عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

اسمــت را مــوج مــی‌بــرد،
خــودت را کشتــی،
مــوهــایــت را بــاد
و یــادت را  دفتــر گــم‌شــده‌ام!
اسمــم را
سنگــی نگــه مــی‌دارد
خــودم را گــوری،  و یــادم را . . .
مهــم نیســت!

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

ما ” ندار ” بودیم عروسک قصه مان پرید…..!!
”دارا ” که باشی
” سارا ” با پای خودش به سراغت می آید……!!

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

زندگی من  نیمه شبها دیدنی تر است  نیمه شبها
که تو فرسنگها با من فاصله داری ،
غرق درخوابی شیرین
و من غرق اشک و خیال نوازش تو

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

وجدانت  بی وجدان است
که بتو گوشزد نکرد
دل این زن
دلِ یک انسان است
نه دل یک گوسفند برای کباب کردن…!!!

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

فارسی اول دبستان را  هِی تجدید می شوم این روزها:
“آن مرد آمد  آن مرد در باران آمد”  …
امروز باز هم باران آمد
تو اما نیامدی..

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

در طالع من نیست که نزدیک تو باشم
می گویمت از دور دعا،
گر برسانند…

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

آزمودم ،  مرگ من در زندگیست …
  چون رهم زین زندگی ،  پایندگیست ….

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

همه راه‌هایی که تو را به من می‌رسانند
در دست تعمیرند !
  اگر نه تو حتما می‌آمدی !

 

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

 

دو سال است هرجا می‌روم پنجره را با خودم می‌بَرَم.
دو سال است دنیا را دنبالِ تو می‌گردم.
دو سال است این دو چشم
پنجره‌هایی رو به توست.

 بهترین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه

حال و روزم به دور از تو
به مثل ماهی دور افتاده
از معشوقش
دریا  شده

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,506
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,112,786