عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

جملات جدید عاشقانه..دلم گرفته..

تاريخ : شنبه 03 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 536

جملات جدید عاشقانه..دلم گرفته..:

برای بزرگ تر شدن تصویر روی آن کلیک کنید....

دلم گرفته... امشب دلم گرفته ... یعنی چی؟ دلم مگه میگیره؟ اره بعضی وقتا دل ادم طوری میگره و هوای حوصله ادم طوری ابری میشه که افتاب به این گندگیم نمیتونه روشنش کنه و ابرارو بزنه کنار! وقتی دل میگیره یه اهنگ غمگین میزاری و همه قرض و قوله هات همه بی وفاییا همه بدیا دونه دونه یادت می افته یه اه از ته اون دل گرفتت میکشی و یه نگاه میندازی به گوشیت... نه خبری نیس از هیشکی و هیچی چشات و اروم میبندی و بازم فکر میکنی ... به چی مثل من به گذشتت یا فردات یا الانی که دلت گرفته؟ بعضی وقتا این دلتنگیم خوبه یاد چیزایی می افتی که فراموششون کردی مثه خودت! اره شده یه بار دلتنگ خودت بشی دلت واسه خودت تنگ بشه هوای خودتو بکنی یکم خودتو مهربون تر بکنی و به این دوستات بیشتر محبت کنی یا نه حتما باید دلت واسه عشقت تنگ بشه تا بگی اخ که چقدر دلم گرفته!!! کلک داری به اونی که دوسش داری فک میکنی؟ الان کجاست؟ داره چیکار میکنه؟ دلش گرفته؟ اصلا منو یادشه... خیلی بده نه یکی و بخوای اونم از ته قلبت از اون ته تهش ولی اون انگار نه انگار دوس داری الان باش تو یه جاده خلوت باشی قدم بزنی و دستشو محکم بگیری تو دستات اروم اروم اروم تو گوشش بگی دوسش داری. خوشبحالت شد نه؟؟؟ یا دوس داری مثه من بشینی و چشات و بدوزی به پنجره سرد اتاقت و باریدن برف و نگا کنی... بدون صدا... اروم و نرم ... چشمات و ببندی و بخوابی..................

 

   

-----------------------------

 

 

گاهی آدم می ماند بین رفتن وماندن.. به رفتن که فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی.. می خواهی بمانی رفتاری می بینی که انگاری باید بروی.. این بلاتکلیفی برای خودش جهنمی ست..

 

  

---------------------------

جملات عاشقانه و احساسی بیشتر در ادامه مطلب...

:

 

:

 

ادامه مطلب...

فراموشم نکن نشستی یه جای شلوغ و داری با دوستات خوش میگذرونی چقد شادی و دلت خوشبحالشه! داری میگی و میخندی و ادا در میاری و فکر میکنی الان دیگه باید همه چی و فراموش کنی!! ولی یه لحظه یه جرقه یه سیخونک باعث میشه... دوباره بری تو فکرش چون فراموشش نکردی... دیگه اون خوشی و سر خوشی کوفتت میشه وقتی حس میکنی اونم دیگه تورو فراموش کرده از اینکه خودت میزنی به خریت و داری این همه وقت خودت و گول میزنی که با ول بودن و خودت و الکی خوش کردن میتونی فراموشش کنی میترسی از اینکه بشینی یه فکر اساسی واسه خودت بکنی اون همه روزای خوب اون همه حرفای قشنگ اون همه حرفای عاشقانو و زیبا اون همه خواستن و دوست داشتن همه فرامــــــوش شـــــــــــــــــــــــــــدن الان فقط خودتی و خودت کسی نیس بعضی از خواستنا الکین ولی تو که الکی نیستی زنده ای داری نفس میکشی بعضی وقتا این فراموش شدن تو رو به خودت میاره وقتی میبینی چیزای دیگه هم به جز اونی که تو کلید کردی بهش وجود داره به خودت میگی خدایا دو راه بیشتر ندارم یا اینکه فراموشش کنم و بچسبم به زندگیم یا اینقد راجع بهش فک کنم و غصه بخورم تا جونم درآد... میدونم سخته ولی چاره دیگه نداری باید فراموش کنی اونی که دوسش داری و چون اون تو رو فراموش کرده و از یاد برده خاطراتتم انداخته تو سطل اشغالی که خیلی وقته چال شده حتی دیگه واسش مهم نیست که چی به سرت اومده این و مطمئن باش که هیشکی دلسوزتر از خودت واست نیس پس فراموش کن اون همه بی وفایی و اون همه ناراحتی و که به خاطرش تحمل کردی پشت دستت و داغ میکینی و به خودت میگی دیگه بسه میخوام برای خودم زندگی کنم میخوام عاشق خودم باشم! میخوام عاشق خدا و پدرو مادرم باشم میخوام عاشق تک تک لحظه های زندگی که نکردم باشم می خوام فراموشت کنم... زمانی انقدر باورت داشتم که وقتی میگفتی "باران" خیس میشدم...

 

 

---------------------------

 

 

 

بعضــــی وقتــــــــ هــا فکـــر میکنـــم خــدا دارد خــودش را بــه آبـــــ و آتـــش میــزنــد تـــا مــن بفهمـــم خیلـــی چیــزهــا را... امــا مــن شبیـــه کبکـــــ شــده ام ایــن روزهــا !

 

 

 

--------------------------

 

بهانه هایت برای رفتن چه بچگانه بود.. چه بی قرار بودی زودتر بروی از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی... حالا که میخواهی بروی لطفا قدم هایت را تند تر بردار!! دلم را فرستاده ام دنبال نخود سیاه..

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط elham در تاريخ 1392/03/08 و 22:00 دقيقه ارسال شده است

    ی امتحان بود....
    منم ک همیشه میرینم تو امتحانام عادتمه...
    ترک عادتم موجب مرض!!!!!!!!!
    کاش میتونستم زمانا 6ماه ب عقب برگردونم...ای کااااااااااااااااااااااششکلک

    اين نظر توسط مونا در تاريخ 1392/02/15 و 22:39 دقيقه ارسال شده است

    امروز4ماه میگذره از اون روزی ک رفتم اکادمی موسیقی نمی دونم بودنم را حس کرد یانه اما ناراحتیشا حس کردم اینکه تمرکز نداشت صدای استادشا از پشت در شنیدم ک میگفت امروز چته- نمی دونم ولی انگار دیگه دوسش ندارم من همه ی قدم هارا برداشتم پشیمونم از این کارم نباید-مطمنم هنوزم دوسم داره ولی دلیل کاراشا نمی فهمم شاید برای اینکه خیلی دوسم داره این جوریه-میترسم دیر شده باشه--- نفسم ک باشی دیر بیای من میروم---وه حوصلم سر رفته یکی از تو بهتر را میخوام!!
    شکلک


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 725
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,009