عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

پیامک های بوسه

تاريخ : جمعه 30 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 606

http://kolbeyeshgh.xzn.ir/do.php?imgf=13577253351.jpg

گرمترین بوسه ها را نصیب کسی کن

که در سرد ترین لحظه ها به یاد توست

بقیه در ادماه مطلب  

 

 

دلم بوسه ای میخواهد

که از فشارش ، چشمانم سیاهی رود

چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد را دوست دارم !

*****

ترنم باران را نثار چشمانت میکنم  نازنینم ، تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت

و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم

و دست نوازشم را به موهایت هدیه میکنم

که تا عمر داری مرا از خاطر نبری

*****

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای تو

دوستت دارم

*****

گرمترین بوسه ها را نصیب کسی کن

که در سرد ترین لحظه ها به یاد توست

*****

انسان به سه  بوسه نکمیل میشود :

بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری

بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی

بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری

*****

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد

با سبدی پر از بوسه هم خواهم آمد

و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم

تا بدانی تا ابد دوستت دارم

*****

چه خوب که من بهشت را

به بوسه های تو بخشیدم

حالا

همه جا بوی بهشت دارد و

من

عطر بوسه های تو

*****

از صورتت نقاشی کشیده ام

همانطور که دلم میخواست باشی

حالا چشمهایت فقط مرا میبیند

و لبخند همیشگیت

لحظه های نبودنت را میپوشاند

فقط مانده ام

هوس بوسیدنت را چه کنم ؟

*****

تــمام زخم هایــم

مـرهمـش لـب هــای ِ تــوست

بـوسه نـمی خواهــم !

فـقـط حرفــی بـــزن

*****

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

که فردا نیابند خاکسترم

*****

من بـــهـــانه می گیرم و

تــــــــــــــو

دهانـــــم را

با یک ” بـــــــــوســـــه ” ببند

*****

این روزها، چه بد عادت شده اند لب ھایم
ھمین که تو را می بینند
نجوای… “مرا ببوس” سر می دھند…

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط مهران در تاريخ 1392/02/22 و 15:07 دقيقه ارسال شده است

    خاک توسرت ایناچه عکسایی بودپرروشکلکشوخی کردم بابابه دل نگیرعزیزم من 22سالمه بهت پیشنهاددوستی میدم اگه موافق بودی نظرموثبت کن بازم بهت سرمیزنم خوب فکراتوبکن......................... شکلکشکلک
    پاسخ : شاید دوست باشیم


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,391
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,671