عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس های ارسالی شما - www.RadsMs.com

۰۹۳۳۵۱۵xx35

سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۴:۱۰
دلم برای یواشکی هایمان تنگ شده!!!
یواشکی…
حرف زدن شبونه تا صبح!
برای بوسه های پشت گوشی!
با صدای آهسته گفتن دوستت دارم!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۴:۰۷
حالم به هم میخورد از کلمه های “عزیزم” و “عشقم”…
من را همان “ببین” صدا کن…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۴:۰۵
ببین چقدر عمرت براش کوتاهه که بهت میگه:
گلم!!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۴:۰۵
طعم تلخ سیگارو دوست دارم!
تلخ مثل آخرین بوسه ى لعنتى ما..
تلخ مثل آخرین دروغ تو که باز هم همو مى بینیم..
تلخ مثل نبودنت..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۴:۰۳
“او رفت”…
و این خود شعر بلندی است…
(تقدیم به Hell bøy)
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۴:۰۱
حافظ هم از من کلافه است!
بس که…
آمدنت را فال گرفتم!!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۳:۵۹
آینه هم شکایت دارد از من !
روی خوش میخواهد…!
آینه جان…!
ندارم…
ندارم…
ندارم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۳:۵۸
تاریک باد!
خانه ی مردی که نمی جنگد برای زنی که دوستش دارد…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۳:۵۶
چه تجارت ناشیانه ای بود، آن همه نازی که من از تو خریدم!!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۳:۵۶
دلم که میگیرد آرام خودم را در آغوش میگیرم…
خودم به تنهایی دست نوازشی بر سرم میکشم…
لبخندمیزنم و آهسته میگویم:گریه نکن عزیزم…
من هستم…
خودم به تنهایی،
هوای نداشته هایت را دارم!!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۸۸۶۰xx31
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۲:۳۱
در ۱۵ دی دنیا صدای کودکی را شنید ک امروز تنها بهانه ی من برای زندگیست..
روزی که به دنیا آمدی،هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو
دنیا برایش زیبا تر است..
“بهانه ی زندگیم تولدت مبارک”
[تقدیم ب دخترم مریم]
از طرف مامان و بابا..
.
.
.
۰۹۱۷۲۳۶xx00
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۱۱:۲۱
خداپرسید:میبری یامیخوری؟گفتم می خورم،چه میدانستم لذت هارا میبرندوحسرت هارامیخورند!
.
.
.
۰۹۱۳۷۳۶xx03
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۰۰:۱۹
گاهی تمام چیزهایی که یک نفر میخواهد،فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی..
“فراموشی”
.
.
.
۰۹۱۳۶۴۱xx32
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۰۰:۱۹
سگی را خون دل دادم که با من آشنا گردد”ندانستم که سگ ها خون خورند خونخوار گردند”رفیق بی وفا را کمتر از
دشمن نمی دانم”سرم قربان آن دشمن که بویی از وفا دارد
*بهار*
.
.
.
۰۹۱۳۶۴۱xx32
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۰۰:۰۷
آنشرلی هم نشدم تا یکی ازم بپرسه:آنه! تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؟
*بهار*
.
.
.
۰۹۱۳۶۴۱xx32
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۰۰:۰۷
نعره ى هیچ شیرى خانه چوبى را خراب نمیکند. من از سکوت موریانه میترسم.
*بهار*
.
.
.
۰۹۱۳۶۴۱xx32
سه شنبه, ۰۱/۰۱/۲۰۱۳ ۰۰:۰۷
رفت…؟
به سلامت ، من خدا نیستم که بگویم: صد بار اگر توبه شکستی باز آی ، آنکه رفت به حرمت آنچه با خود برد حق
بازگشت ندارد . رفتنش مردانه نبود ، لااقل مرد باشد برنگردد . خط زدن بر من پایان من نیست بلکه آغاز بی لیاقتی
اوست. . .
*بهار*
.
.
.
۰۹۱۳۰۸۹xx88
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۴۳
عابری درگذراز کوچه،نزدیک به من میپرسد:این چه عطریست ک از کوچه ی قلب تو چنین میگذرد؟تازه من
میفهمم،خاطرات توچقدرخوش بویند…
.
.
.
۰۹۳۳۱۷۹xx70
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۵۲
بزرگ باش وعمیق،دریا بعد از طوفان هم دریاست.”ناامید”
.
.
.
۰۹۳۳۱۷۹xx70
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۵۱
خدایاخطونشان دوزخت رابرایم نکش..جهنم ترازدنیایت سراغ ندارم”ناامید”
.
.
.
۰۹۳۳۱۷۹xx70
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۵۱
اینجا مهم نیست کجاست بی تو همه جا ((دور دست)) است.”ناامید”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۴۵
خدایا آلودگی آدم هاازحد گذشته است!
دنیارا چندروزتعطیل نمیکنی؟
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۰۳
تنها تو آگهی و تو میدانی
اسرار آن خطای نخستین را
تنها تو قادری که ببخشایی
بر روح من صفای نخستین را….
@ تیرداد @
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۰۰
آه ای خدا که دست توانایت
بنیان نهاده عالم هستی را
بنمای روی و از دل من بستان
شوق گناه و نفس پرستی را….
< تیرداد >
.
.
.
0937423xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۵۸
در این فکرم من و دانم که هرگز
مرا یارای رفتن زین قفس نیست
اگر هم مرد زندانبان بخواهد
دگر از بهر پروازم نفس نیست….
¥ تیرداد ¥
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۵۸
آدم باید یه “تو”داشته باشه تا هروقت از همه چی خسته و ناامید بود بهش بگه:
مهم اینه که “تو”هستی…
بیخیال
دنیا…
(تقدیم ب دوست عزیزم ک توی بدترین شرایط تنهام نذاشت)
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۵۴
نمیدانم چه می خواهم خدایا
به دنبال چه می گردم شب و روز
چه می جوید نگاه خسته ی من
چرا افسرده است این قلب پرسوز….
£ تیرداد £
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۵۲
زندگی آیا درون سایه هامان رنگ میگیرد؟!
یا که ما خود سایه های سایه های خویشتن هستیم؟!
§ تیرداد §
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۴۱
آمده بود تا پناهم شود.
اما امروز از دست نبودن های گاه و بیگاهش به هرکس و ناکسی پناه می برم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۴۱
بر روی ما نگاه خدا خنده میزند
هرچند ره ب ساحل لطفش نبرده ایم
زیرا چو زاهدان سیه کار خرقه پوش
پنهان ز دیدگان خدا می نخورده ایم
@تیرداد@
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۳۹
گل یا پوچ؟
دستت را باز نکن..
حسم را تباه نکن..
بگذار فقط تصورکنم که در دستت برای من کمی عشق پنهان است…
دستت را باز نکن..
شور شعرم رابهای تو رو پس بدن…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۳۶
