عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

جملات عاشقانه برای نفسم

تاريخ : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 358

جملات عاشقانه برای نفسم

اگر پادشاه بودم

 

شک نکن

 

صدای

 

خنده ات را

 

سرود ملی میکردم

 


 

اگر ڪسے را یافتی ڪه در

لبخندت

غمت را دید

در سڪوتت حرفهایت را شنید

و در خشمت محبت را فهمید

بدان او بهترین دارایے زندگے توست

جملات عاشقانه برای نفسم


اگر پادشاه بودم

 

شک نکن

 

صدای

 

خنده ات را

 

سرود ملی میکردم


آینه گفت چرا دیر کرده است ، نکند دل دیگری او را اسیر کرده است ؟

گفتم او فقط اسیر من است ، فقط لحظه ای چند تاخیر کرده است /

شاید هوا سرد بوده است ، شاید موعد قرار تغییر کرده است /

خندید آینه به سادگیم و گفت : عشق پاک تو را زنجیر کرده است /

گفتم درباره عشق من چنین سخن مگوی / گفت : خوابی ! او سالهاست که دیر کرده است /

در آینه به خود مینگرم ، آه / عشق تو عجیب مرا پیر کرده است /

راست گفت آینه که دیگر منتظر نباش ، او برای همیشه دیر کرده است…

جملات عاشقانه برای نفسم


 

تـــــو واسم مثل بارونے

من با” تـــــو” آرومم

وقتے دستامو مےگیری

 


بگذار بگویم…!

جذاب تریــــن جای دنیا آغوش توست

جایی میان بازوانــــت،

روی قفسه سینه ات

♥مماس با قلبـــــت، همان قلبی که…♥

صدایش تمام زندگی من است..


آرام ترین تپش قلبم را
تقدیدمت میکنم
تا بدانی که آرام بخش
همه ی وجودم تویی

جملات عاشقانه برای نفسم


من فقط یک بلیت
رفت میخاهم
بی برگشت
به سوی
آغوش
تــــو


نفسم از نفست لبریز است
توعجب حس غریبی که وجودت عشق است
چه توانم که نبودت به فنا برده مرا
عطرتن تو جام شفا داده مرا


اسمت را که می برم

در گلدان صدایم

نیلوفری وا می شود

تا در عطر سادۀ عشق

رؤیائی در من تعبیر شود

جملات عاشقانه برای نفسم


 

اول بخونید و تا می توانید نشر کنید

یادتان باشه خدا دعای دسته جمعی را زودتر براورده می کنه

” خداوندا “…….!
آرامم کن همان گونه که دریا را…
پس از هرطوفانی آرام میکنی…

راهنمایم باش که در این چرخ و فلک…
روزگار بدجور سرگیجه گرفتم…

ایمانم راقوی کن…
که تو را در تنهایی خود گم نکنم…

” خداوندا “……!
من فراموش کارم اگر گاهی…
یا لحظه ای فراموشت کردم…
تو هیچ وقت فراموشم نکن…

” خداوندا “…..!
رهایم مکن حتی اگر همه رهایم کردند…خداوندا تقدیردوستانم را انگونه که صلاح میدانی رقم بزن

” آمین یارب العالمین

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,637
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,921