عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

پیامک غمگین جدید و دلتنگی 92

تاريخ : سه شنبه 01 بهمن 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 550

 

اس ام ای دل تنگی 92

 

کاش به جای دلم گلویم تنگ می شد
هوا نمی رسید و خلاص …



پیامک دلتنگی برای دوست



خدایا این روزها کمی مرا تلاوت کن
شاید ختم شد جز هزارم دلتنگی ام


پیامک دلتنگی برای دوست



دلتنگ روزهایی هستم که
معنای خداحافظ تا فردا بود



پیامک دلتنگی برای دوست



همه چیز با تو شروع شد
اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود
حتی همین دلتنگی های من !



پیامک دلتنگی برای دوست



از اینجا که هستم تا آنجا که هستی
وجب به وجب دلتنگم !



پیامک دلتنگی برای دوست



هیچ وقت برای تنهایی خودم گریه نکردم
دلتنگ آنهایی شدم که تنهایم گذاشتند



پیامک دلتنگی برای دوست



دلم تنگ شده برای روزهای کودکی که
بهانه ی گریه ام داشتن یک عروسک بود نه یک آدم !



پیامک دلتنگی برای دوست



دلتنگی یعنی تو
و تو یعنی تمام دنیای من !



پیامک دلتنگی برای دوست



کاش هر روز جمعه بود
و دلتنگی هایم را گردن غروبش مى انداختم !



پیامک دلتنگی برای دوست



دلتنگم و این درد کمی نیست که
پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست



پیامک دلتنگی برای دوست



دلتنگی من تمام نمی شود
همین که فکر کنم من و تو دو نفریم
دلتنگتر می شوم برای تو !

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط mahsa در تاريخ 1392/11/02 و 20:40 دقيقه ارسال شده است

    با سلام با گزاشتن کد زیر در قالب وبلاگ (در خط اول)بازدیدت میره بالا
    محبوبیتت رو در گوگل بالا میبره


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 50
  • بازديد ديروز : 3,698
  • بازديد کل :12,114,028