عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

جملات و پیامک های جدید گریه دار

 
 

اس ام اس,اس ام اس گریه,سایت پیامک

 

 

برایت گردنبندی از گریه خریدم٬یادت باشد فراموش نکنی گریه هایم گردن توست . . . !

 

.

 

.

 

معلم گفت فعل را صرف کن !

گفتم : رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت . . .

بغض گلویم را فشرد ، بغضم را شکستم و گفتم : دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت ،

عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت . . .

او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت . . .

 

.

 

 

.

 

اشک های گستاخ ! گونه های من جای لیز خوردن نیستند ، آرامش صورتم را برهم نزنید !

 

.

 

 

.

 

انگار قرار نیست با تو بی حساب شوم . . .

سالهاست که رفته ای اما . . .

هنوز هم اشکهایم دارند حساب “ دیدنت ” را با چشم هایم صاف می کنند

 

.

 

.

 

شاید قبلا اشکها بخاطر نبود محبت بود

اما حالا !

چون عادت به بی مهری کرده ایم

محبت که میبینیم

اشک میریزیم

 

 

.

 

.

 

هی بغض و ای گریه ی پنهان دلم ، آن هنگام که می فشاری گلویم را ، کو ؟ کجاست که ببیند انعکاس نامش به میان چشمانم پیداست ؟

 

.

 

.

 

بی تو هر کاری گریستن است ؛ حتی خندیـدن . . .

 

 

.

 

.

 

با من لج نکن بغض نفهم . . .

اینکه خودت را درگوشه ی گلویم قائم کنی چیزی راعوض نمیکند . . .

بالاخره یا اشک میشوی درچشمانم یا عقده دردلم هردورازیاد دارم . . .

 

.

 

 

.

 

طلبکارت که نیستم

دوستم نداری ؟

خب . . . نداشته باش !

 

.

 

.

 

اگه کسی گریه میکنه به خاطر این نیست که ضعیفه ،

به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده . . .

 

.

 

.

 

اینروزها حسابی دورم شلوغ است دیگر تنها نیستم

وقتی یادت هست

خاطراتت هست

غمت هست

غصه ات هست

فقط نمیدانم چرا گریه میکنم . . .

 

.

 

 

.

 

کآش فقط بودی ، وقتی بغـــض میکردم

بغلـم میکردی و میگفتی ، ببینــــم چِشــآتو

منـــو نیگــآ کُن

اگه گریــه کنی قهر میکنـم میرم

 

.

 

 

.

 

بی تو هر شب از خواب هایم صدای گریه می آید !

 

.

 

.

 

یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی :هواپیما. قطار. کشتی تا یک لقمه بیشتر بخورم

ومن عادت کردم هرچیزی را بدون آنکه دوست داشته باشم قورت بدهم . . .

حتی بغض های نترکیده ام را . . .

 

 

.

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,208
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,492