلا به اون گریه هایی نشین که

گاهی سبب میشه بغض خفتون کنه

اما تو خودتون آروم بشکنینو دم نزنید …

دعا میکنم بالشتـتون هیچ وقت آغشته به نم اشک نشه

تا گرمای اشکتون جاری بشه رو گونه هاتون و سُر بخوره سمت گوشتون …

دعا میکنم …

عادل دانتیسم

.

.

.

.

 

خواهر کوچکم از من پرسید : پنج وارونه چه معنا دارد؟

من به او خندیدم

گفت : روی دیوارو درختان دیدم

بازهم خندیدم

گفت : دیروز خودم دیدم که مهران پسر همسایه

پنج وارونه به مینو می داد

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم :

بعد ها وقتی سقف کوتاه دلت لرزید

بی گمان می فهمی پنج وارونه چه معنا دارد…؟

سهراب سپهری

.

.

.

.

 

من، منم! نه هیچکسِ دیگر

و هرآنچه که دیگران درباره ی من فکر می کنند و یا می گویند

همانی ست که نیستم !

چرا که آنها ذره ای درباره ی من نمی دانند !

آلِن سیلیتو

.

.

.

.

 

دل را نمى شود همیشه همراه برد

گاهى باید گذاشت و گذشت و بى دل رفت و بى دل رسید

حالا مقصد هر کجا و رسیدن هرچه که هست . . .

گیتا گرکانى

.

.

.

.

 

آدمی پیر نمی شود ،

آدمی فقط از اندیشه ها و رویاهای جوانی اش دور می شود

ارنست همینگوی

.

.

.

.

 

یک عمر باید بگذرد تا بفهمی

بیشتر غصه هایی که خوردی نه خوردنی بود نه پوشیدنی ،

فقط دور ریختنی بود . . .

گیتا گرکانی

.

.

.

.

 

گاهی راحت تر آن است که

با وجود اندوهی که در درونتان موج می زند لبخند بزنید

تا اینکه بخواهید به همه ی عالم

علت غمگینی خود را توضیح دهید . . .

ژوزه ساراماگو

.

.

.

.

 

هیچ چیز به اندازه ناگفته‌ها حقیقت نداره

ژان آنوی

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,229
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,509