زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 8:46 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 62
نویسنده پیام
sitecup1 آفلاین

کاربر آماتور
ارسال‌ها : 155
عضویت: 25 /7 /1396
پشتیبانی در طراحی سایت:

یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد .

طراحی سایت بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر شرکت طراحی سایت یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند .

در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم .

سیستم پشتیبانی تلفنی

این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است .

در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود .

در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های خود مطلع باشند.

در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود .

یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود .

سیستم پشتیبانی تیکتینگ

یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی در طراحی سایت سیستم تیکتینگ است .

در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد .

روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدا شرکت طراحی سایت اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند .

هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند .

در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند .

دوشنبه 29 آبان 1396 - 13:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :