عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

غرق شدم...

تاريخ : دوشنبه 19 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 380

دراز می کشم
روبروی آسمان
با سرانگشت خیالم می کشم
ستاره ای نیمه جان...

نشسته بر بالینش

آدمکی تنها...
دعا بر لب
در حسرت آمین ها...

آدمک غمگین

چقدر شبیه من
ستاره ای ندارد
میان هفت آسمان...


برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید



دریای نگاهت آرام بود
جذب موج های مهربانیت شدم...

نمی دانستم

در پس آنهمه آرامش
طوفانی نهفته
خشمگین

چنان در هم کوبید

احساسم را
غرق شدم...

خسته

شکسته
غمگین

ببین چطور

بازیچه ی جزر و مد احساست شدم...




برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید



گاهی وقتا یه عمر نمی تونی خودتو ببخشی
که چرا به اندازه لحظه ای به حرف وقول یکی اعتماد کردی
چون بعضی ها به اندازه یه ثانیه هم ارزش ولیاقت خوب فکر کردن وندارن
 شرافت گرگ خیلی بهتر از روباه مکاره..



دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 862
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,146