عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

عکس متن دار عاشقانه جدید و خفن

تاريخ : دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 622

عکس متن دار عاشقانه جدید و خفن

 

همیشه با من بمان
هیچکس عاشقانه تر از من
نمی تواند
تو را بسراید

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشق

 

خیره به نگاهش شو

بى هوا محکم درآغوشت حبسش کن

و فریادبزن دوستش دارى

تاکنگره هاى قلبش بلرزد

باورکن زن هادیوانه هارادوست دارند

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشقعکس متن دار عاشقانه جدید و خفن

 

بیاروبه رویم بنشین جان من
چشمان مان هم ببندیم
میخواهم رویاهای شیرین ببافیم
نکندچشمانت رابازکنی
شیرینی هایش تلخ میشوند

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشقعکس متن دار عاشقانه جدید و خفن

 

در آیینه پیش رویت خودت را
نگاه کرده ای !!!
این نقاش زبردستت آن چنان تو را
بی نقص کشیده است
که لایق کف زدن هاى
طولانیست !!!

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشق

عکس متن دار عاشقانه جدید و خفن

دوستت دارم

بخواهی یا نخواهی

بیایی یا نیایی

من همیشه

همینطور

عاشقانه برایت می نویسم . . .

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشق

عکس متن دار عاشقانه جدید و خفن

من قهر میکنم تا نازم راکشد

اوانتظار میکشد تا صدایش کنم

چه زیباست این صدا کردنش

چه دلنشین ست جانم گفتنش

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشق

 

تنها چیزی که طعمش

هیچ وقت عوض نمی شود

دوست داشتن توست

همیشه شیرین و دلچسب

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشق

 

هنوزم پای تو گیـــــرم

هنوزم رو تو حساســـــم

یه کاری با دلـــــم کردی

که هیچکسیو نمیشناســـــم …

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشق

 

ای کاش

گذر زمان در دست من بود

تا لحظه های شیرین

با تو بودن را اینقدر

طولانی میکردم که

برای بی تو بودن وقتی نمیماند

 

عکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشق

عکس متن دار عاشقانه و زیبا برای عشق پاک دختر و پسرعکس متن دار عاشقانه جدید,عکس نوشته های زیبا و جدید,عکس نوشته های عاشقانه جدید,تصاویر عاشقانه جدید با متن,کارت پستال های عاشقانه,متن روی عکس عاشقانه,لاو عشق  عاشقانه ترین عکس نوشته های متن دارaxn-ashghaneha-photokade (11)  زیباترین متن و عکس عاشقانه در سایت فتوکدهaxn-ashghaneha-photokade (12)

ببخشا مرا،عشق

گویا نبودم ندیدم

سکوتی ز لب های بسته نخواندم

و نشنیدم آن آه آرام و بغض صدا را

نخواندم من اورا که باید بخوانم

نفهمیدم عاشق نمی رنجد ازعشق

ببخشا اگر دل ندادم به خوبی

ببخشا مرا،عشق

بیهوده بودم

سلامی ندادم ز لب های بسته

قفس وا نکردم به آواز خسته

و مرهم نبودم به بالی شکسته

ببخشا اگر قهر بودم به ناز کبوتر

نبوسیده ام دست لرزان مادر

نخواندم دعایی که باران ببارد

و نذری که شاید عزیزی بیاید

ببخشا اگر

آتشی بر درختی نشاندم

اگر قامت سبز گل را شکستم

اگر دل ندادم ولیکن

شکستم،شکستم،شکستم

ندیدم من اشکی که بر گونه لغزید

نخواندم کلامی که بی واژه خشکید

نگفتم به او دوست دارمی را

نپرسیدم از دل سراغ دلی را

و بر گونه رد سرشکی نخواندم

ببخشا که من آیه ها را ندیدم

و با چشم بسته خدا را ندیدم

ندادم من آبی به یاس سپیدی

و یک مشت گندم زمستان به قمری

نبخشیدم اورا که با گریه می خواند

من و دست سردی که با قهر می راند

نپرسیدم احوال همسایه ای را

و آن پینه ی دست بیچاره ای را

ندیدم همو را که من خوانده بودم

به دنیا تو گویی که ناخوانده بودم

ببخشا مرا عشق

شرمنده بودم

اگر پشت در مرگ یاسی را ندیدم

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,574
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,112,854