عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس های love

تاريخ : پنجشنبه 01 خرداد 1393 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 412

 اس ام اس های love

 

https://rozup.ir/up/ahoooo/Pictures/sms%201%20khordad.jpg


همه چی شوخی شوخی شروع میشه ولی جدی جدی تموم میشه...

.

.

.

ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﯾﻪ ﺍﺳﻢ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺩﺭ
ﻫﺮ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺸﻨﻮﻩ ﻧﺎﺧﻮﺩﺍﮔﺎﻩ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ
ﺳﻤﺖ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺫﻭﻕ ﯾﺎ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺣﺴﺮﺕ ﯾﺎ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ
ﻧﻔﺮﺕ

.

.

.

.

من برای متنفر بودن ازکسانیکه از من متنفرند وقتی ندارم زیرا من گرفتاردوست داشتن کسانی هستم که مرادوست دارند

.

.

.

وقتی در آفریقا هر 5 ثانیه یک کودک از گرسنگی میمیرد

شکست عشقی تو، بسیار مسخره و مضحک به نظر می آید

.

.

.

آخرین لبخند تو ، پایان سریال دروغ هایت بود !!!!!!
و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تماشای تو نشستم .....

.

.

.

ها کن روی پنجره یه عکس قلب بکش...
وا کن رو به دریاهاشو غرق درد عشق...

.

.

.

بیخیال در بسته بیخیال جفــــــــــــــــــــــــــــــــــت
میندازم به همه سراشیبیا یه تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 358
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,642