عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

پیامک عاشقانه جدید

تاريخ : یکشنبه 18 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 670

پیامک عاشقانه جدید.....

 

هر روز این عشق یک طرفه را طی میکنم ، یکبار تو هم گامی بدین سو بردار ، نترس ، جریمه اش با من !

.

 

 

.

گروه خونی ام "تو" ی مثبت است !

..

.

کوچ پرنده به من آموخت وقتی هوای رابطه سرد است ، باید رفت .

..

.

وقتی خداحافظی میکنیم چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل اولین قطره ی اشک برای نچکیدن .

.

 

بقیه پیامک های عاشقانه جدید دز ادامه مطلب........

 

مشکل از تو نبود ، از من بود ، با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود .

.

س ام اس های جدید عاشقانه

.

س ام اس های جدید عاشقانه

.

 می توان از آب و از نان ، و از جان خود حتی گذشت / ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت / عاشقان را جامه ای پوشیدنی جر چشم نیست / یا ز خیر عشق یا میباید از دنیا گذشت .

.

س ام اس های جدید عاشقانه

.

 

.

همین که یاد ما هستی دمت گرم / همین که مرهم دردی دمت گرم / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که با وفا هستی دمت گرم .

.

 

.

 

.

تو را چون آب دریا دوست دارم / به قدر خواب و رویا دوست دارم / سرکاری ! همه اینها دروغه / تو را من بیش از اینها دوست دارم .

.

 

.

س ام اس های جدید عاشقانه

.

دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

 

حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !

 

.

 

.

 

شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم !

 

.

 

س ام اس های جدید عاشقانه.

 

در خلوت من نگاه سبزت جاریست! این قست بی تو بودنم اجباریست

 

.

 

.

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .

.

س ام اس های جدید عاشقانه

.

 

.

خوشبختی من پیدا کردن "تو" از میان این همه ضمیر بود .

.

 

.

 

.

دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند .

.

 

.

س ام اس های جدید عاشقانه

.

تو با آواز خود شب را شکستی / ولی من بی دریچه مانده ام باز

 

 هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ /  ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .

 

.

 

.

 

خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه های

 

 بالا و والا را جستجو کنیم . . .

 

.

 

.

 

 

 

دلم می خواست سقف معبد هستی فرو می ریخت پلیدی ها وزشتی ها به زیر خاک

 

می ماندند ، بهاری جاودان آغوش وا می کرد جهان در موجی از زیبایی و خوبی شنا می کرد . . .

.

 

.

 

.

دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست / با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست .

.

 

.

 

.

چه جمله ی عجیبی است "دوستت دارم" ، هر کسی میگوید ، عاشقتر میشود و هر کسی میشنود بی تفاوت تر !

.

 

.

 

.

کوچه ای را بود نامش معرفت / ساکنینش بامرام از هر جهت / گرچه بن بست بود مثل قلب من / آخرین خانه تو بودی خوب من .

.

 

.

 

.

هوایت دستان سنگینی داشت ، وقتی به سرم زد فهمیدم !

.

 

.

 

.

از فکر من بگذر خیالت تخت باشد / من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد / این من که با هر ضربه ای از پا در آمد / تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد / تصمیم دارد با خودش ، با کم بسازد / تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد .

.

 

.

 

.

به خدا بگو خط و نشان دوزخش را برایم نکشد ، جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم .

.

 

.

 

.

آهسته گفت خدا نگهدارت و در را بست و رفت ، آدمها چه راحت مسئولیت خود را به گردن "خدا" می اندازند .

.

 

.

 

.

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی .

.

 

.

 

.

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی / محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی / ای دوست الهی در این عالم هستی / سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی .

.

 

.

 

.

اینجا مهم نیست کجاست ، بی تو همه جا دور است !

.

 

.

 

.

 

زندگی شبیه شعریست ، قافیه هایش با من ، "تو" همیشه "ردیف" باش .

.

 

.

 

.

عشق بازی کار فرهاد است و بس / دل به شیرین داد و دیگر هیچکس / مهر امروزی فریبی بیش نیست / مانده ام حیران که اصل عشق چیست ؟

.

 

.

 

.

اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته است ساخت چین !

.

 

.

 

.

الهی من فدات بشم ، انگشتر طلات بشم / وقتی چشاتو تاب میدی ، مردمک چشات بشم .

.

 

.

 

.

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره ، مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی .

.

 

.

 

.

هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد ! این تخت خواب "آغوش" کم دارد .

.

 

.

 

.

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید ، یادش باشه ریشش کجاست .

.

 

.

 

.

ارزان تر از آنچه که فکرش را بکنی بودی ، اما برای من گران تمام شدی .

.

 

.

 

.

دلتنگی من تمام نمی شود ، همین که فکر کنم من و تو دو نفریم دلتنگتر میشوم برای تو .

.

 

.

 

.

گفته باشم ! من درد میکشم ، تو اما چشم هایت را ببند ، سخت است بدانم می بینی و بی خیالی .

.

 

.

 

.

 

مثل تقدیر پرستوی سراسیمه ی عشق / پشت دیوار دلم از همه محبوبتری .

.

 

.

 

.

رنج دوری ، یاد یاران کار ماست / یک پیامک حکم یک دیدار ماست .

.

 

.

 

.

وقتی به آسمان نگاه میکنم خوشحال میشم چون با وجود فاصله ها ، زیر یک آسمونیم !

.

 

.

 

.

آدمها را دوست دارم ، همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند ، همانهایی که برای همه لبخند دارند ، همانهایی که بوی ناب انسانیت میدهند ، و من باور دارم که تو از همانهایی .

.

 

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 414
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,698