عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

در این پست تک آهنگ های عاشقانه زیبا و جدید از ایمان غلامی و مهدی احمدوند و

احسان خواجه امیری و امید عامری  همراه با متن آنها را برای شما قرار داده ایم

 امیدواریم مورد پسند واقع شود.


برای دانلود و رویت متن 4 آهنگ زیبا و عاشقانه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

در این پست تک آهنگ های عاشقانه زیبا و جدید از ایمان غلامی و مهدی احمدوند و

احسان خواجه امیری و امید عامری  همراه با متن آنها را برای شما قرار داده ایم

 امیدواریم مورد پسند واقع شود.

متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه

شنیدم(ایمان غلامی)









متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه

دل من (امید عامری)

دست بردار بسه
گوش کن دل خسته
ازش دلگیرم
بی اون من میمیرم
چاره ندارم
ترکم کرده یارم
ای دل عاشق و ساده ی من

دست بردار بسه
آهای دل خسته
همه در ها رو به روی من بسته
راهی که رفته 
روزی بوده بمبست
ای دل تیکه و پاره ی من

دل من بغضت و بشکن
گریه کن با من
دل من روزای خوبت همشون رفتند
دل من
اونی که قلبش یکی بود با من
دستای من به اون دیگه نمیرسند



متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه

بیمعرفت(مهدی احمدوند)


مرامتو عشقه رفیق چشمامو گریه کرد کبود

بی معرفت شدی ولی جواب خوبی این نبود

کوتاه تر از دیوار ما پیدا نکردی رو زمین

جواب کارت با خدا فقط خدا فقط همین

جونمو ازم گرفتی عشقمو دیدم باهاش

اون که جونشو برام میداد بهم میگفت داداش

شاکی ام از روزگار از زمین و اسمون

جای بارون سنگ میاد رو سر ما بی امون

ناشکری نیست ولی اخه امید من به چی باشه

به این یه ذره دلخوشی که داره از هم میپاشه

به عشق چی شاد بخونم وقتی نگامو غم گرفت

وقتی که عشق اولم دست تو رو محکم گرفت

متن های زیبا, جملات کوتاه عاشقانه


این حقم نیست(احسان خواجه امیری)


با همیم اما این رسیدن نیست

اون که دنیامه عاشق من نیست

با همیم اما پیش هم سردیم

این یه تسکینه این که هم دردیم

این حقم نیست این همه تنهایی وقتی تو اینجایی وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست حق من که یه عمر با تو بودم اما با تو روز خوش ندیدم

تو یه شب میری قلب تو دریاست

بر نمیگردی چون دلت اون جاست

خیلی اشوبی خیلی درگیری

خیلی معلومه که داری میری

این حقم نیست این همه تنهایی وقتی تو اینجایی وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست حق من که یه عمر با تو بودم اما با تو روز خوش ندیدم

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,249
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,529