زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 3:46 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 157
نویسنده پیام
magbot آفلاین

کاربر تازه وارد
ارسال‌ها : 45
عضویت: 19 /7 /1397
صرفه جویی در پول برای طراحان وب و توسعه دهندگان

صرفه جویی در پول برای طراحان وب و توسعه دهندگان

طراحی سایت

صرفه جویی در مالی مهم است زیرا شما را برای آینده غیر قابل پیش بینی آماده می کند. چه کسی می داند چه اتفاقی می تواند فردا رخ دهد، درست است؟ بنابراین، همانطور که در حال حاضر، شما باید اطمینان حاصل کنید که شما به اندازه کافی که فردا می آید. اطمینان حاصل کنید که زمانی که آن را به شما بازدید می کنید، آماده باشید.

جعبه ابزار طراح Freelance

نامحدود دانلود: 500،000+ قالب وب، مجموعه آیکون، تم ها و طراحی دارایی

"قورباغه عالی (پرشور) فلش های خود را برای خرس ها و نه خرگوش ها ذخیره می کند"

من این نوع تفکر را Archer Mentality نامگذاری کرده ام. فلسفه اصلی آرچر ذهنیت ریشه در صرفه جویی در چیزهایی که مهم است. به عنوان یک طراح وب مستقل، این موارد را در نظر بگیرید:

به یاد داشته باشید، باید مشخص کنید که کدام یک از نیازهای شما برای کار شما ضروری است (یا برای زندگی روزمره خود در این زمینه). اگر این غیر ضروری باشد، آن را خراشیده کنید! این روش مینیمالیستی تفکر درست است؟

شروع به جستجو برای ابزارهای رایگان تر بله، نرمافزار آزاد و کیتهای UI ممکن است همانند موارد حقوقی خوب نباشد، اما همیشه میتوانید نوآورانه و مجرب باشید. راه هایی برای کاهش هزینه ها وجود دارد.

فلش های خود را برای خرس های شلیک کنید اگر خرس نیست، پس ارزش arrow نیست.

در اینجا چندین مقاله مرتبط دیگر وجود دارد:

همه چیز شک و تردید

شک و تردید ممکن است یک عادت بد برای داستان های موفقیت باشد، اما مطمئنا لازم است. تمام مردان موفق به خودشان شک کرده اند. این همچنین می تواند در صرفه جویی در هزینه باشد. روشهای زیر شک کنید:

چند مقاله دیگر که ممکن است به شما کمک کند، در اینجا چندین مقاله است:

یک Finder Freebie

است

شاید Freebies بزرگترین چیز در مورد اینترنت است، به غیر از گربه ها. Freebies به مترجمان آزاد کمک می کند. از آنجا که از freebies، شما لازم نیست که در مورد تفکر طراحی و ناتوانی در اجرای آن نگران باشید. ابزار مورد نیاز شما رایگان است! عناصر مانند تصاویر، کیت UI، قالب ها و فونت ها را می توان در سراسر وب یافت و شما می توانید از آنها انتخاب کنید.

گاهی اوقات، قیمت عنصر مهم نیست، بلکه این است که چگونه از آنها خلاقانه استفاده کنید.

در اینجا یک لیست از برخی از Freewhecks 1WD است:

برنامه ریزی تحصیلات خود را

مهمترین چیز که در هنگام برنامه ریزی برای بازنشستگی باید در نظر داشته باشید این است که هر چه زودتر شروع به صرفه جویی در هزینه کنید، راحت تر بازنشستگی شما خواهد بود. شما باید شروع به کمک به بازنشستگی خود را در اسرع وقت شروع کنید تا بتوانید بیشتر سود خود را افزایش دهید. برای اینکه من اهمیت شروع اولیه را نشان دهم به من اجازه می دهد مثال بزنم:

Freelancer A و Freelancer B هر دو 20 ساله هستند و 55000 دلار در سال می باشند. Freelancer A این مقاله را بخوانید و تصمیم گرفت تا سالیان سال به صندوق بازنشستگی او کمک کند. Freelancer B متاسفانه این مقاله را خواند و به جای خرید ماشین. پنج سال بعد، ب تصمیم می گیرد او احتمالا شروع به کمک به بازنشستگی، در 6500 دلار در سال است. آنها هر دو می خواهند در سن 65 سالگی بازنشسته شوند و می توانند نرخ بهره 5 درصد را تامین کنند. در سن 65 سالگی، A 798.500.78 دلار به دست آورده است، در حالیکه B تنها 785.189.53 دلار دارد. توجه کنید که چگونه Freelancer B سعی کرد هزینۀ این پنج سال صرفه جویی را از دست بدهد با افزایش سهم سالانه خود در هر سال 1500 دلار و هنوز در مقایسه با A کم است؟ علاقه سریع می کند.