دنیای من بودی…
اما چه زود به آخر رسیدی…!!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۳۶
پیکرم، فریاد زیبایی
در سکوتم نغمه خوان لبهای تنهایی
دیدگانم خیره در رؤیای شوم سرزمینی دور و رؤیایی
که نسیم رهگذر در گوش من میگفت
آفتابش رنگ شاد دیگری دارد….
# تیرداد #
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۳۶
چشم ها در ظلمت شب خیره بر راهست
جوی می نالد که “آیا کیست دلدارش؟”
شاخه ها نجوا کنان در گوش یکدیگر
“ای دریغا…. در کنارش نیست دلدارش.”
[ تیرداد ]
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۲۷
آمدم تا به تو آویزم
لیک دیدم که تو آن شاخه ی بی برگی
لیک دیدم که تو بر چهره ی امیدم
خنده ی مرگی….
+ تیرداد +
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۲۶
در هوای، حوای هستم که خود آدمی دارد….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۲۴
شاید این را شنیده ای که زنان
در دل “آری” و “نه” به لب دارند
ضعف خود را عیان نمی سازند
رازدار و خموش و مکارند….
فروغ فرخ زاد
&تیرداد&
.
.
.
0933515xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۲۰
پناه بگیرید…!
باز تنهایی در راه است…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۲۰
در منی و اینهمه ز من جدا
با منی و دیده ات بسوی غیر
بهر من نمانده راه گفتگو
تو نشسته گرم گفتگوی غیر….
¤ تیرداد ¤
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۱۸
کاش بر ساحل رودی خاموش
عطر مرموز گیاهی بودم
چو بر آنجا گذرت می افتاد
به سراپای تو لب می سودم
کاش چون نای شبان می خواندم
به نوای دل دیوانه ی تو
خفته بر هودج مواج نسیم
می گذشتم ز در خانه ی تو
کاش از شاخه ی سرسبز حیات
گل اندوه مرا می چیدی
کاش در شعر من، ای مایه ی عمر
شعله ی راز مرا می دیدی….
{ تیرداد }
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۱۳
کاش چون پاییز بودم، کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
برگ های آرزوهایم یکایک زرد میشد
آفتاب دیدگانم سرد میشد
آسمان سینه ام پر درد میشد….
$ تیرداد $
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۱۰
موج وحشی ام که بی خبر ز خویش
گشته ام اسیر ضربه های ماه….
@ تیرداد @
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۰۸
بعد از آن دیوانگی ها ای دریغ
باورم ناید که عاقل گشته ام
گوئیا او مرده در من کاینچنین
خسته و خاموش و باطل گشته ام….
* تیرداد *
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۱:۰۰
دوست داشتن تولیاقت نمیخواهد.
مثل نخ کردن سوزن “اعصاب” میخواهد!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۵۹
دیگه از “میم” مالکیت استفاده نمیکنم…
شب بخیر قشنگش…!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۵۸
بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه!
راست میگفت!!
با دنیا نه…با یکی دیگه عوضم کرد!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۵۶
یه وقتایی لازمه از گوشیمون بشنویم:
“مشترک مورد نظر آدم نمیباشد”
لطفأ قطع کنید…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۱۱
صورت نبست بر دل ما کینه ی کسی، آینه هر چه دید فراموش کند….!
%تیرداد%
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۱
گفتی:بخند،
گفتم:نگاه کن!
گفتی:بگو،
گفتم:گوش کن!
گفتی:عاشق شو،
گفتم:حس کن!
گفتی:ثابت کن،
گفتم:لمس کن!
گفتی:گریه کن،
گفتم:بزن!
گفتی:برو،
گفتم:خدانگهدار!
ببین!همیشه حرف، حرف تو بودلعنتـــــی..
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۱
چرا دوست داشتن نسبت به حساب نمیاد؟
مثلا بپرسن:شماچه نسبتی دارین؟
منم جواب بدم:دوستشون دارم!
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۰
عاشقـــــش نشوید..
به اندازه ی همه تان برایش عاشقـــــی کردم، امـــا..
‏(تقدیم به مریم جون)
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۱۳۶۴۱xx32
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۱۶
میگفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد یه عمری خودمونو کشتیم شیرین ترین علف دنیا بشیم غافل از اینکه اصلا
طرف بز نبود…گاو بود به خوردن مقوا عادت کرده بود!
*بهار*
.
.
.
۰۹۱۳۶۴۱xx32
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۱۳
صدها دهقان برای باریدن باران دعا میکردند اماغافل از اینکه خداوند درفکر کودکی بودکه جکمه هایش سوراخ بود…..
*بهار*
.
.
.
۰۹۱۳۶۴۱xx32
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۱۳
هرکجا هستم باشم/آسمان مال من است/پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین مال من است/چشم هاراباید شست
جوردیگرباید دید/زیرباران باید رفت،فکر راخاطره را،زیرباران باید برد/دوست رازیرباران بایددید،عشق را زیرباران باید
جست…(سهراب)
*بهار*
.
.
.
۰۹۱۲۶۰۹xx09
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۲۳
به سلامتی سیگاری که صادقانه نوشته سرطانزا، نه آبمیوه ای که به نادرستی نوشته ۱۰۰% طبیعی!
شهاب
.
.
.
۰۹۳۷۶۴۵xx87
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۱۳
دست هایت کجاست
که کنار بزند
دلتنگی ام را «جوجو»
.
.
.
۰۹۳۷۶۴۵xx87
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۱۲
دلتنگمو کسی دلواپس بیتابی هایم نیست
توحاضرىویرانه ی وجودم را آبادکنی؟ جوجو
.
.
.
۰۹۱۴۱۸۵xx06
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۲۳
هی فلانی!
دیگرهوای برگرداندنت راندارم؛هرجاکه دلت میخواودبرو..فقط آرزومیکنم وقتی۲باره هوای من ب سرت
زد؛آنقدرآسمان دلت بگیردک باهزارشب گریه چشمانت؛بازهم آرام نگیری…
وامامن…
برنمیگردم ک هیچ عطرتنم راهم
ازکوچه های پشت سرم جمع میکنم ک نتوانی باخاطراتم قدم بزنی”چسب زخم”
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۰۸
گرگهاهمیشه زوزه نمیکشند…گاهى هم میگویند:دوستت دارم وزودترازآنکه بفهمى بره اى میدرندخاطراتت را!
وتومیمانى باتنى که بوى گرگ گرفته!
رها
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۰۴
زمانى میرسدکه تمام عاشقانه هایم براى تو،در۱کلمه خلاصه میشود:گوربابات!
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۰۲
فکرمیکنى ازتوتنفردارم؟
اشتباه میکنى!
من بتوفکرهم نمیکنم؛
چون تنفرهم۱نوع احساسه وتولیاقت هیچ احساسى روندارى؛
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۵۹
از”نبودنت”دلگیرنیستم…
ازاینکه روزگارى”بودى”دلگیرم…
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۵۶
