عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

 

 

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

 

بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی
بودن من را دلیل باش …

.

.
دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم …

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
*۱۴۴*I Love You#
شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه ، درست مثل فراموش کردن “تو” …

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن !
سعی نکن از من دورشی چون دلت اینجاست …

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
ﻣﯿﺘﻮﺍنم ﺗﻤﺎﻡ زندگیم ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ بگیرم ؛ ﮐﺎﻓﯽ ﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪگیم ﯾﮏ “تو” ﺑﺎﺷﺪ !

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
این روزها هیچ چیز سرجایش نیست جز تو !
چه زیبا جا گرفته ای در دلم …

با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.

من با همه فرق دارم !!!
چون من تــــــــو را دارم …

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
این روزها همه میگن “بیخیال شو”
چه میدونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری

.

اس ام اس و پیامک جدید عاشقانه و احساسی

.
خوشبختی یعنی در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با تمام دنیا معامله نمیکند !

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط mehrave در تاريخ 1394/10/27 و 13:28 دقيقه ارسال شده است

    سلام عزیزم مطالب وبلاگت خیلی توپپپپپ و عالیه خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم بیین دوست جون من وبلاگی دارم که در آن لیستی از وبلاگ های پرطرفدار را جمع آوری می کنم خوشحال می شم اسم وبلاگت تو این لیست باشه پس منتظرتم
    همیشه موفق باشی


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 359
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,643