2. ذخیره و صرف نکنید

تصویر توسط svilen001

نوک بعدی ممکن است واضح باشد، اما هزینه های خود را تماشا کنید. Mint.com بسیاری از مطبوعات خوب دریافت کرده است و این به خاطر یک دلیل است. دیدن چگونگی پرداخت پول خود را به صورت گرافیکی واقعا می تواند به شما کمک کند که چقدر هزینه ای را صرف هدر ندهید. من نگاهی به جایی که بودم پول می زدم، و من هزینه زیادی را در قهوه و رستوران صرف کردم. این باور نکردنی است که چقدر پول می توانید به صندوق بازنشستگی خود اضافه کنید اگر بخواهید خرید شتاب و سایر هزینه های غیر ضروری را قطع کنید. اجازه بدهید یک نمونه را ارائه کنم:

اگر یک مترجم رایگان واقعا دوست دارد مترو و ساندویچ 5.00 دلار وجود دارد سه بار در هفته و همچنین دوست دارد استارباکس و دریافت می شود 4.00 $ فنجان قهوه وجود دارد سه بار در هفته، که اضافه می کند تا $ 27.00 در هفته و یا $ 1404.00 در هر سال. در حال حاضر تصور کنید اگر این freelancer سخت کار تنها خوردن و قهوه یک بار در هفته به جای آن؛ تنها مترجم آزاد تنها 468 دلار برای صرفه جویی سالیانه 936.00 دلار هزینه می کند. با این که نرخ بهره 5٪ بیش از 45 سال است، اگر این مبلغ 936.00 دلار به صندوق بازنشستگی شما اختصاص داده شود، هر ساله با بازنشستگی به 149.479.35 دلار می رسد، و این تغییری نیست.

در نهایت، دو راه برای صرف پول وجود دارد. آن را سرمایه گذاری کنید و یا آن را هدر ندهید در معنی خود زندگی کنید و در آینده خود سرمایه گذاری کنید. برای مواردی که نیازی به آن ندارید، پول را هدر ندهید، مگر در موارد خاص. گفتم، اگر بخواهید یک قرارداد بزرگ را تحویل بگیرید یا چیزی بزرگی به دست بیاورید، کمی به شما پاداش بدهید. این برای روحیه خوبی است.

3. Investments Wisely را انتخاب کنید

تصویر توسط svilen001

برای اینکه در واقع پولی را که برای بازنشستگی به شما اختصاص میدهید، انباشته کنید، باید آن را سرمایهگذاری کنید. طیف گسترده ای از فرصت های سرمایه گذاری در دسترس برای مترجمان آزاد وجود دارد، و آنها می توانند همانطور که شما می خواهید، به عنوان محافظه کار یا خطرناک باشد. همانطور که با هر چیز دیگری در زندگی، سرمایه گذاری با ریسک بالاتری نسبت به سرمایه گذاری های محافظه کارانه سود بالاتری را کسب می کند، اما آیا مایل هستید که بازنشستگی خود را در سرمایه گذاری قرار دهید؟ من فردی نیستم که به آن پاسخ بدهم تصمیم شماست. در اینجا گزینه هایی برای سرمایه گذاری بازنشستگی وجود دارد:

IRA ها (حساب های بازنشستگی فردی) اغلب اشتباه درک می شوند. IRA ها باید به عنوان یک حساب سرمایه گذاری جمعی برای بازنشستگی فکر کنند. اساسا زمانی که پول شما در IRA شما باشد، می توانید آنرا سرمایه گذاری کنید، هرچند که دوست دارید. این شامل سهام، صندوق های متقابل، سی دی، سالیانه و اوراق قرضه در میان دیگران است. IRA اساسا یک حساب چتر است که تصمیم میگیرد که چگونه سرمایهگذاری شما مالیات خواهد گرفت. انواع مختلفی از IRA های موجود وجود دارد، و هر فرد می تواند بهترین گزینه را برای شرایط خود انتخاب کند. در اینجا چند گزینه وجود دارد:

IRA سنتی

IRA سنتی اجازه می دهد تا شما را به مالیات بر پرداخت های ساخته شده در IRA تا زمانی که شما بازپرداخت پول را پس از برداشت.

Roth IRA:

Roth IRA نوع دیگری از حساب بازنشستگی است، اما به جای پرداخت مالیات پس از خروج، مالیات را به سهم خود پرداخت می کنید.

