زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 3:30 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 61
نویسنده پیام
magbot آفلاین

کاربر تازه وارد
ارسال‌ها : 45
عضویت: 19 /7 /1397
نحوه رفع مجازات بهینه سازی گوگل

نحوه رفع مجازات بهینه سازی گوگل

شما احتمالا می شنوید (و توجه کنید) اثرات این بحث جدید زمانی که سایت شما تمام ترافیک آلی خود را از دست داد. متخصصان SEO به شما خواهند گفت که اینبیش از حد مجاز بهینه از گوگل است که وب سایت شما را بر روی SERPs تکان داد.

سپس شما گوگل را شروع می کنید و احتمالا بر روی چندین مقاله تمرکز می کنید که چیزهایی را یاد می دهند که در آن زمان به معنای آن نیست که شما خوابیدید، زمانی که نباید باشید!چه چیزی بیشتر از مجازات بهینه سازی است؟

خوب، مجازات بیشینه بهینه سازی، یک پچ دیگر از گوگل است (بینگ برای این موضوع) که نتایج جستجوی خود را از هوشمندانه متخصصان جستجوگرها حفظ می کند. سال گذشته به روز رسانی Google Panda بود، قبل از آن بود سرکوب لینک های پرداخت شده و در این سال مجازات بهینه سازی خواهد شد. این اکنون عادت گوگل است.

هر زمان که سوالات فراوانی در گوگل پرسیده می شود، منتقدان منتقدان خود را با برخی از پچ ها یا دیگران مقایسه می کنند.

گوگل، به هیچ وجه، به نظر می رسد کاملا تغییر معماری الگوریتم خود را. در عوض، آنها الگوریتم خود را برای مبارزه با کسانی که سیستم های خود را فریب می دهند، پچ کرده اند. به زودی الگوریتم جستجو گوگل خواهد شد تکه ای از تکه های با هر گونه سردرگمی در اطراف.

بیش از بهینه سازی یک پچ است که گوگل یک شلاق را در وب سایت ها متمرکز می کند که به جای کیفیت محتوای بیشتر بر روی SEO تمرکز می کنند. مت کاتز، رئیس ضد اسپم گوگل، اشاره کرد همان >> در اخیر SXSW برگزار شد. تحت این مجازات جدید، هنگامی که موثر است، گوگل وب سایت ها را برای سوء استفاده از کلاهبرداری های اینترنتی مجازات خواهد کرد.

و این ایده اساسا سعی دارد زمین بازی را به میزان کمی تنظیم کند. بنابراین همه افرادی که به دلیل عدم وجود یک کلمه بهتر، "بهینه سازی" یا "بیش از حد" انجام جستجوهای خود را انجام می دهند، در مقایسه با افرادی که فقط محتوای عالی و تلاش برای ایجاد یک سایت فوق العاده هستند، ما می خواهیم برای مرتب کردن سطح بازی کمی بیشتر.

و به همین ترتیب، این چیزی است که ما سعی می کنیم وب سایت را بسازیم، گوگل ربات هوشمندانه تر، ما تلاش می کنیم تا ارتباط ما را بیشتر سازگار کنیم تا مردم SEO را انجام ندهند، ما آن را مدیریت می کنیم، و سپس ما نیز شروع به نگاه کردن به افرادی که مرتکب سوءاستفاده از آن می شوند، چه تعداد کلمات کلیدی را در صفحات پرتاب می کنند یا اینکه آنها ارتباطات بیش از حد زیادی را به اشتراک می گذارند و یا هر چه که انجام می دهند به نوعی فراتر از آنچه که یک فرد عادی در یک منطقه خاص انتظار دارد. بنابراین این چیزی است که ما همچنان به آن توجه می کنیم و همچنان روی آن کار می کنیم و این یک منطقه فعال است که در آن، چندین مهندس در تیم من کار می کنند.

~ Matt Cutts

اما، چرا برای گوگل برای اعمال مجازات باالی بهینه سازی مهم است؟

خوب، اخیرا هر کس برای موتورهای جستجو نوشت و هر آنچه که مخاطبان خواسته خواندن آن را منتشر می کنند، نوشته اند. به نظر نمی رسد که لمس اندیشه های ابتکاری درباره مقالات تولید شده وجود داشته باشد.

من مطمئن هستم که بسیاری از شما، توسعه دهندگان محتوا با من موافق نیستند، زیرا من سوال می کنم که چگونه زندگی خود را انجام می دهید. اما، برای یک لحظه، شغل خود را فراموش کنید و فکر کنید.

