عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس بی وفایی

تاريخ : دوشنبه 02 تیر 1393 نويسنده : tofeh نظرات بازديد: 804

اس ام اس بی وفایی

 

 

فکر می کردم در قلب تو محکومم به حبس ابدم

به یکباره جا خوردم

وقتی زندان بان سرم فریاد زد : هی تو… آزادی

و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می آمد

بقیه در ادامه مطلب...

بی وفایی کن وفایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند

هرگز نشد بیای پیشم بگیری دستای منو

بدونی من عاشقتم گوش کنی حرفای منو

تو بی وفا بودی ولی اون که برات میمرد منم

تا زنده ام دوستت دارم اینه کلام آخرم

 

سکوت دردناک ترین پاسخ من است

به بی وفایی های تو

 

بیچاره دلم

با دیدنت باز هم لرزید

نمی دانست تو همان بی وفای دیروزی

بیچاره دل است

عقل ندارد

بعضی وقت ها

چنان کیشت می کنند

که سال های سال مات می مانی

غریبه ها که هیچ

دوستان هم گاهی به اندازه ی دو سه خط بیشتر

حوصله ات را ندارند

بهم می گفت با دنیا عوضم نمی کنه

راست می گفت با دنیا نه

با یکی دیگه عوضم کرد

بی وفا

این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم

نه حوصله ات را

ولی با این همه گاه گاهی دلم هوای تو را می کند

چقدر متفاوتند آدم ها

عشق برای یکی دلگرمی

و برای دیگری سرگرمی



اس ام اس بی وفایی

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,711
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,112,991