SEP (حقوق بازنشسته کارمند ساده) IRA:

SEP IRA برای فارغ التحصیلان عالی است، زیرا این یک طرح بازنشستگی است که برای افراد خود کار می کند. این اجازه می دهد حساب های کسب و کار شما را به کمک مالی قبل از مالیات به حساب بازنشستگی شخصی خود را. با این حال شما به عنوان فردی نمیتوانید شخصا کمک کنید. البته، پس از خروج از مالیات باید پرداخت شود. این حسابها اغلب برای تکمیل روت یا IRA سنتی استفاده می شود.

در حال حاضر که سه نوع اصلی از IRA ها را پوشش می دهم که ممکن است علاقه مند به یک مترجم آزاد باشند، من در مورد گزینه های سرمایه گذاری در IRA بحث خواهم کرد. یادت باشه؛ شما می خواهید سرمایه گذاری خود را متنوع کنید تا خطر را کم کنید. انواع مختلف سرمایه گذاری را بسازید. به عنوان مثال، سهام برخی از سهام دراز مدت، برخی از سهام میکروکاپ و چند CD (گواهی سپرده) خود را دارند. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید، زیرا اگر آن سبد تخلیه شود، زمان بازپس گیری سختی خواهید داشت.

سرمایه گذاری سهام می تواند بسیار خطرناک باشد، اگر شما خیلی با بازار سهام آشنا نیستید و چگونگی انجام معاملات، اما اجازه ندهید که شما را بترساند. ارزش یادگیری در مورد آن است. به طور کلی، اگر شما تصمیم به سرمایه گذاری در شرکت های بالغ که سهامداران سود خوبی را دریافت می کنند، خطر شما به طور قابل توجهی پایین تر از سرمایه گذاری در یک شرکت microcap است، امیدوار است که بعدی اپل یا گوگل باشد. هر کدام از مسیرهایی که می گیرید، قبل از اینکه بیش از حد بزرگ شوند و زمانی که می توانید سود کسب کنید، کاهش می یابد. مراقب باشید و سهام خود را از دست ندهید یا پول زیادی از دست خواهید داد.

یک چیزی که من می خواهم به خوانندگان احتمالی بپردازم، یک برنامه دستکاری مشترک است که به نام "پمپ و تخلیه" است. شرکت های تبلیغاتی توسط شرکت های دروغین پرداخت می شوند تا بتوانند سهام خود را از طریق ایمیل، تماس تلفنی و ایمیل گیرندگان به منظور ایجاد تقاضای بیشتر مورد استفاده قرار دهند. همانطور که هر دوره اقتصادی به شما آموزش می دهد، در آن تقاضا و عرضه کمتری وجود دارد، قیمت ها افزایش می یابد. با افزایش قیمت در آنچه که به عنوان "پمپ" شناخته می شود، خودی ها و با تجربه تر از فروش سهام به عنوان قیمت هر سهام به اوج می رسد. با فروش زمان بزرگ، عرضه افزایش می یابد و تقاضا کاهش می یابد. این به عنوان "تخلیه" شناخته می شود و به نوبه خود به طور قابل توجهی کاهش قیمت سهام را کاهش می دهد؛ گاهی اوقات حتی در عرض چند دقیقه. این باعث می شود سرمایه گذاران بی تجربه، تمام سرمایه اولیه خود را از دست بدهند، و آنها را گیج می کند. لطفا سهامی را که در یک ایمیل ایمیل می کنید بخرید، مگر اینکه دقیقا بدانید چه کاری انجام می دهید، حتی اگر به نظر واقعا جذاب باشد. تقریبا قطعا یک کلاهبرداری است.

سی دی ها به طور کلی یک سرمایه گذاری مطمئن هستند زیرا آنها FDIC تا 250،000 دلار بیمه می کنند. با استفاده از سی دی، شما مبلغ اصلی پرداخت می کنید و یک بانک به شما نرخ بهره ثابت را تا تاریخ رسیدن به شما ارائه می دهد. در تاریخ پایانی شما سرمایه اولیه خود را به همراه سود به دست می آورید. شما تصمیم می گیرید زمانی که تاریخ رسمی زمانی است که سپرده اولیه را ایجاد می کنید. هرچه طول ترم CD شما انتخاب می کنید، APY (درصد تولید سالیانه) بالاتر خواهد بود. شما می توانید اصل خود را در هر زمان برداشت کنید، اما علاقه ی انباشته شده را از دست خواهید داد. اگر می توانید از دست دادن پول خود جلوگیری کنید، سی دی ها در دراز مدت، بازده بیشتری از حساب های پس انداز را ارائه می دهند.

