عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

پیامک عشق و عاشقانه

تاريخ : چهارشنبه 16 دی 1394 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 504

 پیامک عشق و عاشقانه


با وفا ! مهر تو اندر جان ماست

زندگی بی دوستی زندان ماست

کم بزن آتش دل بی تاب را

یاد خوبت روز و شب مهمان ماست …

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013

 

 

عاقبت از غم عشق تو دیوانه شدم / باده بر دست راهی میخانه شدم

آنقدر حسرت میخانه کشیدم که ز شوق / به تمنای شرابت همچو پیمانه شدم …

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013

 

 

گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که

سالهاست نماز دلم را شکسته میخوانم

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر92 | New Love SMS 2013

 

 

دنیا شامل بعضی ها نمیشه ؛ بعضی ها خودشون یه دنیان ، مثل تو !

 

 

 جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013
 

 

هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم به یاد کسی که برای لبخندش بار ها دلم گرفت …

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013

 

 

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013

 

 

اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید …

قلب من طاقت این همه خوشبختی رو نداره !

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013

 

 

 

تبسم را فراموش نکن …

لبخند بی هزینه ات گرانترین هدیه است !

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013

 

 

ساعت های نبودنت دور مچم بسته نمیشوند ؛

حلقه می شوند دور گردنم …

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013

 

 

وقتی دلت یه جایی گیر باشه ، کل زندگیت رو نخ کش میکنه …

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه مهر 92 | New Love SMS 2013

 

 

ظاهرا آرومم ولی رسما داغونم !

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,976
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,256