عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس عاشقانه روز

تاريخ : یکشنبه 18 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 334

 

 اس ام اس عاشقانه روز :

رمانتیک

 

برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ? قلبش به خاطر من میتپه . . .

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

 

 

بقیه اس ام اس های جدید زور در ادامه مطلب....

 

این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند / غیر ما هر که باشد ترک دنیا میکند

 

 

 

بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم / چون به یاد تو می افتم امروز و فردا میکنم . . .

 

 

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟

 

 

 

میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت

 

 

 

دوست دارم . . .

 

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند / غیر ما هر که باشد ترک دنیا میکند

 

 

 

بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم / چون به یاد تو می افتم امروز و فردا میکنم . . .

 

 

 

 

جایت همیشه سبز است در خلوت خیالم / خوبم به خوبی تو گر چه نپرسی حالم . . .

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

میگم شبا ستاره ها تا میتونن دعات کنن / نورشون رو بدرقه پاکی خنده هات کنه . . .

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

شکست در عشق فاجعه نیست ? فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ? اما یک گل تشنه ? همیشه منتظر باریدنشه

 

 

 

یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ? اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . .

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند  . . .

 

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

تو مانند کبوتر ها نجیبی ? تو مثل داستانهای عجیبی

 

 

 

گناه من چه بود که گفتی ? از این پس از نگاهم بی نصیبی . . .

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست ? با چنین تقدیر بد ? تقدیر نیست

 

 

 

از غمش با ناله ها همدم شدم ? ذره ذره آب گشتم ? کم شدم

 

 

 

آخر آتش زد دل دیوانه را ? سوخت بی پروا ? پر پروانه را

 

 

 

عشق من ? از من گذشتی خوش گذر ? بعد از این حتی اسم من را هم مبر  . . .

 

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

سلام ای بی وفای بی مروت / سلام ای ساز گیتار محبت

 

 

 

سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگر نه ما که عاشقیم بی مروت !

 

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

به ستاره های کم نور قناعت کن ? که ستاره های بزرگ زودتر به چشم میآن

 

 

 

و تو نگاه همه جا میگیرن . . .

 

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کاری بی اجر

 

 

 

دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ? آه از این زجر . . .

 

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است ? اما تو مثل نفسی

 

 

 

تکرارت تضمین زندگی منه . . . دوستت دارم  . . .

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

عشق توئی عاشق منم ? دریا توئی قایق منم

 

 

 

اگر دزدیدند قایقت را ? غم مخور ? سارق منم !!

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

عشق یعنی استخوان و یک پلاک / سال های سال تنهای تنها زیر خاک . . .

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا / روی هر تکه نویسم نام تو را  . . .

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

لیمو نخور ترش کنی منو فراموش کنی !

 

 

 

هندونه بخور ناز کنی ? منو همیشه یاد کنی !!

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

 

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

 

 

 

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی  . . .

 

 

 

منبع : www.mamadzar.rozblog.com

 

 

آنفدر راه کشیدم ره جهان سیر شدم / صورتم گرجه جوان بود ولی پیر شدم

 

 

 

در غریبی  پنجه حسرت به دیوار کشیدم / غریبی نکشیدی که بدانی چه کشیدم . . .

 

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

فکر نکن مسافری و من فقط راه عبور . تکیه کن به من عزیزم ? من همونم سنگ صبو

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,153
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,437