عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

دل نوشته های عاشقانه

تاريخ : چهارشنبه 11 شهریور 1394 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 576

دل نوشته های عاشقانه

دل نوشته های عاشقانه
چه تفاوت عمیقی ست

بین تنهایی قبل از نبودنت

و تنهایی بعد از نبودنت.......

بقیه دل نوشته ها در ادامه مطلب

.

.

.

دل نوشته غمگین

چگونه بفرستم تپش های قلبم را برای تو....

تا باور کنی از یاد بردن کار من نیست....

.

.

.

دل نوشته عاشقانه

مخاطبـــــ خاص ِ زندگے ِ مــــن...

با تمام ِ وجود مے گویم:

این روز ها عَجیب دل تنگــــ ِ توام

دل تنگــــِ اجابتـــــ  چشمانتــــ

دل تنگــــ ِ رنگـــ  نِگاهتــــــ

دل تنگــــ ِ بوے عَطرتــــــــ

تو که نیستے ...

انگار زندگے بودن را کــم می آورد و

بهانه گــیر نبودن استــ

تو کـه نیستے دلتنگے هایت مــرا از پا در می آورند ...

دل نوشته دخترانه

.

.

.

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی...

دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعرمنی...

دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی...

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی...

دوستت دارم چون زیباترین رویای منی...

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی...

دوستت دارم به یک نگاه عشق منی...

دل نوشته دوست دارم

.

.

.

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم

دیگر هیچ آرزویی ندارم

رویایم را میخواستم که به آن رسیدم

دنیا را میخواستم که آن را به دست آوردم

رویایی که همان دنیای من است

و تویی که همان دنیای منی…

سایت عاشقانه

 .

.

.

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری

اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن، وفاداری

که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم

همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند

.

.

.

دوست دارم عشقم

تمام عاشقا رو تو سرزمین عشقت جمع میکنم


تا به تمام عالم بگم که ذره ای از محبت تورو با تموم عالم عوض نمی کنم


ذره ای از مهربونیاتو به عالمی نمی فروشم


دستهای گرمتو با عاشقانه ترین محبت ها هم عوض نمی کنم


میخوام به همه بگم تو تک ستاره ی قلب منی


میخوام غرورسنگینمو بشکنم و به همه بگم:


انقدر دوستت دارم که بخاطرتو تمام عمر صبر کنم


انقدر دوستت دارم که بخوام توی لحظه لحظه و ثانیه به ثانیه ی عمرم حضور داشته باشی


تا دنیا دنیاست


تا عمر دارم


تا خون تو رگام جاریه


قلبم به عشق وبه نام تو میزنه


برای همیشه عاشق چشمهای مهربون ودستای گرمت می مونم

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 364
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,648