عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

اس ام اس تنهایی,پیامک تنهایی,مسیج

 

 

تنهایى ، با ارزشه !

چون خالی از انسانهاى بى ارزشه . . .

 

 

 

بر عکس پول هایم زندگیم گوشه دارد ، همانجا که همیشه تنها مینشینم !

 

 

 

 

دلم قهوه میخواهد

از همانهایی که برای آشنایی

با اصرار مرا به آن دعوت میکردی

نه از این قهوه هایی که در تنهایی سر میکشم . . .

 

 

 

چه زیباست خیالی که تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام . . .

 

 

 

تنهایی ات را از تو گرفتم ، در خنده هایم شریکت کردم ،

نگفته بودی بازرگان عشقی ، من از کجا می دانستم سود من تنهاییست

 

 

 

تنهائی چیزی است که آدم از دستش برمی آید امّا . . .

از پسش بر نمی آید . . .

 

 

 

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم !

حتی برای “ تو ” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .

 

 

 

من دیوانه نیستم

فقط کمی تنهایم

همین !

چرا نگاه می کنی ؟

تنها ندیده ای ؟

به من نخند

من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم . . .

 

 

 

تو اگر میدانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن . . .

از من خسته نمیپرسیدی که چرا تنهایی . . .

 

 

 

تنها کسی که تنهات نمیزاره خودتی ؛ با خودت دشمنی نکن لطفا . . .

 

 

 

چه تفاوت عمیقی ست بین تنــهائی قبل از نبودنت !

و تنهایی پس از نبــودنت . . .

 

 

 

خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد

برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت . . .

ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد ؟

 

 

 

زندگی چرخش واژگان است ، یکی به جرم تفاوت تنهاست ، یکی به جرم تنهایی متفاوت

 

 

 

چــقدر سخته با یه بــغض سنــگین

فــقط همــدم تنــهایـی هـای دیــگران باشــی . . .

 

 

 

چه نامردانه است انسانی را دنبال خود کشیدن ، عاشق کردنش

و در اوج تنهاییش رها کردنش و گفتن اینکه :

دیگر تو را نمیخواهم . . .

 

 

 

تنهایی فقط تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن او !

 

 

 

تنهایی از ” جُـذام ” هم بدتره !

توی صف نانوایی هم صف یه دونه ای ها جداست !

 

 

 

تنهایی من ، همان انتظارم است

و انتظارم، همان عشق !

و عشق تنها بهانه ی بودنم !

بی بهانه ام نکن . . . !

 

 

 

زیادى خوبى نکنید !

انسان است ، فراموشکار است . . .

از تنهایى اش که در بیاید تنهایى ات را دور میزند ، پشت مى کند به تو ، به گذشته ، حتی روزى میرسد که به تو میگوید : شما . . . ؟

 

 

 

تلنبار تنهایی . . .

با شگفتی به تماشای گریه ام منشین . . . !

چیزی نیست . . .

تنها ، ترانه ای باریک در تلنبار تنهایی ام ترکید  . . .

 

 

 

میدونستید چرا خیلی از ما ها تنهاییم ؟

چون حوصله اسباب بازى شدن نداریم . . .

 
 
 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 259
  • بازديد ديروز : 3,698
  • بازديد کل :12,114,237