عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

عکس عاشقانه

در بغداد آهنگرى را دیدم که دست در میان آتش مى کرد و آهن تفتیده به دست مى گرفت و آن را در کار مى فرمود.

گفتم : این چه حالت است ؟

گفت : قحط سالى بود. زنى صاحب جمال به نزد من آمد و گفت : مرا طعام ده که کودکان یتیم دارم.

گفتم : ندهم تا که با من راست نگردى .

آن زن برفت و دیگر روز باز آمد.

…………….

برای خواندن بقیه داستان کوتاه فرو نشاندن شهوت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

همان سخن گفت و همان جواب شنید.

روز سیم آمد و گفت : اى مرد! کار از دست برفت. بدانچه گفتى تن در دادم؛ اما به خلوتى باید که کسى ما را نبیند.

آن زن را در خانه بردم و درِ خانه بستم و خواستم که قصد وى کنم.

گفت: اى مرد! نه شرط کرده ایم که خلوتى باید که کسى ما را نبیند.

گفتم : که مى بیند؟ گفت : خداى مى بیند که پادشاه به حق است و چهار گواه عدل: دو که بر من موکلند و دو (که ) بر تو.

سخن آن زن در من اثر کرد.

دست از وى بداشتم و وى طعام دادم .

آن زن روى به آسمان کرد و گفت : خداوندا! چنانکه این مرد آتش شهوت بر خود سرد گردانید، آتش دنیا و آخرت را بر وى سرد گردان .

پس آنچه مى بینى به برکت دعاى آن زن است .

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 982
  • بازديد ديروز : 317
  • بازديد کل :12,116,266