عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

پیامک تنهایی 93,تنهایی

 

تکان می دهد خانه را سالی که می آید . . .
سرگرمیِ خوبی ست :
تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم
و آغاز می شود سال تنهایی . . .
 
 
 
 

تقدیر را خود رقم می زنم !
از کنارم هرچه تنهایی هست بر می دارمو تو را جایشان می گذارم . . . !

 
 
 
گاهی “ تنهایی ” یعنی خیلیا در “ حدت ” نیستن !
 
 
 
 
غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی / یک شیشه ی می لبالب و تنهایی
من مانده کنار جاده ی خاطره ها / با یک چمدان سوز و تب و تنهایی
 
 
 
 
از پلکان ابر بالا میرفتم ؟
یا از سرسره ی خاک پائین می آمدم ؟
تنها تنهایی به یادم مانده ست !

 
 
 
 
تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی ، تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن . . .
 
 
 
 
تنهایی یعنی
اگر روزی محبت کردی بی منت لذت بردی بی گناه
بخشیدی بدون شرط
بدان آن روز واقعا زندگی کرده ای . . .
.
.
.
تنهایی یعنی برگشت منتظر شما هستیم . . .
 
 
 
 

فصل ها پشت سر هم می آیند می روند و تمام می شوند
اما تمام شدنی نیست فصلِ رفتن تو و تنهاییِ من . . .
 
 
 
 
دور باشـــی و تــپــــــنده . . .
بهتر است از اینه ک نزدیـــک باشی و زننـــــــده . . .
این مفــــــهوم را ک در رگ هـــایت جاری کنی دیگر تنـــــــــها نخواهی بود . . .

 
 
 
 
تنهایی . . .
هزار بار بهتر است از بودن با کسیکه بودنش دروغ محض است !
دلش که هیچ . . .
حواسش هم به تو نیست . . .
و فقط زمانی با توست که کسی را ندارد . . . !
 
 
 
 
دلم خوش نیست . . .
غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی . . . !
   
 
 
 
وقتی تنها باشی از تعطیل بودن هیچ روزی ذوق نمی کنی
همیشه تو تعطیلات تنهایی آدم چند برابر می شه . . .
 
 
 
این روزها در خودم به دنبال کلیک راست می گردم ،
تا از خودم  copy بگیرم و کنار خودم paste کنم . . .
شاید از این تنهایی  خلاص شوم . . . !
 
 
 
 
دلم خوش نیست.غمگینم
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد . . .
مرا از دست تنهایی . . .
توفقط میخوانی شعری و . . .
هم آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی . . .

 
 
 
باز هم مثل همیشه که تنها میشوم . . .
دیوار اتاق پناهم میدهد . . .
بی پناه که باشی قدر دیوار را میدانی 
 
 
 
تنهایم اما دلتنگ آغوشی نیستم . . .
خسته ام ولی به آغوشی نمی اندیشم . . .
چشمانم تر هستند و قرمز . . .
ولی رازی ندارم . . .
چون مدتهاست دیگر کسی را ( خیلی ) دوست ندارم

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,233
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,513