عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

نوشته های عاشقانه - سري جديد

 

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب بروید

نوشته های عاشقانه - سري جديد

 

 

و همه فراموش خواهند کرد که من

در تمام عمرم تنها دوبار شاعر شدم

یک بار با دیدن تو

بار دیگر با ندیدنت

 

 

چه حس قشنگیه وقتی می شی مَحرمِ دل یکی

یکی که بهش اعتماد داری و بهت اعتماد داره

از دلتنگی هاش برات می گه و از دلتنگی هات براش میگی

آروم می شه و آروم می شی

حسی که هیچوقت به تنفر تبدیل نمی شه

این حس مثل قطره های بارون پاکه

 

 

چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند

کافی ست نگاه کنی !

 


 

باد ورق های دفتر شعرم را با خود برد

فردا تمام شهر عاشقت می شوند !

 

 

 

همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه غرق تماشای نگاهت

 

 

همه می گن عاشق کَسیه که به عشقش نرسه

اما به نظر من عاشق کَسیه که با عشقش به همه چی برسه !

 

 

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ می کنم

ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭ می بارد

 

 

همیشه با من بمان

هیچکس عاشقانه تر از من نمی تواند تو را بسراید

 

همه می گویند به انتظار تو نشستن دیوانگی ست

ولی نمی دانند که من دیوانه ی تو هستم

 

 

بی خیال اسم ها و حرف ها

من خلاصه می شوم در تو

همین …

 


 

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود !

 

 

تمام شعرهایم بوی تو را می دهند

می گویند فراموشش کن اما نمی دانند

تو در جانم ریشه کرده ای

انگار باید جان دهم

 

یعقوب نیستم

اما بوی پیراهن تو قلبم را بینا می کند

 

 

می گویند دنیا زندانی بیش نیست

کاش حبسِ ابد ببرند برایمان  و تــــو هم سلولی من باشی

 

 

بی شک آغوش تو هشتمین عجایب دنیاست

واردش که می شوی زمان بی معنا می شود

 

 

خوشبختی داشتن کسی است که  بیشتر از خودش تو را بخواهد

و بیشتر از تو هیچ نخواهد  و تو برایش تمام زندگی باشی

 

 

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشم هایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط رز سیاه در تاريخ 1393/04/08 و 16:57 دقيقه ارسال شده است

    سلام
    وبلاگ باحالی داری،واقعا خوشم اومد ازت
    این متنو دوستم بهم داد،میگه خیلی با ارزشه
    تو هم بده به دوستات
    این چند تا سایت برا هر وبلاگ نویسی ضروری هست و میتونی با این سایت ها حرفه ای باشی
    مهمترین سیستم:ابزار وبلاگ
    با این سیستم میتونی قابلیت های وبلاگتو بیشتر کنی ، مثلا نمایش پیج رنک وبلاگت ، نمایش تاریخ امروز و کلی ابزار دیگه
    آدرس:
    http://pr8.ir/
    آپلود سنتر رایگان:
    شما می تونی عکس ها و فایل هایی که میخوای تو وبلاگت بزاری رو اول توی این سیستم اپلود کنی و بعدش بزاری تو وبلاگت
    هر چقدر خواستی میتونی آپلود کنی
    آدرس:
    http://up.pr8.ir/
    بیشتر وبلاگ ها و سایت ها برای نشون دادن خودشون امار سایتشون رو به صورت غیر واقعی افزایش میدن که تاثیر در رتبه هم داره
    این هم اموزش برای افزایش بازدید
    آدرس:
    http://pr8.ir/fa/post/hit.html
    خب اخرین سیستم:
    اگر دوست دارید کسی رو به لینکی بفرستید که در ظاهر معلوم نباشه از کوتاه کننده لینک ما استفاده کنید
    فقط کافیه لینکتون رو داخل کادر وارد کنید و کوتاه کن رو بزنید
    آدرس:
    http://123.pr8.ir/
    امیدوارم بهترین وبلاگ رو داشته باشی
    آی دی یاهو واسه پشتیبانی:
    pr80351@yahoo.com
    ممنون که این متنو خوندی
    اگر پیشنهادی داری حتما بهم بگو
    فعلا


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 107
  • بازديد ديروز : 3,698
  • بازديد کل :12,114,085