اوراق قرضه گزینه های بسیاری از اوراق قرضه خزانه داری به اوراق قرضه شرکت ارائه می دهد؛ عاقلانه است که تحقیقات زیادی انجام دهید تا فرصت های مختلف را کاملا درک کنید. اساسا یک اوراق قرضه یک شرکت یا موسسه است که سرمایه گذاران را قادر می سازد که پروژه را تامین کنند. این یک وام از سرمایه گذار به یک شرکت یا موسسه است. آژانس های اعتباری به سرمایه گذاران فردی کمک می کنند تا تصمیم بگیرند که آیا سرمایه گذاری اوراق قرضه در تحمل خطر آنها متناسب است یا خیر سرمایه گذاران نیازمند بازده بالاتری نسبت به خرید اوراق قرضه خطرناک هستند، بنابراین اوراق قرضه با ریسک بالاترین سود را به همراه خواهد داشت، اما همچنین بالاترین احتمال نقض آن را دارد.

صندوق های متقابل یک صندوق بزرگ پول است که از بسیاری از سرمایه گذاران فردی جمع آوری شده و توسط مدیران پولی حرفه ای مدیریت می شود. چیز خوبی در مورد صندوق های متقابل این است که آنها سرمایه گذاران فردی را قادر می سازند دسترسی به نمونه کارها بسیار متنوعی را که توسط یک حرفه ای مالی اداره می شود، به دست آورد، بنابراین می تواند کاملا بی خطر باشد. صندوق های سرمایه گذاری متفاوتی با سطوح مختلف ریسک وجود دارد، بنابراین مجددا به میزان ریسک پذیری شما رسیده است. پول زیادی وجود دارد. بعضی از موارد محبوب تر، شاخص های عمده سهام را تقلید می کنند، مانند میانگین صنعتی Dow Jones، S & amp؛ P 500 و NASDAQ. شاخص های سهام به نمایندگی نزدیک از حرکت کل بازار سهام می پردازند. تحقیق در مورد هر گونه صندوق متقابل که شما فکر می کنید سرمایه گذاری در بسیار دقت و تصمیم بگیرید که آیا آن را در سطح تحمل خطر خود را متناسب است.

ETFs اوراق بهادار هستند که برای پیگیری یک شاخص طراحی شده اند، اما مانند سهام عادی قابل فروش هستند. ETFs ارائه دهنده تنوع زیادی هستند، اما آنها همچنین به فروش کوتاه شما اجازه می دهند، که اساسا شرط بندی می کند که سهام به جای افزایش، کاهش می یابد. مراقب باشید با فروش کوتاه، به عنوان آنها بسیار خطرناک است. من توصیه می کنم تحقیقات زیادی در مورد فروش کوتاه مدت انجام دهم و آنها را با پول مجازی تمرین کنم تا بتوانند موقعیت واقعی خود را با پول واقعی درآورند.

4. ایجاد اهداف و دیدار با آنها

بازنشستگی با برنامه ریزی آغاز می شود. اولین قدم شما این است که پس از بازنشستگی، چه مقدار پولی که برای بازنشستگی نیاز دارید زنده بمانید، و پس از آن شما باید بدانید که هر سال برای رسیدن به این اهداف چه مقدار پول لازم است. بازنشستگی چیزی نیست که شما باید در آن متوقف کنید. بر روی توپ بکش برنامه ریزی و کمک در اوایل، یا شما یک بازنشستگی صاف ندارید. در اینجا چند ابزار وجود دارد که توصیه می کنم برای کمک به برنامه ریزی برای بازنشستگی و پیگیری اهداف:

Mint.com - نعنا یک ابزار قدرتمند است که نمودارهای نحوه استفاده از پول شما را فراهم می کند. این به شما کمک می کند تا خرید غیر ضروری را کنترل و کاهش دهید. همچنین به شما اجازه می دهد تا به راحتی تعادل حساب های بازنشستگی خود را همیشه پیگیری کنید.

Google Advisor - Google Advisor یک صفحه کوچک است که Google راه اندازی می کند برای کمک به کاربران به راحتی بالاترین نرخ های بهره موجود در سی دی ها و حساب های دیگر را پیدا کنید.

Bankrate.com - Bankrate ماشین حساب ها برای کمک به شما در تصمیم گیری در میزان سالیانه شما باید به صندوق بازنشستگی خود کمک کنید تا بازنشسته با مقدار پولی که می خواهید داشته باشید. استفاده از ماشین حساب ها در این سایت ساده تر از سعی کردن محاسبه ها توسط خودتان است، زیرا ماشین حساب بانکرات از جدیدترین نرخ ها برای عدد استفاده می کند.

