عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس جدایی غمناک

تاريخ : سه شنبه 03 تیر 1393 نويسنده : Tofeh نظرات بازديد: 460

اس ام اس جدایی غمناک


 

 

 

 

چرا برنمیگردد؟
تا دوباره باهم بخندیم گریه کنیم و تو مرا مسخره منی ودر آخرهم به هم بگوییم
که دوست داریم هم را

 

 

 

بی تو طوفان زده ی دشت جنونم صید افتاده به خونم تو چه سان میگذری غافل از اندوه درونم بی من از شهر سفر کردی و رفتی

 

 

 

 

بغض میکنم زمانی که میدانم قراراست برایت خاطره شوم

 

 

 

هنوزم دود سیگاره که تو رو به اتاق تاریکم میکشاند هر شب

 

 

 

چه فرقی دارد شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد؟
وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه

 

 

فقیرمنم که ندارمت

 

 

یادت باشد؛
من اینجا
کنار همین رویاهای زودگذر
به انتظار آمدن تو
خط های سفید جاده را می شمارم

 

 

 

کابوس رفتنت بگو
از لحظه های من بره

 

 

من تورو ذره ذره جمع کردم
حق نداری خروار خروار بری

 

 

 

تو به اسم دیگری در آمدی تقدیر جای خود اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,797
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,077