فک میکردم اگه قلبم باهات صاف باشه همه چى حله!!!
ولى اشتباه فک میکردم وجاش دهنم صاف شد!!!!
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۵۱
به جهنم که نیستى..؛مگرمغولها۱قرن تمام حمله نکردند؟مگرنگذشت..؟
نبودن توهم میگذرد…
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۴۶
آنقدرمراازرفتنت نترسان،قرارنیس همیشه بمانیم!
روزى همه رفتنى اند…
ماندن به پاى کسى معرفت میخواهدنه بهانه
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۴۳
به کرمهاى اطرافتان پیله نکنید
توهم پروانه شدن مى گیرند!!!
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۴۱
بعضى ازآدمامث لیوان مى مونن،زیادترازظرفیت که بهشون بهابدى سرریزمیکن اول خودشونوبه گندمیکشن بعد دور
وبرشون رو…
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۳۸
مقصرخودماییم عشق رابه کسانى ارزانى میکنیم که اززندگى،جزآب وعلف روزانه،نه مى فهمندنه میخواهند!!!!
(رها)
.
.
.
۰۹۳۹۷۶۷xx59
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۴:۳۱
دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست ،اگر برف بیاد هست،اگه برف نیادنیست ،مثل دنیای من ،اگه توباشی
هستم،اگه نباشی..!
.
.
.
۰۹۳۹۷۶۷xx59
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۴:۲۴
مراعمری به دنبالت کشاندی،سرانجامم به خاکسترنشاندی ربودی دفتردل را افسوس که سطری هم ازاین
دفترنخواندی!
فاطی.به آسا
.
.
.
۰۹۳۹۷۶۷xx59
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۴:۱۳
حسادت نکن! اینکه بعدازتو بغل گرفته ام زانوی غم را!…
فاطی.به آسا
.
.
.
۰۹۳۹۷۶۷xx59
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۴:۱۱
دوس دارم این مسجمو یارم بخونه… یا که چه عرض کنم،یار دیگری که روزی یار من بود!دوسش دارم!ولی اون نداره،
حق داره،اونکه به من نیاز نداره!
فاطی؛ تقدیم به آسا”N.F”
.
.
.
0936266xx94
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۳۸
انگاری دارم دندان عقل درمیارم دیگرعاقل شدم و فهمیدم که به هرکس وناکسی نباید اعتماد کرد
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۳xx96
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۲۲
وقتی روزای رفته تو رو یادم میاره، حس میکنم میلرزه دل واسه تو دوباره، کاشکی دلم میفهمید، گذشته ها گذشته،
اون که دلم میخواستش، خیلی وقته رفته، خاطره های رفته باز میاد به یادم، نمیتونم بگذرم از تو، آخه دل به تو دادم،
شاید یه بار ببینمت تو رو دوباره، آخه کجایی دل دیگه طاقت نداره….
@ تیرداد @
.
.
.
۰۹۳۹۴۳۹xx77
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۰۱
خدایا بخاطر همه چیزهایی که دادی،ندادی,دادی پس گرفتی،دادی بعد میخوای پس بگیری,اگه بدی پس میگیری,پس
گرفتی بعد میخوای بدی,اگه میدادی پس میگرفتی,نداده بودی فکر میکردیم دادی. . . .شکر! 
(پائیزه)
.
.
.
۰۹۳۹۴۳۹xx77
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۰۰
به زور می توان چیزی را گرفت اما به زور نمی توان آن را نگه داشت!(دکتر شریعتی)
(پائیزه)
.
.
.
۰۹۳۹۴۳۹xx77
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۰۰
چاپلین میگوید;پس از فقر به ثروت رسیدم اما آموختم که؛باپول میشودخانه خرید ولى آشیانه نه،رختخواب خریدولى
خواب نه،ساعت خریدولى زمان نه،کتاب خریدولى علم نه،داروخرید ولى سلامتى نه،آدم خرید امادوست نه.۰
(پائیزه)
.
.
.
۰۹۳۹۴۳۹xx77
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۱۱:۵۹
یکی از زیباترین پاداش های زندگی آن است که ممکن نیست صادقانه به دیگری کمک کنی و در ازا خودت کمک
نشوی.(الف والدوامرسون) 
(پائیزه)
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۰۹:۵۸
کل دنیا را هم که داشته باشی، باز هم دلت میخواد، بعضی وقتا… فقط بعضی وقتا برای یک لحظه هم که شده، همه
ی دنیای یک نفر باشی…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۹۴۹۷xx59
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۵۰
من به لبهایم قول داده ام که هیچ کسی جز تو ترشان نکند،حتی خودم…زهره
.
.
.
۰۹۱۵۴۷۴xx25
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۱۷
هیچ وقت سعی نکن متفاوت باشی سعی کن خوب باشی چون خوب بودن به اندازه کافی متفاوته
el
.
.
.
0938269xx42
دوشنبه, ۳۱/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۲۷
مـــــرد که نبودی…
لااقل آدم باش!
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۲
نمایشگاه زده ام…
بیا و تماشا کن…
تمام روزهای نبودنت را آه کشیده ام و…
با حسرت قاب گرفته ام… Sweetish
.
.
.
0933484xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۴۲
چشم من مخصوص تماشاست اگربگذارند، تماشای توزیباست اگربگذارند،به من مسکین به حقارت منگر،دل ماوسعت
دریاست اگربگذارند..
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۴۰
آنقدرفریادهایم را سکوت کرده ام که اگربه چشمانم بنگرید کرمیشوید..
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۳۸
حضورت درقلبم مثل نفس کشیدن است.. آرام..بیصدا..اماهمیشگی!
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۳۵
تبسم رافراموش نکن لبخندبی هزینه ات گرانترین هدیه برای من است..پس بخند..
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۳۳
گاهی دلم میخواهد بروم..یک گوشه بنشینم..پشتم رابکنم به دنیا..پاهایم رابغل کنم وبگویم:من دیگه بازی نمیکنم!
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۳۰
روزی اگرنبودم تنها آرزوی ساده ام این است:زیرلب بگویی
.
.
.
0933484xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۲۸
وقتی نیازبه عشق داری عاشق مشوبلکه زمانی عاشق شوکه تمام وجودت سرشار ازعشق هست و میخوای آن
راباکسی تقسیم کنی!(کورش کبیر)
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۲۵
روزگاراکه چنین سخت به من میگیری باخبرباش که پژمردن من آسان نیست،گرچه دلگیرترازدیروزم،گرچه فردای غم
انگیزمرامیخواند،لیک باوردارم دلخوشیها کم نیست زندگی باید کرد..
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۲۱
درتمام لحظاتم تکرار میشوی اما…تکراری نمیشوی..
.
.
.
۰۹۳۵۶۹۸xx73
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۱۶
سلامتی یک نخ سیگار که حداقل میدونم قبل من با کسی لب نگرفته؛سلامتی دود سیگار، با اینکه کم رنگ ولی یه
رنگه؛سلامتی ته سیگار، که بهم یاد داد نتیجه سوختن و ساختن زیر پا له شدنه!
