عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس های عاشقانه و احساسی جدید 

 

اس ام اس عاشقانه 92

 

 

 
قلبم این روزها سخت درد میکند !
کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست ؟
 
 
 
 
 
 
یادش بخیر همیشه موقع خواب عکس قاب شده ات را گردگیری می کردم اما از آن روزی که رفتی عجیب دلم غبار گرفته اما تو خودت را اذیت نکن ، می دانم از دست قاب خالی کاری بر نمی آید !
 
 
 
 
 
اگر آمدى به دلت بد نیار
شهر همان شهر است
کوچه همان کوچه و خانه همان خانه
تنها من کمى مرده ام !
 
 
 
 
 
هنوز مثل سابق “ مهربانم ” اما دیگر کسی صدایم نمی کند “مهربانم” . . .
 
 
 
 
 
خدایا من دلم را صابون زدم به عشق او . . .
ولی چرا چشمانم می سوزند ؟
 
 
 
 
 
قدیما همه چیزهایمان بوی ماندن می داد . . .
آن روزها حتی بیسکویت ها هم مادر بودند ولی حالا شده اند : های بای !
 
 
 
 
 
جامانده است چیزی جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد !
 
 
 
 
 
نگاه کن !
این آسمان نیست که دلش گرفته ، دل منست که یک آسمان گرفته . . .
 
 
 
 
 
 
فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم ، گذشتیم و رفتیم . . .
روزگار حافظه خوبی دارد ، هرگز فراموش نمی کند !
 
 
 
 
 
غفلت کرده ای مادر ؛ پشت این قلب عاشق فرزندت آرام آرام جان می سپارد و تو چگونه فراموش کردن را ب او نیاموخته بودی . . .
 
 
 
 
 
روی دیوار روی سایه ای که به جا مانده از تو چشم می کشم و دهانی که بخندد به این همه تنهایی و انتظار !
این خانه بعد از تو فقط دیوار است و تکه ذغالی که خط می کشد نیامدنت را …
 
 
 
 
 
 
چقدر سخته واسه رسیدن به ستارت تا آسمون بری اما وقتی رسیدی ببینی صبح شده …
 
 
 
 
 
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .
 
 
 
 
 
پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرم…
اگر نمی آیی اینقدر پنجره ها را زجــــر ندهم
چشم هایم به جهنم..
 
 
 
 
 
سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :
“غم تمام می شود”
“غصه نخور”
“مشکلات حل می شود ”
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!
 
 
 
 
 
وقتی نیستی
از وسعت بیهوده تخت
سخت
می رنجم …!!!
 
 
 
 
 
تلخ است…
وقتی میبینم او که همه دنیای من بود؛
منت دیگری را میکشد!
 
 
 
 
 
دلــــم
هی دارد میگــیرد
ایـــن روزهـــا ..
بــــرای دستــانی
که دیگـــر
نمیخواهـــم داشـــته باشمشــــان !
 
 
 
 
 
” راه مـی روم 
و شــهـر
زیــر پـاهـام تـمـام مـی شـود
تـــو، 
هــیـچ کــجـا نــیـسـتـی … ! “
 
 
 
 
 
چشمهـــایت
رنـگِ قهـــوه ای قَجَــریســـت
نگاهـــم که می کنــی
ذره ذره مـــی میــرم!
 
 
 
 
 
دلم تنگ شده براے روز هاے کودکے…
 
که بهانه ے گریه ام داشتن یک عروسک بود…
 
نه یک آدم…
 
 
 
 
 
” وقـتـی کــه نــیـسـتــی
حــس مـی کــنـم کــه پـنـجــره،
دیـوار دیـگــری اســـت! “
 
 
 
 
 
کجا بودنم را نمیدانم! اما خستگی گذر از بیابان را حس میکنم….
 
 
 
 
 
آنقدر ارزو به گور بردم که دیگر جایی برای جسدم نیست!
 
 
 
 
 
دلم برای لحظه هایی میسوزد که بی بهانه عقلم را زیر پا گذاشتم  و احساساتم را سر پا نگه داشتم…
 
 
 
 
 
همه ی بهانه هایم از نبودن توست…اگر باشی…
از هزار و یک بلا هم بهانه نمگیرم
 
 
 
 
 
چه شب ساکتی…انگار کسی در دنیا نیست …یا…شایدم کسی در دنیای من نیست….
 
 
 
 
 
آزار می دهد زندگی ….
وقتی درد درونم را میدانم!اما …
راهی جز صبر ندارم
 
 
 
 
 
حسادت نکن….!آنکه مرا بعد از تو محکم آغوش میگیرد خاک خواهد بود
 
 
 
 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط ahmad در تاريخ 1392/09/08 و 9:18 دقيقه ارسال شده است

    salam motasefane email namizanim albate age khastim hatman khabaret mikonim

    اين نظر توسط dezaki در تاريخ 1392/09/07 و 23:45 دقيقه ارسال شده است

    سلام

    خواستم احوالت رو بپرسم
    فکر میکردم یاهو نمیایی

    امروز فهمیدم مدت هاست من رو از یاهو ایگنور کردی (دلیلشو نمیدونم از کسی شنیدم)
    خواستم تشکر کنم
    و بازم برات ارزوی شفا و سلامتی کنم
    موفق باشی
    خدا نگهدارشکلک
    پاسخ : سلام......نه متاسفانه یاهوم مشکل داشت


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,622
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,112,902