عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک 92

 

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک زیبا

 

 

تمام حرف مجنون یک کلام است
“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
بین این همه ضمیر فقط یک “تـــــــــو” کافیست !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :
بوسه هایت !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟
حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
دوست داشتنت برفیست سنگین
میبارد
مینشیند
یخ میبندد و با هیچ آفتابی آب نمیشود !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
بگو دوستم میداری تا از دفتر شعرم کتابی مقدس بسازم …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
دوست داشتن را در چشمی بجو که حتی وقتی بسته است “رویای” تو را خواب ببیند …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
من تمام نمی شوم در عشق تو
ثانیه به ثانیه شروع می شوم !
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
یاد تو پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
به دلم نشستی ولی دو زانو !
معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ، پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
مرخصی ندارد
حتی وقت استراحت ندارد
حقوق و مزایا ندارد
بیمه ندارد
ترفیع و پست و مقام ندارد
استعفا یا اخراج شدن ندارد
بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد
با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است
حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم
چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
شمردن ستاره ها سخت نیست ، اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
تو که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
در میان گلها عطر یادت را می بویم …
آسمانی تر از آنی که به نوشتن درآیی !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
هیس !!! ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ …
من ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
باید یکی توی زندگیت داشته باشی که فاصله ی “دلم تنگ شده” و “دارم میام دنبالت” بیشتر از چند ساعت نباشه …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
با مهربانیت معجزه میکنی ؛ من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
بگذارید انشا بنویسم …
موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟
به نام خدا
هیچکدام ، فقط و فقط خود تو !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!!!
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
بیا با هم رفت و آمد نکنیم !
مثلا وقتی می آیی نرو …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
هیچ کجا هم جاییست !
همانجاییست که بی تو میشود بود …
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
از روزی که دلم بیت المقدس تو شد ، سنگ میزنم به هر اشغالگری …
 
 
 
√░▒▓╡  اس ام اس عاشقانه جدید رمانتیک  ╞▓▒░√
 
 
عشق یعنی طوری نگاهت می کنم که انگار تنها آدم دنیا هستی !
 
 
 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3,465
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,745