‘Mani.mehran’
.
.
.
0935139xx75
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۳۶
آدم لال باشه بهتر از اینه ک حرف مفت بزنه…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۲۲
مــــــادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی
سرش داد و بیداد راه بندازی ، باهاش قهـــــــــــر کنی !!!
اما با اینکه تو مقصـــــــر بودی بازم با یه بشقاب غـــــــــــذا
با لبخند میاد و میگــــــه :
با من قهری با غذا که قهـــــــر نیستی…
مادرا دلشون ب وسعت دریاست..
راحت میبخشن..
سلامتی همه ی مادرا چ اونایی ک الان پیشما هستن و دنیا واسه ما بهشته!
چ اونایی ک الان بهشت زیر پاشونه!
“هانیه جون مطمئن باش مامانت میبخشتت”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۲۱
بـابـا مـــــنــــ..
آغوش گـــرم..
نگاه گــــرم..
دستای گــــرم..
دم و بازدم های گره خورده و گــرم…
حرفهای گـــــرم…
خنده های گـــــرم
دردو دلای گــــرم..
نَـــــ دااا رررر مــــ
انقد سوال نکنید چرا انقد سردی تو؟
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۲۰
مـــــنــــ
ســوســـو میـــزنـــمــ
فــانـــوس ها تــمــاشـــایــمـــ میــکــنــنــد..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۲۰
میگن مغز هم دندون داره
فقط بجای غذا”خاطره”گیر میکنه لاش..
راست میگنا..من تجربه کردم
“تقدیم بfardin -مری ۷۴″
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۹
پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرم
اگر نمیایی،پنجره هارا دیگر زجر ندهم
چشمهایم ب جهنم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۸
ببین
دکتری
مهندسی
خوشگلی
خوش تیپی
مایه داری
اصلا آخرشی
معرفت نداشته باشی،مفت نمی ارزی!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۸
حالم بهم میخورد از
کلمه های عزیزم و عشقم
مرا همان ببین صدا کن..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۷
دوست دارم بدانی هر روز ک پلکهایم را بازمیکنم
چشمانم ب دنبال چ میگردد
اولین چیزی ک چشمانم دوس دارد ببیند
این است ک
جایت کنارم خالی نباشد..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۶
تو چه میفهمی حال و روز کسی را ک دیگر
هیچ نگاهی دلش را نمی لرزاند..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۶
نیوتن اگر جاذبه را درست میفهمید
معشوقه اش از درخت متنفر نبود
ودر دفتر خاطراتش نمی نوشت:
اشکهای من هم ب زمین افتاد
اما تو سیب را ترجیح دادی..
“تقدیم ب ۳۰kaj,Era”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۵
تلخ میگذرد این روزهارا میگویم
ک میخواهم
ازتو ک
تمام وجودم هستی
یه آدم معمولی بسازم..
“تقدیم ب هانیه-سارا جون”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۵
مى دونى وحشتناک ترین چیز ، توى دنیا چیه ؟
این که از یه کابوس وحشتناک ، از جا بپرى
و ببینى
زندگیت ، از اون کابوس ، وحشتناک تره!
“تقدیم ب HellBoy-Ho3in-Sweetish”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۴
ببین
چقدر عمرت براش کوتاست
ک بهت میگه”گلم”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۴
ﺑﻪ ﺧـــــﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺑﺨــــﻨﺪ
ﺣﺘـــــﮯ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻍ
ﮔﺎﻫﮯ ﺑــﺎﻳــﺪ ﺑﻪ ﻛﺴﮯﺗﻨﻔﺲ ﻣﺼﻨــــﻮﻋـــﮯ ﺩﺍﺩ!
“تقدیم ب اهورا،بهونه،رها”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۶:۱۴
ﮔﻮﺭ ﭘﺪﺭ ﻫﻤﻪ ﮮ ﻓـــﺎﻝ ﻫﺎﮮ ﻗﻬـــﻮﻩ
ﻣﻦ ﺗـــــﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳــﺘـــ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺍﻳﻦ ﻓﻘﻂ ﭼﺎﮮ ﻣﮯ ﺧﻮﺭﻳــــﻢ!
مریم تقدیم ب سارا جون
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۴۶
مراکه قمار کردی!
گذشت……
کاش لااقل بازی رایاد میگرفتی…
(تقدیم به هانیه جونم، على خارجى، اهورا)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۳۶
چقدر احمقانه است..
از یک قهوه تلخ انتظار فال شیرین داشتن..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۳۸xx83
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۲۲
خدایادیدى??کلى باران فرستادى تااین لکه هاراازدلم بشویى…من که گفته بودم لکه نیست…زخم است!!!!!!????
.
.
.
۰۹۳۰۸۳۸xx83
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۵:۲۱
به سلامتی گربه ها که… با بو کردن میفهمن هر اشغالی ارزش خوردن نداره! اما ما تا از کسی نخوریم نمیفهمیم
اشغاله…
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۵۶
کاش بجای این ک دستی بالای باشه،دستی توی دست بود…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۲۳
کنار تو
در باران
قدم میزنم…
چتر برای چه؟!
خیال که خیس نمیشود…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۹۹۰۶xx46
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۵:۴۹
بچه که بودم گوشم را بر روی صدفی میگذاشتم…
تا صدای دریا را بشنوم…
امروز جای آن صدف را سینه تو گرفته…
اقیانوسی میشنوم از عشق…
ومهربانیت که به وسعت دریایی است بیکران…
هیچگاه سر از این عاشقانه برنخواهم داشت…
Hellßøy
.
.
.
0939906xx46
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۵:۴۸
دنیا دنیای ریاضیست وقتی عشق را تقسیم کردند و تو خارج قسمت من شدی…
Hellßøy
.
.
.
0939906xx46
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۵:۴۷
میدونی بهشت کجاست؟
یه فضای چند وجب در چند وجب…
بین بازوهای کسی که دوسش داری…
Hellßøy
.
.
.
0939906xx46
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۵:۴۷
هر وقت به پیراهنت می افتد،باد
نفسم تنگ میشود…
چه خوب که خودت نیستی
Hellßøy
.
.
.
0939906xx46
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۵:۴۷
هوا داره سرد میشه و من…
همش نگران اینم که…
سرما بخورم و…
سرفه کنم و…
کسی نباشه بهم بگه:
“عزیزم،بازم که مواظب خودت نبودی”
.
.
.
۰۹۳۹۹۰۶xx46
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۵:۴۶
گرمایی بوده ام همیشه
ولی بین خودمان باشد
سرمایی میشوم
وقتی
پای”آغوش او “در میان باشد
Hellßøy
.
.
.
0939906xx46
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۵:۴۵
به او که فکر میکنم پروانه ها دورم میگردند
Hellßøy
.
.
.
0939186xx34
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۲:۵۳
اسب نجیبه
سگ باوفاست
میمون باهوشه
طاووس خشکله
