عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

جملات و استاتوس های جدید دلتنگ شدن

تاريخ : پنجشنبه 19 فروردین 1395 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 411

جملات و استاتوس های جدید دلتنگ شدن

ﻭﺍﺳـــﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺫﺭﻩ ﺍﯾﯽ
ﺗﻼﺵ ﻧﮑﻨﻪ . . .
ﯾﮏ ﻟﺤـﻈﻪ ﺩﻟﺘﻨـﮕﯽ ﻫﻢ ﺯﯾﺎﺩﯾـﻪ

.

.

.

.

.

من به همه ی روزهای هفته محتاجم
به تمام ساعت هایش . . .
باتمام جزئیاتش . . .
تابگویم درنبودنت چقدر دلتنگتم . . .

.

.

.

.

.

به اندازه ی دلتنگی هایم به من بدهکاری . . .
وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شدی . . . !

 

.

 

.

فکر نکن که فراموشت کرده ام . . .
یا دیگر دوستت ندار م!
نه !
من فقط فهمیدم :
وقتی دلت با من نیست ؛
بودنت مشکلی را حل نمیکند ،
تنها دلتنگترم میکند

.

.

.

.

.

برای دل خودم می نویسم . . .
برای دلتنگی هایم
برای دغدغه های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !
برای دلی که دلتنگم نیست . . .
برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست . . .
برای خودم می نویسم !
بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !

.

.

.

.

.

هـی …
ازت نـمیگـذرم نـه به خــاطر خـودم ،
به خـاطر مــادرم کـه بـعد از رفـتـنت
تـمام لـحظه های بیـقراری و دلتـنگی مــنو یــواشکی پـشت
در اتــاقم گریه کــرد . . .

.

.

.

.

.

وقتی می گویم : دیگر به سراغم نیا !
فکر نکن که فراموشت کرده ام . . .
یا دیگر دوستت ندارم !
نه . . .
من فقط فهمیدم :
وقتی دلت با من نیست ؛
بودنت مشکلی را حل نمی کند ،
تنها دلتنگترم میکند . . . !

.

.

.

.

.

من دلم تنگ میشه واست ،نیستی انگار نیست حواسم . . .

.

.

.

.

.

ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎ ﻧﻤﯽ ترسیدم
ﻓکرﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ شود
ﺧودمﺭﺍ ﺳﺮﮔﺮﻡ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭘﺮﺕ میشود
کتابی بر میدارم و میخوانم
ﺑﻪ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻢ ﻭ ﯾﮏ ﻓﻨﺠﺎﻥ ﭼﺎﯼ ﺭﺍ ﺗﻤﺎﻡ میکنم
خیلی که تحمل خانه سخت باشد میروم پیاده روی . . .
اما حالا
ﺑﻪ خداوندی خداﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺧﻔه ام میکند !

.

.

.

.

.

ﺑﺮﺍﺵ ﺍﺱ ام اس ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻡ : ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ
ﺟﻮﺍﺑﺶ : ﮐﻤﺘﺮ ﺑﻬﻢ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ﺗﺎ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﻧﺸﯽ !
ﺍﻭﻧﺸﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﯽ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻮﺩﻧﺶ
ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺻﻼ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﻡ ﻧﺒﻮﺩ
ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﮐﻤﺘﺮ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ

.

.

.

.

.

وقتی از دست هم ناراحتیم . . . وقتی خواستیم جدا بشیم ،
بیا با هم بحث نکنیم .
بحث که نه . . .
یه سری مزخرفات تحویل هم ندیم .
صبر کنیم
تا فردا . . .
شاید ،
دلمون واسه همدیگه تنگ شد .

.

.

.

.

.

شما که غریبه نیستید . . .
میدانی . . .
دل لعنتیم برایش تنگ شده . . .

.

.

.

.

.

دلتنگی ، پیچیده نیست . . .
یک دل . . .
یک آسمان . . .
یک بغـض . . .
و آرزوهای ترک خورده !
به همین سادگی . . .

.

.

.

.

.

دلتنگ که باشی ساده ترین حرف ها اشکت را در میاورد . . .
یاد تو جای خود دارد !

.

.

.

.

.

من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که می بینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است ؟
” اخوان ثالث “

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,691
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,112,971