عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

دلتنگی های من

تاريخ : یکشنبه 18 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 460

دلتنگی های منو هیچ قلمی نمی تونه بنویسه

دلتنگی های من ازجنس سکوته

سکوتی که در چشمان تو فریاد میشود

باورکن
این غرورنبود که نذاشت
فریاد بزنم و بگم عزیزم نرو ....من بی تو ...
این عشق بود که وقتی دید تو با او خوش تری
گفت بزار بره... این یعنی عاشق
نمیدانم ....
این روزها تنها جواب ذهنم شده..
جملات عاشقانه در ادامه مطلب....

 

♥♥♥
خسته ام...       
 خسته تر از دیروز
خسته از دنیا     
چشمامومیبندم    
تا شاید ببینم       
گذشته خویش را 
و          
                    باور کنم       
 داشته هایم را    
و...       
آنچه را که آرزو داشتم
آری تو هستی     
تو را دارم       
لحظه ای مهلت ده
 تا دوباره باورت کنم!
♥♥♥
کنار بــارون ، بـه یـاد تـو گـریـه کـردم.    کناربــارون ، بـه اون چـه کـه گـذشته خـوب فـکر کـردم .
کنار بــارون ، از ایـنکه چـه قـدر به مـرگ نـزدیـک شـدم ، بغض کردم .
کنار بــارون ، صـدای قلـبم را گـوش کـردم .زیــر بــارون ، بـا صـدای بلـند اسـمت را فـریاد کـردم .
کنار بــارون ، فـهمیدم کـه تـا حالا چه قدر اشـتباه ، زندگـی کـردم .
کنار بــارون ، بـا شـنیدن طـنین عشق ، خـدا را طلب کـردم.
کناربــارون ، جـای خـالی دستان گرمت را با تـموم وجـود ، حـس کردم .
کناربــارون ، اشـک های لحـظۀ خـداحافظی راتو ذهـنم ، تـداعی کـردم .
کناربــارون ، ایـن دنیـای بـی وفـا را تا دلت بـخواد ، نفـرین کـردم .
کنار بــارون ، بـه حـکمت خـدا از تـه دل شـک کـردم .کنار بــارون ، بـه فـرار ثـانیه هـا اعـتقاد پیـدا کـردم .
 فهمیدم که چرا کسی دستهایم رانمیگیرد        فهمیدم که خودش میاد پیشم
♥♥♥
تا کی میخوای ردم کنی ...پیش همه بدم کنی 
میخوای که از عشق خودت...رسوایی عایدم کنی 
حالم خرابو داغونه ...بی مهریات فراوونه 
اگه منو نخوای دیگه ... نفس برام نمیمونه 
گریه هامو نمیبینی...غصه هامو نمیدونی 
فریاد قلب زخمیمو ...از تو چشام نمیخونی 
فرقی برات نمیکنه ... که من بمونم یا برم 
حتی دلت نمیسوزه ...که پیشه چشمات بمیرم 
اینقده دل شکسته ام ....از این زمونه خسته ام          تو از پیشم رفتی و من ....هنوز به پات نشسته ام

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,466
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,746