من احمق بین این همه حیوون گربه رو انتخاب کردم!!!
Ho3ein
.
.
.
0939186xx34
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۲:۴۹
دیگه از ” میم ” مالکیت استفاده نمیکنم !شب بخیر قشنگش . . .
Ho3ein
.
.
.
0939186xx34
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۲:۳۷
تمام ترسم از این است ;یک شب هم که بخواهی به خوابم بیایی من بیدار نشسته باشم …
(تقدیم به هانیه سارا و مریم خانم
تو رو خدا همیشه اس ام اس بدین پیاماتون شدن تنها دلخوشی زندگیم)
Ho3ein
.
.
.
0939186xx34
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۲:۲۴
زرد آبی قرمز سفید مشکی نمیدانم از کدام رز…برایت هدیه بیاورم تا در خاطرت بمانم ای انکه که اشکهای شبانه ام از
آن توست…
(تقدیم به هانیه سارا و مریم خانم)
Ho3ein
.
.
.
0939186xx34
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۲:۱۶
به بعضی ها باید گفت :عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم …
Ho3ein
.
.
.
0939186xx34
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۲:۱۴
فکر میکنی از تو تنفر دارم ؟؟اشتباه میکنی ! من به تو فکر هم نمیکنم،چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ
احساسی رو نداری !
Ho3ein
.
.
.
0939186xx34
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۲:۱۱
بعضیا مرگ مغزی شدن انگار !هر روز قلبشون رو اهدا میکنن به یکی !
Ho3ein
.
.
.
0930542xx61
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۱۵
[¡] [¡] [] [¡] [¡]
این قبرها رامیبینى
یکیش خالیه خریدمش تابرات بمیرم‎:
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
یکشنبه, ۳۰/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۵۳
زندگی…ساده است!
به سادگی نبودن تو…
به سادگی شکستن من…
”هانیه عزیزم تسلیت.من خودم ی مادرم،فقط
میخوام بدونی هیچ چیزحتی مرگ هم نمیتونه مادروازفرزندش جداکنه.ایمان داشته باش همیشه باهاته”
” آرتینا”
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۳۰
نگران شب هایم نباش
تنها نیستم !
بالشم
هق هق سکوتم
قرص هایم
پاکت سیگارم
لرزش دستانم
همه هستن، تنها نیستم
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۳۰
برای او و اوووها بودن چه بی طاقتی اول من راتمام کن…!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۹
خیالت راحت
شکسته هانفرین هم بکنند گیرا نیست..
نفرین ته_دل میخواهد
دل شکسته هم ک دیگر سر وته ندارد..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۹
این درد نوشته ها
نه دلنشین اند نه زیبا
آنهایک مشت حرف زخم خورده ی بغض دارند
ک نشانی دردناک
ازیک عشق ناکام دارند
وتنها مخاطبشان،غایب است!!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۹
چاق باش
لاغر باش
کوتاه باش
بلند باش
بی سواد باش
پروفسور باش
اماتورو خدا بی شعور نباش
شعور داشته باش
شعور محبت دیدن
شعور محبت کردن..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۷
بعضیا برای تفریح کردن ب دنیا میان
منم برای تفریح دیگران..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۷
هوا سرده
ولی
خوشبحال اونایی ک این روزا غرق در گرم ترین آغوش هایند
مریم
.
.
.
۰۹۱۳۷۳۶xx03
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۰۴
ما تماشاچیانی هستیم که پشت درهای بسته مانده ایم !
دیر امدیم !
خیلی دیر …
پس به ناچار،حدس میزنیم،شرط می بندیم،شک میکنیم و ان سوتر……در صحنه،بازی به گونه ای دیگر در جریان است!
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۰۲
حق الناس همیشه پول نیست گاهى دل است…دلى که بایدمیدادى وندادى
(رها)
.
.
.
۰۹۳۰۳۶۱xx51
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۹
یه بار خیاروخیارشور باهم می رفتند یکی از خیار می پرسه این کیه پاهات خواهرم ترشیده.
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۴۲
وقتی مادرم کودکی ام رازیرچادرسیاهش قایم میکرد,شایدهیچ وقت نمیدانست که … زمانه جوانی ام را سیاه تر از
چادر مشکی اش خواهد کرد ..
“سارا”
.
.
.
۰۹۱۱۶۹۳xx80
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۳۶
دیروزها کسى را دوست مى داشتى
این روزها دلتنگى… تنهایى…
تمام عمر ما به همین سادگى گذشت تنها!
faegh
.
.
.
0935557xx15
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۳۶
بعضى هاروکه ازدورمى بینى میدرخشندجلوکه میان…
مى بیینى درخشش شون مال خورده شیشه هاشونه!!!
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۱۱
خیره خیره نگاهم نکن؛چشمهایم دیگرسگ نداردکه آب دهان هارت رابرایش راه بیاندازى!گرگى درونش خفته
است،حواست باشد!
مى درد…
(رها)
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۵۰
می گذرم از میان رهگذران،مات
می نگرم در نگاه رهگذران،کور
این همه اندوه در وجودم و من لال
این همه غوغاست در کنارم و من دور! Sweetish
.
.
.
0935557xx15
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۵۰
دونن آخشام چاغى سنسیزمنى آغلاتى یاغیش@
یادیماسالدى سنى مطلبینه چاتدى یاغیش@
کوچه لر اولدو گوزومده بیرآرپاچایى@
منى سنسیزنئجه نیسگیل چاینا آتى یاغیش…
“تقدیم به هانیه خانوم”
(رها)
.
.
.
۰۹۱۴۱۸۵xx06
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۴۹
تاتوانی به جهان باهمه کس یارمشو@
خویش راخوارمکن،لوتی بازارمشو@
تکیه برخلق مزن عازم گفتارمشو@
بابشردرهمه جامحرم اسرارمشو@
این رفیقان که همه مایل دیدارتوأند@
باچنین طایف ای مونس وغمخوارمشو@
ماکه
رفتیم وندیدیم وفاازدوستان@
نیست۱رنگ دراینجا،توگرفتارمشو@
ای نازنین امروزکسی محرم اسرارکسی نیست@
من
تجربه کردم که کسی یارکسی نیست@
”چسب زخم”
.
.
.
۰۹۳۶۵۶۳xx92
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۴:۲۱
عاشقونه ترین sms جنوب رو برات می فرستم:تک خرمای نخلستون دلمی.
لیلا-آبادان
.
.
.
۰۹۱۳۷۳۶xx03
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۳:۰۱
این بار که امدی
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلرزد…
“فراموشی”
.
.
.
۰۹۱۳۷۳۶xx03
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۵۹
سیگار از عمرم میکاهد!
مگر تو عمر مرا میدانی که محاسبه می کنی ؟کسی نمی داند ، شاید همین فردا من نیز خاموش شوم!سیگار دود
میکنم تا یادم بماند من احمق بیشتر از این ریه های سوخته ام دوستت داشتم
“فراموشی”
.
.
.
۰۹۱۳۷۳۶xx03
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۵۲
روزی میرسد
