عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس احساسی عاشقانه

تاريخ : یکشنبه 15 فروردین 1395 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 306

اس ام اس احساسی عاشقانه

به خاطراتت بگو اینقدر توی دستو پای من نباشند
دیروز یکبار دیگر جلوی همان نیمکت همیشگی زمین خوردم

.

.

.

لیاقت داشتن وجودت  را
به رخ اسمان میکشم  تا
دیگر به مهتابش ننا زد

.

.

.

برای روزهای خوب تو دعامیکنم.روزهای خوب تو ربط عجیبی به حال خوب من دارد

.

.

.

گل های سرخ عشقم پژمرد وقتی ک از سردی خورشید نگاهت نور میگرفت و از باران شور دیدگانم آ ب

.

.

.

گفتی ک عشق همچون آتش است و بازی با این آتش دل میخواهد ک تو ندار ی
آری حق با تو بو د ،
بازی با این آتش دل میخواهد و من بیدلی بیش نیست م

.

.

.

در مرد ها حسی هست که اسمشو میذارن  غیرت
و به همون حس در خانم ها میگن حسادت
اما
من به هردوشون میگم   عشق
تا عاشق ن باشی
نه غیرتی میشی نه  حسود

.

.

.

دوسـتـت دارم  و
عـشـق تـــو از نـامـم مـی تـرا ود
مـثـل شـیـره ی تـک درخـتـی مـجـر وح
در حـیـاط زیـارتـگـاه ـی

.

.

.

می خوا هم
اونقدر خودخواهانه بغلت ک نم
که جای ضربان قلبمــ روی تنت بمو نه

.

.

.

گفت اندازه ی ستاره های اسمان دوستت دارم
اسمان را نگاه کردم هوا ابری بود.. .حسرت دوست داشتنش بر دلم م اند

.

.

.

آن سوی تنها یی
بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه ب ود
چه بیقرار بودی زودتر برو ی
از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بود ی
من سوگوار نبودنت نیس تم
من شرمسار این همه تحم لم

.

.

.

همیشه بهم میگفت زندیگیمی… وقتی داشت میرفت گفتم مگه زندگیت نبودم؟ جواب داد آدم واسه رسیدن به عشقش از زندگیشم باید بگذ ره

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 847
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,131