عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس های عاشقانه جدید

تاريخ : چهارشنبه 11 شهریور 1394 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 378

اس ام اس های عاشقانه جدید 94

اس ام اس های عاشقانه

 نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست

و تو با خبری

اما…

هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی…
.
.
بی تو

حتی باران هم

بوی تشنگی می دهد

گـاهــــی لال مـــی شود آدم …

حـرف دارد ؛ ولـــی …

کلمه نـدارد … !!!
.
.
بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد

دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست…

با نگاه “تـــــــــــو”

گره از همه چیز باز میشود

حتی از دل گره خورده من!
.
.

بقیقه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب

اس ام اس عاشقانه جدید

فَقَط یک عشق میتواند معجــــــــزه کنـــد

این معجزه هست که خودش خبر ندارد و من بی اختیار هواایـــــش را دارم

آری عــشق معـجزه میکنـــد

.

.

.

پیامک عاشقانه جدید

امشب تمام گذشته ام را ورق زدم

جز لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری

دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت

اشک ، سوختن چیزی نیافتم

نفرین به بودن وقتی با درد همراه است

.

.

اس ام اس جدید

آدم های خوب، ازیاد نمیرن

ازدل نمیرن

از ذهن نمیرن ولی

زوتر از اینکه فکرشو بکنی از پیشت میرنو تنهات میذارن

.

.

سایت عاشقانه

طاقـــــــــــت ندارم از نگاهت دور باشم

یا پیش هم باشیم و من مجـــبور باشم

با من بمان هر لــحظه می افتم به پایت

هر چند در ظاهر زنی مغـــــــــرور باشم

وقتی دلت صیاد این دریاســت ای کاش

من مــــــــــاهی افتاده ای در تور باشم

بگذار با رویـــــــــای وصلـــــت خو بگیرم

حتی اگر یک وصلۀ ناجـــــــــــــور باشم

.

.

گاهی دو نفر باید از هم فاصله بگیرند . . .

تا بفهمند چقدر نیازمند برگشتن به همدیگرند . . .

.

.

چند کلام کافیست …

نه قرار بر کوه کندن فرهاد است ،

نه صحبت ناز و ادای لیلی و سماجت مجنون .

این روزها ساده ترین باید بود ؛

در نگاه ، در کلام …

کافیست در پشت این سادگی ،

دلدادگی باشد …!

.

.

امشب

رویاهایم را

به تخت می بندم

دیگر وقت آن رسیده

که تو را

ترک کنند…!

.

.

“تو بامن باش”

من دست همه اتفاق ها را میگیرم که نیفتند !

.

.

تو هر روز با منی

در منی

و من حتی گاهی با تو چندین خیابان را قدم می‌زنم

بعد که خسته شدم در کافه‌ای می‌نشینم

و در قهوۀ خیال تو

شیر می‌ریزم . . .

شکر می‌ریزم . . .

و تو را شیرین می‌نوشم

این کار هر روز من است

اما . . .

هیچ قهوه ای

تلخ تر از نبودنت نیست…

.

.

دلتنگی

تنها نصیب من بود

از تمام زیبایی هایت…!!

.

.

تو همانی که دلـــــــــــم لک زده لبخندش را

او کــه هرگـــــــــز نتوان یافت همانندش را

منــم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد

غــــزل و عاطفــــــــه و روح هنرمندش را

.

.

دیریست که در معبد عشقم صنمی نیست

بی غم گذرد عمر و ازین بیش غمی نیست

.

.

دلــم از کــســی گـــرفــتــه کــه ….

مـــرا در خــودش غـــرق کـــرد ….

ولــی نـــجــاتــم نـــداد ….

.

.

موهای یک زن خلق نشده

برای پوشانده شدن

یا برای باز شدن در باد

یا جلب نظر یا برای به دنبال کشیدن نگاه

موهای یک زن خلق شده

برای عشقش

که بنشیند شانه اش کند و دیوانه شود

عطر مو های یک زن فراموش شدنی نیست

.

.

این همه “دوستت دارم” را

برای کدام روز مبادا کنار گذاشته ای

باور کن مردگان

بوی گل را استشمام نمیکنند . . .ش

 عاشقانه

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,889
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,169