بی تفاوتی هایت را
به جای خالی ام حس کنی
و شاید در دلت با بغض بگویی
کاش اینجا بود
آنوقت است که میفهمی
چقدر زود دیر میشود
و من حتی به خوابت هم نمی ایم!…
تقدیم به سارا ،هانیه عزیز
“فراموشی”
.
.
.
۰۹۱۳۷۳۶xx03
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۴۶
ادمها از پیری نمیمیرند…
ادمها زمانی میمیرند…
که از همه چیز خسته میشوند!
“فراموشی”
.
.
.
۰۹۳۰۶۷۶xx65
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۲:۰۵
آسمون به دریاگفت:ازاین بالاخیلی خوب میشه همه جارادید.دریاگفت:این پایین بهترازاون بالاست چون فقط تورامیشه
دید.
.
.
.
۰۹۱۳۷۹۹xx44
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۱۰:۵۴
باران بهانه بود تا زیر چترم تا انتهای کوچه بیایی…کاش نه باران قطع میشد و نه کوچه انتها داشت.
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۳۱
ﺧـــــــﺪاﯾــــــــــــــــــﺎ
ﺧﯿـــــﻠﯽ دل ﺗﻨﮕﻢ
در ﮔﻠﻮﯾﻢ اﺑـــﺮ ﮐﻮﭼــﮑﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﯿــﺎل ﺑـﺎرش ﻧـــﺪارد ..ﻣﯿــــــﺸﻮد ﻣــﺮا ﺑــﻐﻞ
ﮐﻨـــﯽ ؟
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۲۹
ﺧــﺪاﯾـــــــــﺎ،
توخیلى بهم امتیاز دادى،ولى من دارم میبازم…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۲۳
سکوت میکنم!نه اینکه دردی نیست،گلویی نمانده برای فریاد…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۲۲
همدم ما یه پشه بود..هوا سرد شد اونم رفت…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۲۲
فقط غروب جمعه نیست
که دلگیر است…فقط کافى است دلت،گیر باشد..
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۱۴
خدایا ! همه از تو میخواهند “بدهی” اما من از تو میخواهم “بگیری” خستگی ، دلتنگی ، نگرانی و غصه ها را از لحظه
لحظه روزگاردوستانم.
“نیلوفر”(تقدیم ب همه بچه های راد اس ام اس)
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۰۸
چه زیبا گفت ناپلئون،ک خیانت همیشه دراوج اعتماد اتفاق مى افتد…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۰۸
مرا اینگونه باور کن،کمی تنها؛کمی بی کس؛کمی از یاد ها رفته…خدا هم ترک ما کرده…خدا دیگر کجا رفته…؟!
نمیدانم مرا آیا گناهیست؟!که جرم آن برای من،غریبی و جداییست…
مرا اینگونه باور کن …
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۰۶
از زندگانیم بیزارم تمام نفس هایم بوی مرگ میدهد.ای نازنین گویندعشق واژه ایست مقدس مانندعشقی که خدا
برمخلوقاتش دارد اماعشق خدا کجاوعشق ما آدما کجا؟فقط دروغ!عاشق دروغ گفتنیم تااینکه عاشق طرفمون
باشیم.وای ازاینهمه جدایی باورنمیکنم من…گفت بمانم اما…زنده بادتنهایی…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۰۳
دلتنگی یعنی دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمودکنی داری ساعتتومیبینی..
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۰۲
تنها نشسته ام…
در اتاقم و به خودم فکر میکنم و بغض مرا میگیرد!
هیچکس مرا به یاد نمی آورد،اینهمه آدم روی کهکشان به این بزرگی…
و من حتی آرزوی یک نفر هم نبوده ام…
دلم برای خودم میسوزد…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۱:۰۱
دنبال کسى نیستم که وقتى میگم میرم،بگه ;نرو .
کسى رو میخوام که وقتى گفتم میرم بگه;صبرکن منم باهات بیام،تنها نرو ..
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۵۸
من خدارادارم
کوله بارم بردوش
سفری تاته تنهایی محض
سازکم بامن گفت
هرکجا لرزیدی
ازسفرترسیدی
توبگوازته دل من خدارادارم
من وسازم چندیست
که فقط با اوییم..
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۵۴
دلم تنگ است…پرواز میخواهم؛تا کجایش را نمیدانم…
از زمین و آدمهای نامرد آن بیزارم…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۵۰
فرق نمیکنه دور و برت چقدر شلوغ باشه وقتی از درون تنهایی…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۴۹
(هست)رااگرقدرندانی میشود(بود)وچه تلخ است (هست)ی که (بود)شودو(دارم)ی که (داشت)شود…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۴۸
ازتپش های قلبم…
خواستنت رابگیرم می ایستد
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۴۶
هرگاه صدای جدیدی سلام میکنه تپش قلب میگیرم،من دیگه کشش خداحافظی ندارم…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۴۵
تقدیم به تنهاصدف دریای دلم ک به بیکرانگی اقیانوس عشق دلتنگشم…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۴۴
همین که قاصدکی رافوت کنی تاعطرنفسهایت راباخودبیاوردبرای دلم کافیست…
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۴۳
دلتنگ که میشوی به سراغ من بیا…
کمی غصه هست با هم میخوریم..
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۱۳۹xx75
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۴۲
گاهى نیازدارى به آغوش بى منت که توروفقط وفقط واسه خودت بخوادکه وقتى اوج تنهایى هستى باچشماش بهت
بگه :هستم تاهستى..
“نیلوفر”
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۰۴
أوره گیمدن خبرآلسان:نئجه کئچدى عمرون؟
گؤزیاشیملایازاجاق:من گونوم آغلارکئچدى
“تقدیم بخودم وهمه اونایى که روزاشون بااشکاشون شب میشه”
رها
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
شنبه, ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ ۰۰:۰۴
بازوانت رابه مستى حلقه کن برگردنم؛تابلرزدزیربازوهاى سیمینت،تنم@
چهرهءزیباى خودرا ازرخ من وامگیر؛جزبه آغوش چمن یا دامن من جامگیر@
رازعشق خویش راآهسته خوان درگوش من؛جستجوکن عشق رادرگرمى آغوش من….
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۳۴
کى ام من؟آرزوگم کرده اى تنهاوسرگردان@
نه آرامى،نه امیدى،نه همدردى،نه همراهى@
گهى افتان وخیزان چون غبارى دربیابانى@
گهى خاموش وحیران چونگاهى برنظرگاهى…
“تقدیم بخودم”
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۸
درشکه اى سیاه میخواهم که یادتوراباخودببردیانه؛یادتو باشدمراباخودببرد..
.
.
.
۰۹۳۷۰۸۷xx22
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۸
زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع، در ذهن به جز تو آفریدن ممنوع، غیر از تو ورود دیگران در قلبم، عمرأ، ابدأ، هیچ،
اکیدأ، ممنوع! (t.bag)
.
.
.
0935557xx15
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۸
توکیستى که من بى تواینگونه بى تابم؟@
شب ازهجوم خیالت نمیبردخوابم@توچیستى که من ازهرموج تبسم تو@
