عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

دوبیتی های عاشقانه سری 3

تاريخ : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 729

من شکستم تا تو را عاشق کنم


بعد من باران فقط آب است و بس


هر که بعد از من سراغت را گرفت


زشت یا زیبا فقط خوابست و بس

تا چند نظر به روی مهتاب کنم


 خود را به هوای دیدنت آب کنم


یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست


 تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم

ادامه دوبیتی ها در ادامه مطلب ...

یاد تو شب و روز ز اندیشه جدا نیست


 جز عشق تو اندردل ما هیچ روا نیست

چشم دل مــا سوی تـو دارد ره امّیـد


 این درد که داریم بغیر از تو دوا نیست

 

من شکستم تا تو را عاشق کنم


بعد من باران فقط آب است و بس


هر که بعد از من سراغت را گرفت


زشت یا زیبا فقط خوابست و بس

پيراهن خيس ابر تن پوش من است


صد باغ تبر خورده در آغوش من است

اين زندگي کبود اين تلخ بنفش


زخمي است که سالهاست بر دوش من است
 

دست من کوتاه از دیدار توست


قلب من اما همیشه یاد توست


بهترینی هر کجا هستی بدان


هر کجا باشم دلم در یاد توست!

در رفاقت رسم ما جان دادن است


هر قدم را صد قدم پس دادن است


هر که با ما تب کند جان می دهیم


 ناز او را هر چه با شد می خریم

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم


می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم


بی قرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن


 کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم . .

 

یک نفر آمد صدایم کرد و رفت


با صدایش آشنایم کرد و رفت


نوبت اوج صداقت که رسید


 ناگهان تنها رهایم کرد و رفت

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 794
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,078