عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

متن های عاشقانه و رمانتیک

تاريخ : شنبه 28 شهریور 1394 نويسنده : hami نظرات بازديد: 602

متن های عاشقانه و رمانتیک

نوشته های عاشقانه و رمانتیک

برایم تعریف کن

هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد ؟

.

.

می خندی،

قندهای عالم در دلم آب می شود

لبخند شیرینت

پایان روزگار تلخ من است

برای خواندن ادامه متن های عاشقانه و رمانتیک به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

جــآے خالیَتـــــــ آنقــــَدر بُــــزُرگـــــــ شُـــده

که حَـتـــــے مــــے شَــــــوَد دَر آنـــ ــــ

زِندِگـــے کَرد

.

.

جای تو خالــ ـــ ـــ ـــیــسـت . . .

خالی تر از سفره ی دل کودکی که

تازه متولد شده است . . .

.

.

سرم سنگینی حرفی را دارد

که توان گفتنم نیست

زبانم دنبال فرصتی

و چشمم

دنبال محرم رازی می گردد

بی تاب دیدنت هستم!

.

.

چه معنـــــى دارد

زندگى…!؟

وقتى که هیچ اتفاقى

من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد !!

.

.

نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست

و تو با خبری

اما

هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی

.

.

بی تو

حتی باران هم

بوی تشنگی می دهد

گـاهــــی لال مـــی شود آدم

حـرف دارد ؛ ولـــی

کلمه نـدارد … !!!

.

.

بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد

دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست

با نگاه “تـــــــــــو

گره از همه چیز باز میشود

حتی از دل گره خورده من!

.

.

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست آه!

بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی

و بین من و تو فاصله هاست . . .

.

.

در صدا کردن نام تو

یک “کجایی” پنهان است

یک “کاش می بودی

یک “کاش باشی” !

.

.

آغوشی باش

و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود ،

فقط نگاه باشد و نفس ،

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد ،

همین حالا هم دیر است

.

.

در زندگی

هرکسی را که دوست بداری از او ضعیفتری

زیرا برای راضی نگه داشتنش

حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی

.

.

چه سر به راه است

دلتنگی را میگویم !

از گوشه ی دلم جُم نمیخورد

.

.

امروز خاطراتت را سوزاندم

اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد

.

.

دلــــــم

اگـــر بــرای ِ تــو تـنگ مـی شــود

ببخـش !

روزم ایـن گـونه ، قـشنـگ مـی شـود . . .

.

.

اس ام اس های عاشقانه مهر 94

.

.

نمى دانم چه رابطه ایست …؟

بین نبودنت با رنگ ها …!

دلتنگ تو که میشوم!

زندگى ام،

سیاه مى شود!

.

.

چشمهای تــو

یک مرضِ مسری دارند

هربار نگاه می کنم

تب می کند

وجودم

.

.

چقدر نگاه کردن به چشم هایت واگیر دارد!

هر بار که نگاهت می کنم

پر میشوم از عشق..!

.

.

گاهی بهترین وسیله برای فراموشی

دیدار دوباره است !

.

.

.

.

وقتی قلم به دست می گیرم و از تو می نویسم

دلتنگی چه مزه ی شیرینی دارد!

.

.

پاهایت را بگذار اینجا

درست روی قلبم

ببخش مرا

چیز دیگری نداشتم که فرش قدومت کنم

آهسته قدم بردار اینجا

تارو پود این فرش قرمز پر از گل احساسم است…!

.

.

.

.

قلمم آب میشود

از داغیِ

عاشقانه های مکرری

که برایت

می نویسم

.

.

دنــیـــا ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..

کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛

تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی

و مـــن ..

جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..

مـعـلق می شــــوم ..

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,113
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,393