عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

دکلمه غمگین سال تحویل از مریم حیدرزاده

 

متن دکلمه سال تحویل

 

چندتا بهاره بی تو میمیرم

از خاطراتم عکس میگیرم

چندتا بهاره نیستیو زندم

امیدوارم چون به آیندم

ساز سکوتت میشه هفت سینم

چند سال من هفت سین نمیچینم

کی گفته که سالم عوض میشه

تنها با تو حالم عوض میشه

 

چندتا بهاره سال من نو نیست

نقاشی تو رو پیانو نیست

چندتا بهاره اشک می ریزم

مثل خودت پائیزه پائیزم

دکلمه غمگین سال تحویل از مریم حیدرزاده

تقویم من مونده رو اون سالها

تنهام ، کجایی واقعا حالا

 

فرقش چیه تحویل شه سالم

با تو دگرگون میشه احوالم

دکلمه غمگین سال تحویل از مریم حیدرزاده

عطرت هنوز مونده رو سازم

از عکس هاتم عکس می اندازم

 

عیدی اینو میخوام ازت ، برگرد

چیزی نمیخوام من ازت ، فقط برگرد

 

کاری بکن تحویل بشه سالم

من بی تو بی زارم از این عالم

چشمام همش بارونه بارونه

چند ساله که اینجا زمستونه

امسال باهارو تو کنارم باش

چند ساله زندم با این ای کاش

چشم انتاظرم تا تو بگردی

بی تو جهان من که تعطیله

دکلمه غمگین سال تحویل از مریم حیدرزاده

تقویم اون روزه که رفتی

وقتی تو باشی سال تحویله

توقیم اون روزه که رفتی

وقتی تو باشی سال تحویله

دکلمه غمگین سال تحویل از مریم حیدرزاده

فاصله ی ساقه تا شكوفه …
فاصله ی خیال تو با من …
فریادی است که
با مرگ خاموش میشود !!
باران کم کم از نفس افتاده ی بهار!
بر پشت بام خانه ی من آمدی چه کار؟
حسی برای تازه شدن نیست در دلم

باران کم کم از نفس افتاده ی بهار!
بر پشت بام خانه ی من آمدی چه کار؟
حسی برای تازه شدن نیست در دلم
از آسمان ساکت شعرم برو کنار
از دست های خشک تو آبی نمی چکد
بیزارم از دو قطره ی با منت ات، نبار
باغی که زیر پای تو پژمرد و دم نزد
اندام زخم خورده ی من بود روزگار! ـ
« بر ما گذشت نیک و بد اما…» تو بی خیال
پاییز باش و بعد زمستان، چرا بهار؟
دیگر کسی به باغ توجه نمی کند
وقتی نداده میوه به جز نیش های خار
با مردم همان طرف شهر باش و بس
بُغضی گرفته راه گلو را به اختیار
دارد بهار می گذرد با گلوی خشک
چشمان من قرار ندارند از قرار
خدای من دیگر ندارند قرار

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,512
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,796