عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس عاشقانه

 

جملات زیبا و عاشقانه

 

 

من از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این بی تفاوتی ها

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی

می ترسم….

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

ﯾﻪ ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﻫﺴﺖ ….

ﻫﯿﭽﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ

ﮐﻼﻓﻪ ﺍﯼ …

ﺗﭙﺶ ﻗﻠﺐ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﻗﻠﺒﺖ ﻣﺜﻞ ﮔﻨﺠﺸﮏ ﺗﻮ ﺳﯿﻨﺖ

ﻣﯿﺰﻧﻪ

ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭﻩ ﺧﻔﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺎﺭ ﻭ ﻫﯿﭻ ﮐﺴﯽ ﻭ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺣﺘﯽ

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺧﻮﺩﺕ ….

ﯾﻬﻮ ﺷﮑﺖ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﮐﻪ:

ﺍﯼ ﺩﺍﺩ ﻧﮑﻨﻪ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮕﺸﻪ ﻫﻨﻮﺯ ……

ﺁﺭﻩ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺎﯾﯿﺪﯼ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺶ

ﮐﺮﺩﯼ..

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻧﺬﺭ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ…..

ﺗﺎ ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻥ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺻﺒﺢ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ

ﺧﺪﺍ

ﻋﻄﺮ ﺩﺳﺘﻬﺎﯾﺖ،

ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺩ بسپارد ..

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

بیا

کنارم بمان

دیگر تجسم خوشبختی

خوشبختم نمی کند

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

مردم میگویند

آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها

اما باید اینگونه باشد

خوبی را در آدمها پیدا کنید و بدی آنها را نادیده بگیرید. هیچکس کامل نیست

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

مدتی است دیگر از تهِ دل نمیخندم

فقط لب هایم

نقشی به نام لبخند را بازی میکنند

تا کسی نفهمد درونم چه میگذرد

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

گفتم بیا . . .

گفت پاهایم یخ زده !

و من به پایش سوختم !

گرم شد . . .

رفت به سوی دیگری !

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

صــــبر کــن…!!!

بـــرگــرد…!!؟

چــمدان هــایـمـان اشتــــباهـ شــد…!!؟

دلــــم را بهـ جـــای خـــاطــراتـتـــــ بـــردی….!!؟

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

انسان تنها به این دنیا آمد

و تنها از این دنیا میره

پس اینقد نگو همیشه باهاتم

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

بزرگترین خطایت این بود که :

فکر می کردی ؛

من …

برای همیشه

صبــــورم … !!!

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

زحمت دارد ….

آدم بودن را می گویم … !!!

این را میشود از مترسک ها آموخت …

آن ها تمام عمر می ایستند تا آدم حسابشان کنند …

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﻲ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﯽ

ﺍﻭ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺭﺍﻫﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻭﻗﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ برات پیدا میکنه . . .

ﻧـــﻩ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﺭ ﻭ ﻧــــﻩ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺑﺮﺍﯼ توجیه

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

گذشته ای که حالمان را گرفته است

آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم

و حالی که حالمان را به هم میزند…

چه زندگی خوبی!!!

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

تو نیستی و خیابان بدون تو سرد است

و کافه ها که ندارند میز یک نفره…

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

.

ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﭼﻤﺪﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

ﭘﺸﯿﻤﺎﻥ ﺷﺪﻡ …

ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﭼﻘﺪﺭ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﺵ ﻫﺴﺘﻢ .

ﺍﻣﺎ ﺍﻭ …

ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻗﺪﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

ﻓﻬﻤﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﻭﺭﯼ

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺳﺨﺖ ﻧﯿﺴﺖ …

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺍﺟﺒﺎﺭ ﺧﻨﺪﯾﺪ !

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺎ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﮔﺮﯾﻪ ﻛﺮﺩ

ﺗﺒﺴﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮔﺮﯾﻪ

ﺍﺯ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﻛﻤﺎﻥ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻫﻢ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﻩ !!!

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

گیرم که باران هم آمد

سیاهی این شهر را هم شست

هوا هم عالی شد

فایده اش برای من چیست؟!؟!

هوای دل من بی تو “پس” است

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای ……

من خود عاشق بودم درکت میکردم …

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

چه آشوبی است در دلم ،

.

وقتی نمی دانم در نبودنم ،

به بودن چه کسی فکر میکنی !!!

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

رفتم گفتم:

از “خیرش” میگذرم..

شنیدم زیر لب گفت:

از “شرش” خلاص شدم”….

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …

می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو

برساند …

.

.

.

سایت عاشقانه آهــو

.

.

.

از دستم رفتی

کاش از دلم هم می رفتی …

با تو بودن را تصویر کردم …

بی تو بودن را ، تجربه !

این بود سهم من از رویا تا واقعیت …

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط mahsa در تاريخ 1392/09/12 و 17:03 دقيقه ارسال شده است

    سلامممممممممممم دست گلت درد نکنه خیلی توپ بودن
    پاسخ : ممنون از نظر شما..

    اين نظر توسط محمد علی زارع بیدکی در تاريخ 1392/09/10 و 17:48 دقيقه ارسال شده است

    سلام!
    سایت قشنگی داری!
    معلومه خیلی براش زحمت کشیدی!

    به سایت منم یه سر بزن اگرم خواستی بگو تا تبادل بنر کنیم!
    Www.98tafrih.ir
    با تشکر
    پاسخ : ممنون.. سایت شما هم خوب است.....
    ولی طبق الگوریتم جدید گوگل تبادل دوطرفه نمیکنیم....


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 989
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,273