به سان قایق سرگشته روى مردابم@
(رها)
.
.
.
۰۹۱۲۶۱۳xx93
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۴
یه پیرزن خودشو تو آینه می بینه می گه آینه هم آینه های قدیم!
.
.
.
۰۹۱۲۶۱۳xx93
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۴
خیلی سخته مخاطب یکی باشی ولی هیچ وقت براش خاص نباشی!
.
.
.
۰۹۱۲۶۱۳xx93
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۴
پرسید:چرا اسمان ابریست؟ گفتم تو نبودی و من با او درد دل کردم
.
.
.
۰۹۱۲۶۱۳xx93
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۴
فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک می دهد…فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشه…فقط رفت…فقط
رفت ومن شنیدم که توی دلش گفت:راحت شدم
.
.
.
۰۹۳۵۹۴۷xx92
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۲
ماپیغام دوست داشتنمان رابا دودآتش به هم میرسانیم!
نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست؟
من اینجا جنگلی را به اتش کشیدم…!!
.
.
.
۰۹۱۲۶۱۳xx93
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۲
بالا تر از سیاهی رنگی هست …مثل این روز های من
.
.
.
۰۹۱۲۶۱۳xx93
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۲
گاهی وقت های دلم می خواهد خرمایی بخورم و برای خود فاتحه ای بفرستم شادیش ارزانی کسانی که رفتنم را
لحظه شماری میکردن!
.
.
.
۰۹۱۲۶۱۳xx93
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۱
به سلامتی اون رفیقی که یک روزمی یاد سر خاکم اما نمی تونم جلوی پاش پاشم…اما خیالم راحته خاک زیر پاشم
.
.
.
۰۹۱۲۶۱۳xx93
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۳:۲۱
زمستون و روزهای برفی واسم سرد نیست تا وقتی که خاطرت گرمت همراه منه…نگین خسته نباشی اقای راد
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۳۰
بزرګتر ک شدم
داستانی خواهم نوشت ک کلاغ هایش قصه ببافند و
آدمهارا بهم برسانند!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۳۰
“ګوسفندانی”بودیم
آمدند”خرمان”کنند
“ګرګ”شدیم
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۳۰
همیشه
پخته تر نمیشوی
ګاهی میسوزی و ته میګیری..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۲۹
ب دنبال ویلچری هستم برای روزګار
ظاهرا پایی برای راه آمدن بامن ندارد!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۲۹
باران
یا
دوش_آب
چ فرقی میکند؟
وقتی عاشقی
زیر هیچ کدام
آواز نخواند
مریم
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۲۹
غرورم محکم تر از این حرفها بود
اما
زلزله ى رفتن تو..
فرو ریخت تمام ستون هاى دلم را..
(تقدیم به اهورا، فراموشى، هانیه جون)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۲۸
هوای دونفره داشتن
نه ابر میخواهد نه باران
کافیست هواسمان بهم باشد
مریم
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۲۱
ساده کنار مى کشم..
هرچند پاى من هیچ وقت وسط نبود..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۱۹
یه دنیا فاصله است بین دنیاى
کسى که شبا با قرص خوابش مى بره
بااون کسى که با یه اس ام اس دوست دارم مى خوابه..
(تقدیم به نرگس جون)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۱۶
باور کن خیلى ها خواستند نبودنت را پر کنند..
اما نشد..
ماهى صید شده را هرچقدر مى خواهى درآب رها کن..
چه فایده؟ وقتى مرده است..
(تقدیم به اهورا، مریم و هانیه جونم)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۲:۰۷
نه تو رفتى..
نه من..
تمام این تنهایى ها به خاطر آمدن یک غریبه بود..
(تقدیم ب نرگس عزیز، تنهاترین، هانیه جونم)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۲۰:۴۱
دیدى که رسواشددلم@غرق تمناشددلم@دیدى که من بااین دل بى آرزو،عاشق شدم@باآن همه آزادگى،برزلف
اوعاشق شدم@اى واى اگرصیادمن@غافل شودازیادمن@قدرم نداند@فریاداگر،ازکوى خود@وزرشتهءگیسوى خود@بازم
رهاند
(رها)
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۳
ما ک رفتیم
ولی ب اونی ک پیششی بګو
عاشقتم تیکه کلامته!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۳
چ تلخ است علاقه ای ک عادت شود
عادتی ک باور شود
باوری ک خاطره شود
وخاطره ای ک درد شود..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۳
مرا محکمتر در آغوش خودبګیر
من هنوزهم نمی خواهم تورا!
ب دست خاطرات لعنتی بسپارم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۳
وقتی دست فشردیم وقول دادیم..
فقط،دست_تو مردانه بود..
وقول_من..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۳
حل شده ام،مثل یک معما!
راست میګفتی ک
خیلی ساده ام..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۲
ګونه های”تر”من دست پرمهر کسی را حس کرد،
سر من نازو نوازشها دید
یک نفر نام مرا زیبا برد
وب اندازه قلبم دل او نیز تپید
شب سردیست و من بادل سرد
ب خودم میګویم
خبری نیست بخواب
باز هم خواب محبت دیدی
“تقدیم ب علی”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۲
سر ب هواشده ام
توهم زیر سرت بلند شده!
چقدر عجیب
فکر میکردم
قلب همیشه ګرفتار می شود..اما..
انګار”سر”نقش کلیدی تری دارد..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۲
ګاهی انسان دست ب خودکشی میزند
ن اینکه تیغ بردارد و رګش را بزند،نه
فقط قید احساسش را میزند..
مریم
.
.
.
۰۹۳۵۳۰۸xx17
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۹:۵۲
“تو” عزیز خواهى ماند…
حتى اگر راه.نگاهت را از من دور کند…
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۱۰
چه جنگی راه افتاده بین دل و غرور…!
دل تو را میخواهد و مدام میگوید به دنبالت بیایم…
و غرور پاهایم را بسته…
تو نترس…!
جایت امن است….
قربانی این جنگ منم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۱۰
دل من همانند،اتوبوسهای شهر شده!
غصه ها سوار میشوند.فشرده به روی هم! و
من راننده ام که فریادمیزنم:
دیگرسوار نشوید!!!
جا نیست..
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۱۰
خسته ام از این “مواظب خودت باش” ها!
تو اگر نگران من بودی که نمیرفتی…
اگرمیماندی
بایک نگاه…
بایک نفس…
مواظبم بودی…
پس نگران من نباش.
برو…!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
جمعه, ۲۸/۱۲/۲۰۱۲ ۱۸:۰۴
سکه ی زندگیم شیر ندارد!
اما همین خطی که مرابه تو وصل نگه میدارد را دوست دارم…
“هانیه”