سلب مسئولیت: نویسنده حرفه ای مالی نیست و در حالی که به گزینه های بازنشستگی نگاه می کند، باید به سختی کار خود را انجام دهید. حتما با مشاور مالی حرفه ای برای کمک به برنامه ریزی بازنشستگی خود صحبت کنید. این چیزی نیست که باید به آسانی انجام شود.

در بخش آخر ما در مورد چگونگی مقیاس کسب و کار شما خواهیم پرداخت، به طوری که شما بتوانید به نکات ما در بالا اشاره کنید.

سوال شماره 1

آیا تسلط و زمان صرف شده در برنامه نویسی کمک می کند تا کسب و کار طراحی وب خود را اندازه گیری کند یا عوامل دیگری وجود دارد؟ اگر چنین است، چه هستند؟

صرف بسیاری از برنامه های زمان بندی خود و یادگیری زبان های جدید برنامه نویسی به کسب و کار شما کمک نمی کند. برعکس، کسب و کار شما بیشتر به آن کمک می کند. در عوض، شما مجبور به فکر کردن بیشتر به یک تاجر از یک برنامه نویسی هستید. چرا؟ طراح وب فقط از تصوير کوچکی - کدها و طراحی فکر می کند، در حالی که یک تاجر فکر می کند از تصویر بزرگ که شامل مدیریت زمان کارآمد و راه حل های مناسب برای مشتریان شما است. علاوه بر این، یک طراح وب تنها فکر می کند که کار را انجام دهد در حالی که یک تاجر دیدگاه خود را در جایی که او می رود، و اهداف واضح را برای دادن ارزش بیشتر به مشتریان خود دارد.

در اینجا مشاوران ارزشمند بیشتری از متخصصان طراحی وب که در طرز تفریحی که آنها انتخاب کرده اند موفق بوده اند.

سوال شماره 2

بهترین توصیه یک فارغ التحصیل جدید ورود به صنعت وب سایت طراحی چیست؟

اگر شما فارغ التحصیل جدید هستید و تصمیم به وارد شدن به صنعت طراحی وب شده است، بهتر است تصمیم بگیرید یک طرز خاصی را که می توانید تمرکز کنید. این توصیه همچنین به افرادی که در حال کار حرفه ای در صنعت هستند، اما تلاش می کنند تا دستیابی به موفقیت داشته باشند.

همانطور که در سؤال قبلی ذکر شد، شما نباید فقط خود را به عنوان یک طراح وب در نظر بگیرید، بلکه باید به عنوان یک تاجر و یک راه تفکر، مانند تصمیم گیری بر روی طرز تفکر مورد نظر خود را تعیین کنید. این به شما فرصت می دهد تا مهارت های خود را بالا ببرید و به شما در ارائه راه حل های مناسب برای مشتریان خود مجهز شوید. تمرکز بر یک طاقچه خاص، همچنین شما را تبدیل به یک صدای متخصص در آن منطقه می کند. در نهایت، به شما کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی مؤثر را ایجاد کنید، زیرا شما قبلا می دانید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی در آن نیست.

سوال شماره 3

آیا برای مشتریان من صادقانه است که من وب سایت خود را از ابتدا ساختن نیستم، بلکه به جای استفاده از وردپرس؟

شفاف بودن در برخورد با مشتریان، جذاب ترین ابزار برای جذب آنها است. در این دوران اطلاعاتی که هیچ اسراری برای مدت طولانی پنهان نیست، شفافیت بسیار مهم است. برای یک شفافیت، شما را معتبرتر می کند که به نوبه خود مشتریان موجود و بالقوه را به شما اعتماد می کند. شفافیت نیز نام تجاری شما را جذاب تر می کند.

علاوه بر این، بسیاری از مزایای استفاده از وردپرس برای مشتریان شما وجود دارد. علاوه بر سهولت استفاده از وردپرس، در سایت های مختلف موتور جستجو قابل جستجو است زیرا کد پشت آن بسیار ساده و پاک است. علاوه بر این، هر پست، تصویر و صفحه را می توان با استفاده از کلمات کلیدی خاص، متا تگ ها و توضیحات بهینه سازی کرد. src = "41.jpg

مقالات مرتبط

نحوه ایجاد صفحات شبکیه چشم با انعطاف پذیری بالا برای وب سایت شما

طراحی چیدمان شبکه برای طراحی وب سایت پاسخگو

چرا طراحی واکنش مانند آب است

پنجشنبه 19 مهر 1397 - 04:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :