عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

عشق من . . .
خیالت را می فرستی در رویاهایم ک چه شود ؟
هی نبودنت را به رخم بکشی . . . ؟

***

سایت عاشقانه آهو

***


کاش دنیا فقط چند ثانیه خفه میشد . . .
تا من با خودم گپی بزنم . . .
و من در حیرتم که لذت این دنیا به کام کیست ؟؟؟
به هر عاشقی که مینگرم در شکایت است . . .

***

سایت عاشقانه آهو

***



کسی که یکبار رفته اگه هم برگرده. . .
یادت باشه که دیگه راه رفتن رو یاد گرفته رفیق . . .

***

سایت عاشقانه آهو

***



ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ...
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺘﺮﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ
ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺤﺾ ﺍﺳﺖ !
ﺩﻟﺶ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻫﻢ به ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ !

***

سایت عاشقانه آهو

***



چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای . . .
از این فاصله تو حتی صدایم را نمیشنوی چه برسد به دلتنگی . . .


***

سایت عاشقانه آهو

***



عشق من . . .
مبادا گرفته باشی . . .
که شهری را به نماز آیات وا میدارم . . .

***

سایت عاشقانه آهو

***

سردش بود . . .
دلم را برایش سوزاندم . . .
گرمش که شد با خاکسترش نوشت  :
خداحافظ و رفت . . .

***

سایت عاشقانه آهو

***

 


عشق من :
نگو بار گران بودیم و رفتیم . . .
نگو نامهربان بودیم و رفتیم . . .
اخه اینها دلیل محکمی نیست . . .
بگو با دیگران بودیم و رفتیم . . .

***

سایت عاشقانه آهو

***



دلتنگ شدن حس نبودن کسیست که . . .
تمام وجودت به یکباره تمنای بودنش را می کند . . .

***

سایت عاشقانه آهو

***



حرفهای دلم را هرگز کسی نفهمید . . .
فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید . . .
روزی که در زیر خاک گلویم را با تاراج میبرند. . .

 

منبع:bihes.ir

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,245
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,525