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط آموزش شبکه در تاريخ 1394/07/20 و 22:41 دقيقه ارسال شده است

    مطالب فوق العاده ای انتشار میدید . من همیشه مطالب شما رو پیگیری می کنم .

    به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدید . منتظرتونم .
    http://kiusk.ney

    اين نظر توسط لیلا در تاريخ 1392/07/04 و 20:36 دقيقه ارسال شده است

    دوستون داریم.http://www.ahoooo.rozblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif

    اين نظر توسط لیلا در تاريخ 1392/07/04 و 20:34 دقيقه ارسال شده است

    تنها تصویریک ماه به این مرداب حس بودن میدهد...ماه من لطفا نگاهم کن.

    اين نظر توسط شبنم در تاريخ 1392/07/04 و 20:31 دقيقه ارسال شده است

    منی که توکنارش نباشی تومنی نمی ارزد0

    اين نظر توسط محمدرضا در تاريخ 1392/02/11 و 17:10 دقيقه ارسال شده است

    یارو از کلاهش خرگوش در میاره, من هنوز نتونستم از قلبم یه اشغال رو بیرون کنم......

    اين نظر توسط محمدرضا در تاريخ 1392/02/11 و 17:08 دقيقه ارسال شده است

    سالهاست که درد میکشم وفریاد میزنم...
چقدر این زندگی دیر ارضا می شود...


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,190
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,470