عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

آمدم امشب دهی بر من پناه

تاريخ : جمعه 13 اردیبهشت 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 401

عکس محرم

آمدم امشب دهی برمن پناه

رو سپیدی کن عطا بر رو سیاه

آمدم تا که سبک بارم کنی

لحظه ای لایق به دیدارم کنی

آمدم از نو مسلمانم کنی

سائل رفتار سلمانم کنی

آمدم شاید کمی بهتر شوم

در صداقت پیرو بوذر شوم

……………

برای خواندن تمامی شعر زیبای “آمدم امشب دهی بر من پناه” روی ادامه مطلب کلیک کنید.

آمدم از لطف امدادم کنی

شیعه ی ایمان مقدادم کنی

آمدم تا اینکه قرآنی شوم

مثل فضه پاک و نورانی شوم

آمدم تا لطف خود سازی تمام

از دلم بیرون کنی رجس و حرام

آمدم تا یار را راضی کنم

حضرت دلدار را راضی کنم

وای اگر عاقم کند صاحب زمان

می شوم خسران زده در دو جهان

من ز حق الناس غافل مانده ام

زان سبب  عمریست در گل مانده ام   

دین مردم مانده بر گردن مرا

رحمتی تا که کنی ایمن مرا

کرده ام توجیه کار خویش را

داده ام آزار یار خویش را

خوار و بی قیمت شمردم خلق را

مسخره کردم، فسردم خلق را

گرچه باشد غفلت من بی حساب

هست امید دلم طفل رباب

نام این باب الحوائج دلرباست

دستهای کوچکش مشکل گشاست

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 43
  • بازديد ديروز : 3,698
  • بازديد کل :12,114,021