عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

من همیشه دلتنگم

تاريخ : سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 500

من همیشه دلتنگتم...

 
سلام مهربون...حرفه امشبم از دلتنگیه
دلتنگی که شاید سهم تو از اون کمتره...
اما سهمه دله من آه...چه بگم
خلاصه یک روز که نیست این قصه...
تصور کن دلی که فقط به یک شوق و یک امید میتپه
تصور کن چشمی که فقط یک تصویر رویایی داره
تصور کن دستی که...
 
 
بقیه دلتنگی ها را در ادامه مطلب بخوانید...
مهسام دلتنگتم امروز آغاز رفتنت نیست دلتنگتم
 
دلتنگه لحظه ایی هستم که پیشم نیستی
 
من همیشه دلتنگتم...
 
مهسایه زیبایی هام و همه عشقم
 
تصور کن مردی که زنی رو دوست داره
 
تصور کن پشته اون همه دلتنگی خدا باز براش دلتنگی کنار گذاشته
 
آه...تصور کن...
 
تصور کن تو که تو تصورت هم دوست داشتنه من نمیگنجه
 
چشمات...آه و هزاران آه...
 
و دستای گرمت خدایا....
 
───────▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄
──────███████───▄▀
──────▀█████▀▀▄▀
────────▀█▀ —
_______▄███████▄
_______▄███▓███▓█▄
___▄___█▓▓▓██▓▓█▓██
___█__█▓▓▓▓▓▓██████
__██ █▓▓▓▓▓██▓▓▓▓▓█
▄ ██▓▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓█__ ▄
██ █▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓▓█ ███
_██▓▓█▓██▓▓▓▓█▓▓ ████
__██▓██▓██▓▓▓██▓████
____███ ███████████
______███ ███ ███_____▄
________█_██ ██_____████
______▄____██ █____██████
_____ ███____██___████ ███
_____██ ██___██__█████ ███
_____███ ███_██_█████ ███
▒____ ███ ██__ ██_███ ████
_▒▒____███ ██__██__█████
_▒▒______███ ██ ███ ██
__ ▒▒__________▒▒ ███
___▒▒___________▒▒ ███
___▒▒_____________▒ ███
____▒▒_____________▒▒███
____▒▒__________▒___▒███
_____▒▒____▒____ _▒___▒██
چیزهایی هست که نمی توان به زبان آورد،
 
چرا که واژه ای برای بیان آنها وجود ندارد.
 
اگر هم وجود داشته باشد،کسی معنای آن را درک نمی کند
 
.اگر من از تو نان و آب بخواهم تو درخواست مرا درک می کنی...
 
اماهرگز این دستهای تیره ای راکه قلب مرا در تنهایی گاه می سوزاند
 
وگاه منجمد می کند،
 
درک نخواهی کرد...
 
 
 
همیشه مهم توبودی اگه غروری بود برای تو بود......
 
اگه احساسی بود بازم برای تو بود....
 
ومن قانع به یه نگاهت بودم........نگاهی که همیشه یه چیزی شبیه غم غریب
 
یا یه غروب پاییزی
 
توش بود .........
 
یه حسی بهم میگفت باهات نمی مونه وحالا نمیدونم حرفات رو باور کنم
 
یا کارات رو.......
 
دل به کلمات عاشقانت بسپارم یا از کارای نا مهربونت دلگیر بشم.......
 
می بینی هنوز هم برنده ی این بازی تویی
 
هنوزم دل من نمیخواد مرگ عاطفه هارو باور
 
کنه.......

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 683
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,967