ببینید، من نمی گویم که ما نوشتن مطالب ابتکاری را متوقف کرده ایم. همه چیزهایی که من می گویم این است که فاکتور نوآورانه در محتوای امروز کاهش یافته است. ما دوستانه تر موتور جستجوی پیشرفته تر شده ایم.

چند سال پیش ما روزنامه های صبحگاهی خود را انتخاب کردیم و از طریق سرفصل ها برای پیدا کردن آنچه که برای ما مفید بود در حالی که قهوه ما را می خورد، استفاده کردیم. روزهایی از روزنامه ها رفته اند. در این عصر اینترنت، ما بر روی وب سایت های نوع گوگل که اطلاعات جدیدی را در اختیار دارند، تکیه می کنیم.

بنابراین، چه اتفاقی می افتد این است که نویسندگان متوجه موضوعی می شوند که در چنین وب سایت هایی پیشروی می کند. نتیجه واضح است. همه آنها شروع به نوشتن درباره این موضوع می کنند. در هیچ زمانی که موضوع خاص شروع می شود روند با چیزهای مهم دیگری که در جایی به خاک سپرده می شوند.

به طور خلاصه، رسانه ها به شکل گیری اخبار پایان می یابند و خوانندگان را مجبور به خواندن آنچه در حال گذار هستند. اگر چه برای خوانندگان مفید است، در این فرایند برخی از بهترین اخبار در جایی از دست رفته است. این باید کنترل شود.

ما باید ترویج روش تحقیقاتی از ایجاد محتوا که در آن نویسندگان ایده های جدیدی را ایجاد می کنند و گوگل به آن نویسندگان کمک می کند تا به بالاترین سطح برسند. برای نویسندگان مهم است برای نوشتن چیزی جدید و سپس خوانندگان در مورد آن در گوگل برای اطلاعات اضافی جستجو کنید. برای نوآوری مهم است که هرزنامه را بگیرد. مهم است که صداقت به تکنولوژی منتقل شود. برای ما مهم است که با خوانندگان ما باقی بمانیم.

بنابراین، آیا جستجوگرها مرده اند؟!؟!

خوب، نه واقعا سردبیران همجنسگرایان!

اجازه دهید همه ما دو اشاره گر دیگر در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو بخوانیم. این به ما کمک خواهد کرد که چه سئوالاتی را درک کنیم و چگونه در طول سال ها تعریف واقعی آن را از دست داده ایم:

ببینید، اکنون گوگل تلاش می کند تا الگوریتم موتور جستجوی کامل را ارائه دهد که صفحاتی را که واقعا توسط خوانندگان قدردانی شده اند، نشان می دهد. برای این کار، همه چیزهایی که می توانیم از طرف ما انجام دهیم محتوای جامع را تولید می کند. بقیه توسط گوگل (و سهم کوچک بینگ) مراقبت خواهند شد.

"ما همیشه سعی می کنیم تقریبا در صورتی که کاربر بر روی صفحه فرود می آید، آیا آنها به جای آنکه ناراحت شوند خوشحال شوند؟ و اگر این نوع از چیزهایی است که در یک صفحه فرود می آیند، و آنها می خواهند ناراحت شوند، این چیزی است که ما بر آن عمل خواهیم کرد. "خوب، موافقم حالا، چطور می توانم با بهینه سازی و مقابله با مجازات مقابله کنم؟

من می دانم که من بیش از 1100 کلمه محتوا را نوشته ام که ممکن است از بین برود اما اگر شما آن را با دقت بخوانید آن را حس نمی کنید.

برای کسانی که در حال حاضر متقاعد شده اند که پیاده سازی مجازات بیش از بهینه سازی توسط گوگل از دیدگاه غول موتور جستجو بسیار حس می کند، پس برای آنها در اینجا راه من بیرون است. بگذارید آن را با نقطه ای بخوانیم:

نکته بسته

گوگل ممکن است خدایی نباشد، اما آنچه که آنها ایجاد کرده است، سیستم خودشان است. شما می توانید امروز آنها را فریب دهید، اما در بلند مدت، آنها، شما را پایین می آورند. پس از همه، این عرصه خودشان است. آنها آن را ایجاد کردند. آنها بازی خود را از دست نمی دهند، درست است؟ پس حس خود را در خود داشته باشید و از آن لذت ببرید. src = "0.jpg

مقالات مرتبط

چگونگی ایجاد آیکون ناوبری تخت در Adobe Photoshop

الهام بخش، خلاقانه؛ طرح های بسته بندی دوستار محیط زیست

نگاهی به آخرین روند طراحی اپلیکیشن موبایل تجارت الکترونیک

پنجشنبه 02 خرداد 1398 - 23:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :