عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس و چملات غمگین خاطرات گذشته

 

اس ام اس, اس ام اس خاطره

 

 

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است !

اما من میگویم چشمانش عسلی ست !

نه برای رنگش !

“ چون شیرینترین خاطراتم در چشمانش بود ”

 

 

 
 

گاه خاطرات خنده دار ، ساده ترین بهانه برای گریستن میشوند . . .

 

 

 

 

 

میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !

 

 

 

 

آهای خاطرات ؛ اگر میدانستم روزی طناب دارم خواهید شد هیچوقت نمی ساختمتان !

 

 

 

 

اگر آنکه رفت خاطره اش را می بُرد

فرهاد سنگ نمی سُفت !

مجنون آشفته نمی خُفت !

 

 

 

 

 

باور کنید که فراموشش کرده ام . . .

اما نمی دانم چرا بعضی وقت ها همین که اسمش را می شنوم . بی اختیار خاطره از چشمم فرو می ریزد . . .

 

 

 

 

 

چشمم به گیسوانت که می افتد تمام خاطراتمان آرام آرام ‌، زنده می شوند . . .

یک به یک ، مو به مو . . .

 

 

 

 

 

مـا خاطره ها را می سازیم . . .

خاطره ها ما را ویران می کنند . . . !

 

 

 

 

 

فاسد بـــودن فقط به تن فروشی نیست !

گاهی وقت ها به فروختن خاطرات قدیمی به بهای ورود یک تازه وارد است !

 

 

 

 

 

تو برای همیشه میروی و من چقدر کار روی سرم ریخته !

خاطرات زیادی برای فراموش کردن دارم . . .

 

 

 

 

 

بضى خاطره ها لبخند میارن رو لبت ، بضى وقتا هم حاضرى هرکارى کنى که یادِ اون خاطره و حماقتت نیوفتى . . .

 

 

 

 

 

خاطرات هرچه شیرین تر باشند بعدها از تلخی گلویت را بیشتر می سوزانند !

 

 

 

 

 

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شایداز جانب ما خاطره ای منتظر  لمس نگاهت باشد

فرستنده : خاطره

 

 

 

 

 

هر روز که بیدار می شوم وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم . . .

هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی !

 

 

 

 

 

با تو از خاطره ها سرشارم

با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من ! دست تو یعنی خورشید

گرمی دست تو را کم دارم

یغما گلرویی

 

 

 

 

 

ای غریبه توچقد شبیه خاطراتم هستی ؟

نیشخند نزن دیگر قلبم بادیدنت نمی تپد !

 

 

 

 

 

امروز خاطراتت را سوزاندم . . . !

اما بوى خوش هیزمش بیقرارم کرد

اتفاق تازه اى نیست . . .

من دوباره دلتنگت شدم

 

 

 

 

 

ﺷﻬﺎﻣـﺖ ﻣﻴﺨـﻮﺍﺩ ” ﺑـﺪﻭﻥ ﺍﺷک ”

ﺧﺎﻃﺮﺍﺗـﺖ ﺭﺍ ﻣﺮﻭﺭ ﻛﺮﺩﻥ . . .

 

 

 

 

 

 

نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند . . .

 

 

 

 

 

من ازت خاطره دارم وقت بارون . . .

این خودش درد کمی نیست !

 

 

 

 

 

مرور می کنم خاطراتمان را . . .

اما مگر کپی برابر اصل می شود ؟

 

 

 

 

 

بضی وقتا دفتر خاطرات آدم با اسم کسی پُر میشه که حضورش هیچ کدوم از لحظه های با تو بودن رو حس نکردنه و این خیلی غم انگیزه . . .

 

 

 

 

 

اینروزها حسابی دورم شلوغ است دیگر تنها نیستم

وقتی یادت هست

خاطراتت هست

غمت هست

غصه ات هست

فقط نمیدانم چرا گریه میکنم . . .

 

 

 

 

 

تنها هنگامی که خاطره ات را می بوسم در می یابم دیری است که مرده ام !

چرا که لبان خود را از پیشانی خاطره تو سردتر می یابم . . .

از پیشانی خاطره تو ای یار !

ای شاخه جدامانده من !

شاملو

 

 

 

 

 

گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند !

وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه !

 

 

 

 

بعضی از آدمها . . .

ارزش خاطره شدن هم ندارن !

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,919
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,113,199