عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

جملات عاشقانه و زیبا

 

جملات عاشقانه 92,جملات عاشقانه زیبا,متن عشقولانه

 

 

حتی در خیال تو بودن می ارزد به داشتن خیلی ها …

 

.

.

با تو خیابان های زیادی را قدم … که نه ، پر زده ام !

.

.

تمام شعرهایم در وصف نیامدنت است اما اگر روزی ناگهان ناباورانه سر برسی از شاعر بودن استعفا میدهم و نقاش میشوم و تا ابد نقش پرواز میکشم …

 

.

.

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺗﺎﻕ ﮐﯿﻬﺎﻥ ﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ ﻭﻗﺘﯽ که ﻣﻦ ﺩﺭ ﻋﺮﺽ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ ﮔﻢ میشوم !!!

 

.

.

دلم یک خیابان میخواهد که بشود در آن با تو قدم زد

جایی که مردمش زبان ما را بلد نیستند و من به زبان خودمانی هی بگویم دوستت دارم و عابران درگیر این کنجکاوی باشند که من چه میگویم که تو اینطور میخندی !!!

 

.

.

تو زیباترین تابلوی دیوار زندگی منی …

کاش داوینچی تو را می دید !

.

.

برای دیدارت زمان تعیین نمیکنم ، شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند !

.

.

تو که باشی معجزه ای در من رخ میدهد به نام آرامش …

باش ، حتی همین قدر دور !

 

.

.

آغوشِ تو که باشد ، خواب دیگر بهانه ای برای خستگی نیست و تپشِ های قلبت میشود لالاییِ کودکانه ام …

کنارم بمان ؛ میخواهم صبح چشمانم در نگاه تو بیدار شوند !

.

.

شمردن بلد نیستم اما تا دلت بخواهد دوست داشتن بلدم

یک وقتهایی هم می شود که یکی را دوبار دوست داشته باشم !

 

.

.

بوسیدمت و شکوهمندترین تاریخ دوران من در جغرافیای وجودت شکل گرفت !

کاش تاریخ دوباره تکرار شود …

.

.

به ریل های قطار نگاه کن ، همیشه دستهایشان در دست همدیگر قفل است ، گرچه گاهی زیر خرمنی از سنگ باشند …

عاشقانه بودن ها را باید ستود !

 

.

.

در مسلک من معنی پرواز چنین است :

با بال شکسته به هوای تو پریدن …

.

.

دلم فیلم بلند می خواهد ؛ یک واقعیت عاشقانه پر از سکانس های با تو بودن و یک دکمه ی تکرار !

.

 

.

اینچنین دلبرانه میان دشت قدم نزن

بگذار خورشید حواسش به آفتابگردان ها باشد …

.

.

لازم نیست مرا دوست داشته باشی چون من تو را به اندازه هردومان دوست دارم …

.

.

چهار فصل کامل نیست !

هوای تو ، هوای دیگریست …

.

.

به هر کسی میرسی می گوید : آدم فقط یکبار عاشق می شود …

دروغ است ، تو باور نکن !

مثلا خود من هر روز دوباره عاشقت می شوم !!!

.

.

عشق این است که جغرافیایی نداشته باشد و تو تاریخی نداشته باشی !

.

.

سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند “همه چیز زیر سر من است !

.

.

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط نگاری در تاريخ 1392/09/28 و 18:58 دقيقه ارسال شده است

    خیییییلی خووووب بوووود شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 174
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,115,458