عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

جدیدترین اس ام اس های نامردی

شقایق ها همیشه داغ داند,داغی ست که در دل راز دارند

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی


اگر در رفاقت گناه کرده باشیم نیاز به زندان نیست
همین حسرت دیدار کـــــــافیست!


 

جدیدترین اس ام اس های نامردی


چقدر شب اضافه می آید وقتی تنهایی!!!

 

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

چه رفاقت پاکی دارند این کفش ها!
هر کدام گم شود,دیگری آواره می شود

 

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

گقتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ..فضای اتاقم برای پرواز کافی نبود

 

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

عاشقش بودم کولش کردم که خسته نشه…پیاده شد گفت:عجب خـــری بود!!

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

عشق رقیصدن به ساز کسی نیست…یک رقص دو نفره است…
گاهی گامی به عقب….گاهی گامی ب جلو….

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

تو انقدر از هرزه ها دوستت دارم شنیدی که عاشقانه های من برایت گزافه ای بیش نبود

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

خیلی وقت است که “بی تابم”
دلم تاب می خواهد!
و یک هل محکم…
که دلم هــــــــــری بریزد پایین…
هــــر چه در خودش تلنبار کرده را…..

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

چه حماقتی!
مــرا یاد نمیکند…
ولی باز میخواهمش…
چه غرور بی غیرتی دارم…

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

زبان اگر زبان عشق باشد

تشنگی هم می تواند سرور آبهای جهان شود

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

گلی که محبوب خداوند باشد بدون باران هم رشد میکند تقدیم به تو که بی باران هم “همیشه گلی”

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

عجـــــــــب…
عجب کلمه ی مظلومیست قسمت بار همه نامردی ها را به دوش میکشد

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

یه هم نمیرسیم…!
اما…
بهترین غریبه ات می مانم…
که تو را همیشه دوست خواهد داشت…

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

بگذارید برود…
همسفر من نشد…
در به در آه من که میشود…

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند
همه چیز زیر سر من است…

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

اعتماد مثل کاغذ است…اگر مچاله شد …هر چقدر هم صافش کنی,محاله ب حالت اولش برگرده

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

دردی نیست…زجـــــــــری نیست..غمی نیست…

امــــــــا با هر لبخند روحم زخم بر میدارد…قهقه که میزنم دلم ضجه میزند…
این است حکایت کسی که…با لخند هایش دنیایی را می خنداند…

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

خدایا…
دستانم را زده ام زیر چانه ام,مات و مبهوت نگاهت میکنم,

طلبکار نیستم,فقط مشتاقم بدانم ته قصه چی شود با من؟؟؟

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

دوست من هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار,که دریایی از نا امیدی است,….

دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است
دلت پر امید…

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

از کسی هیچ آزاری ندارد برایم فقط گاهی جای دستانت روی تنم می سوزد…

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

خدایا گــلــــه نمی کنم!
ولـــــــــــــِی
بدترین روزای زندگیم
هــــــــــــر روز است؟

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

تنهایی یعنی
..
..
..
بدونی از بوس خبری نیست
راحت پیاز و سیر بخوری!!!

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

بعضی وقتا بد نیست لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی

و دهن گرامیتو ببندی قابل توجه بعضی ها

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

دست بر دلم مگذار ک میسوزی …

داغ خیلی چیزها بر دلم مانده…

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

بوی فراموشی گرفته ام
رنگ تنهایی
دل شکستگی
بغض و خاموشی
چیزی نیست تاریخ مصرفم برایش
گذشته است
شما ک غریبه نیستید ….برای او غریبه شدم
سپیده

 

جدیدترین اس ام اس های نامردی

 

چه آشوبیست در دلم
لعنتی
وقتی نمیدانم
درنبودنم
به بودن
چ کسی فکر میکنی!

لبخندش را تقسیم کرد!

خنده اش به من رسید،لبهایش به دیگری

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 573
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,857