عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس عاشقانه تنهایی و دلشکسته جدید ۹۲

 

اس ام اس تنهایی,پیامک تنهایی

 

 

بیخودی وابسته نشید چون بیخودی تنها میشید !
 
* * *
 
شُکر که اگر تو نیستی ، تنهایی هست !
 
* * *
 
همه چیزم را با تو قسمت کردم جز تنهایی ام را
هیچ چیزت را با من قسمت نکردی جز تنهایی ایت را
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
* * *
 
زندگی چه اتفاق غم انگیزیست وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد !
 
* * *
 
تنهایی را نمی توان تنهایی شکست داد …
 
* * *
 
نشستم ، خسته شدم ؛ دیگر قایق نمیسازم …
پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد ؛ وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چکار ؟
مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است !
 
* * *
 
از تنهایی ام ژاکتی بافته ام ، به گرمی آغوش تو نیست ولی بی منت است و همیشگی …
 
* * *
 
و چه خوب است گاه گاهی دروغ بگویی به دلت و نگذاری که بداند بی نهایت تنهاست !
 
* * *
 
و هیچکس نفهمید که چه شدم … من نه ماه بودم نه خورشید اما هیچ دلی سراغ مرا از آسمان تنهایی اش نگرفت !
گویی ابرها هیچ اند و فقط ابرند و باید ببارند …
و من تنها باریدم !
 
* * *
 
تنهایی شاید روز آدم را خراب نکند ولی شب ها را نابود میکند !
 
* * *
 
گاهی “تنهایی” یعنی خیلیا در “حدت” نیستن …
 
* * *
 
تنهایی یعنی :
محدود شدن در بی نهایت یک نبودن …
 
* * *
 
گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو از این همه ، تنهایی است …
 
* * *
 
کوچیکتر که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتایی که هیشکی خونه نیست !
 
* * *
 
تنهایی یعنی شب ها اونقدر شعر بخونی و رو تختت فکر و خیال کنی تا بالاخره با اشک خوابت ببره و من همیشه اینگونه می خوابم …
 
* * *
 
تنهایی با ت شروع می شود …
با هیچ چیز تمام نمی شود !
 
* * *
 
به یاد تنهایی ام افتادم که هیچکس سکوتش را نشکست “جز خیال تو”
 
* * *
 
گاهی آنقدر تنها می شوم که خدا هم به تقدیر می گوید :
کمی مهربانتر باش !
 
* * *
 
تو نمیدانی که تمام لحظات بی تو را با تو گذراندم به تنهایی …
 
* * *
 
تنهایی یعنی یک نفر خیلی کم است !
 
* * *
 
تکان می دهد خانه را سالی که می آید …
سرگرمیِ خوبی ست :
تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم و آغاز می شود سال تنهایی !
 
* * *
 
تنهاییِ بعد از تو ، تنهاییِ قبل از تو نیست !!!
 
* * *
 
من به اندازه تمام تن ها … تنهایم !
 
* * *
 
تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن …
 
 
 
 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 250
  • بازديد ديروز : 3,698
  • بازديد کل :12,114,228