عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

جملات زیبا و عاشقانه

 

جملات زیبا و عاشقانه,جملات عاشقانه

 

 

    زندگی شبیه شعریست ؛ قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    تنهایی را ترجیح میدهم

    به تن هایی که روحشان با دیگریست . . .

 

  ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    دلگیر نباش ، تقصیر از خودت بود !

    دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزو ها را . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته / نبض وجودم از تو خط امان گرفته

    خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست / برای وصف رویت قلب زبان گرفته . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد

    هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند

    چون من که آفریده ام از عشق جهانی برای تو. . . !

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست / از بس که گره زد به گره حوصله ها را

    یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش / بگذار که دل حل بکند مسئله ها را . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کار بی اجر

    دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ٬ آه از این زجر . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    هر چند کسی میان ما حایل نیست

    اما نگهت به سوی من مایل نیست

    گفتم قسمت دهم ، ولی میگـو یند

    چشم تو به هیچ مذهبی قایل نیست . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    آن را که غمی چون غم من نیست چه داند

    کز شوق توام دیده چه شب می‌گذراند

    وقتست اگر از پای درآیم که همه عمر

    باری نکشیدم که به هجران تو ماند . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد

    نه التـــمـاس هـــایم را

    و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…

    به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

    درخـتـی از غــــرور کـاشـتم

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    سلام میکنم از روی مهربانی / سلام میکنم از روی شادمانی

    سلام میکنم تا جان دارم / که خواننده این سلام را دوست دارم

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    آن حرف که از دلت غمی بگشاید / در صحبت دل شکستگان میباید

    هر شیشه که بشکند ، ندارد قیمت / جز شیشه دل که قیمتش افزاید . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    گل نشکفته در باغ امیدم / ز باغ زندگانی قصه چیدم

    ندیدم من ز دنیایم وفایی / به قلبم غصه و غم را چشیدم . . .

 

   ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦سایت عاشقانه آهو♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

    همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی

    یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من . . .

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,467
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,112,747