عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

خاطرات دختر عاشق

تاريخ : یکشنبه 04 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 546

خاطرات دختر عاشق...

 

میگه عاشق دستاتم ، عاشق کشیدگی ناخنا و انگشتای ظریفتم ...

 

میگم منم عاشق دستای مردونتم .... وقتی چند ساعت از با هم بودنمون میگذره ، بازم دستام رو با ولع بو میکنم تا شاید هنوزم بوی تو رو بدن .... عجیب میچسبه به پوستم بوی بند بند انگشتات ....

 

گوشه ای از مکالمات منو عمو علی بود !

 

.....

 

دوستان جارو دو امروز زنگ زد و گفت یه روز توی این هفته ناهار بیا پیشم !!!!

 

گفتم ای شیطون میخوای ته آمارمم در بیاری ؟

 

میگه از ۵ شنبه تا حالا توی فکرتم ، زود بیا برام تعریف کن ....

 

خلاصه که ناهار افتادیم خونه جارو ... احتمالن میخواد از صحت حرفام مطمئن بشه بعدش خبرگذاری کنه .

 

امشب دل رو به دریا زدم و راجع بهش با حمید حرف زدم . گفتم که جارو اونشب ازم پرسیده که تو و حمید طلاق گرفتید ؟ منم گفتم در شرفش هستیم !

 

حمید گفت : اون چیزی بفهمه به کسی نمیگه ...

 

گفتم برای ناهار دعوتم کرده و احتمالن میخواد حرف بکشه ، بهش بگم و هم خودم و خودتو خودشو راحت کنم ؟

 

گفت بگو !!!!!! دیگه منم خسته شدم . بزار بفهمنن ... ازشون نمیترسیم که ، به کسی چه ربطی داره ؟ ما هم اینطوری شده زندگیمون و به خودمون مربوطه ....

 

خلاصه که از بابت حمید خیالم راحت شد ....

 

*****

 

الان اتفاق افتاد نوشت :

 

به شدت با علی دعوام شد !

 

دوباره از فردا جوابشو نمیدم 

 

ای خدا چرا من اینقدر زود خودمو چشم میزنم ؟

 

داشتم از عاشقانه های دیروزم مینوشتم که تلفن زد و دعوامون شد ....

 

میگه : دوباره برگرد توی قلبم ، چرا دیونه شدی ؟ چرا خودتو از من دور میکنی ؟ منکه جونم برات در میاد .. درکم کن گرفتارم ......

 

نمیتونم درکش کنم ، واقعا به قول خودش : خیلی خودخواهم ...

 

چی کار کنم ؟ دلم میخواد یه لحظه هم ازش دور نباشم ، دوری ازش منو دیوونه کرده ....

 

نحسیه شماره این پست منو گرفت ! وقتی داشتم شماره رو میزاشتم ، با خودم گفتم : ای وای سیزده که میگن نحسه !

 

ای خداااااااااااااااااااا این دیگه چه بلائی بود نازل شد ؟

 

***** 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 197
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,481