عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق آخرین نیست
میگن عاشق که باشی دیگه جات روی زمین نیست
میگن عاشقی گناهه ولی این که جرم من نیست!!!
میگمش اینو بدونه دله این که دست من نیست :(

***

سایت عاشقانه آهو

***

بالاخره تو این دنیا یه کسی شدیم ولی حیف بد کسی شدیم.....
درس عبرت بقیه شدیم و دنیا تموم شد.......

***

سایت عاشقانه آهو

***

پایـَــت کــة بـــة زنـــدگیـَــم بـــاز شُــد ،دِرَخـــت شُــــکـــوفـــة کَـــرد :)

***

سایت عاشقانه آهو

***

تو پادگان چشمات رژه رفتم،بی معرفت سهم من از عشقت کلاغ پر هم نبود؟؟؟

***

سایت عاشقانه آهو

***

به مرگ گرفتي مراتابه تب راضي شوم؟؟؟كاش ميفهميدي به مرگ راضي بودم وقتي كه تب ميكردم ازنديدنت...

***

سایت عاشقانه آهو

***

دست هایم گر گرفته اند
شعری نوشتم
که در آن
نام
تو را برده بودم
(درخت کاج هنوز شکوفه میدهد)

***

سایت عاشقانه آهو

***

با من بودی...دنیایم شدی...عاشقت شدم...
عاشقت ماندم و حالا من ماندم و یک "دنیا" بی تو...

***

سایت عاشقانه آهو

***

" دل نــهــــادم بــه صـــبـوری؛
کــه جــــز ایــن چـــــاره نـــدارم ...! "

, سعدی ,

***

سایت عاشقانه آهو

***

من ماندم و حلقه طنابی در مشت
با رفتن تو به زندگی کردم پشت
بگذار فردا برسد می شنوی
دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت!

***

سایت عاشقانه آهو

***

گفتی (پ) پات وایستادم
گفتی (م) واست مردم
گقتی (خ) واست خون ریختم
فقط منتظرم بگی (ت) تا بزنم تو گوشت و تلافی همه چی رو در بیارم!

***

سایت عاشقانه آهو

***

با ترانه ها گریستیم
با ترانه ها خندیدیم
با ترانه ها جدا شدیم
با ترانه ها دلتنگ شدیم
در ترانه ها زندگی
در ترانه ها مرگ
چه بسیار بوده و خواهد بود
آه
کور شوند این ترانه ها
که خاطره ها را زنده میکنند....

***

سایت عاشقانه آهو

***

جان جهان دوش کجا بوده ای؟
نی غلطم در دل ما بوده ای...
آه که من دوش چه سان بوده ام
آه که تو دوش که را بوده ای
رشک برم کاش قبا بودمی
چونکه در آغوش قبا بوده ای
زهره ندارم که بگویم تو را
بی من بیچاره چرا بوده ای؟
مولوی-دیوان شمس

***

سایت عاشقانه آهو

***

احساس خوبيه وقتي يه نفر دلتنگت باشه.....اما بهترين احساس اينكه بدوني يه نفر هيچوقت فراموشت نميكنه...

***

سایت عاشقانه آهو

***

میترسم
میترسم از اینکه عاشق دیگری شوم
وتو
برگردی!

***

سایت عاشقانه آهو

***

کاش " خودت " هم مثل " خاطراتت " برای ماندن سر سخت بودی ...

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 943
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,227