زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 3:38 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



parisa98 آفلاین


کاربر تازه وارد
ارسال‌ها : 2
عضویت: 11 /4 /1399

پاسخ : 1 RE تعمیرات یخچال فریجیدر

تعمیرکار یخچال فریجیدر در غرب تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در غرب تهران هم شعبه و نمایندگی دارد. ساکنین محترم غرب تهران از محله های صادقیه، سعادت آباد، اکباتان، تهرانسر، دریاچه خلیج فارس و ... می توانند با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در غرب تهران تماس حاصل فرمایند. تعمیرکاران یخچال فریجیدر ما در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند و مشکل خرابی یخچالتان را برطرف می کنند. اگر ساکن غرب تهران هستید معطل نکنید و همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ساید فریجیدر در تهران

شرکت فریجیدر با ارائه محصولاتی با کیفیت هر روز بهتر از پیش در بازار لوازم خانگی محبوبیت بیشتری پیدا می کند. نمایندگی های این شرکت را در بیشتر کشورهای جهان می توان یافت.

در صورتی که ساید بای ساید فریجیدر را خریداری کرده اید از بابت خدمات بعد از فروش آن نگرانی نداشته باشید بخاطر اینکه نمایندگی تعمیر این شرکت تمامی سعی خود را برای جلب رضایت مشتریان محترم خواهد نمود.

در نمایندگی های تعمیرات اطلاعات محصول بروز موجود می باشد و تکنسین های این نمایندگی با در نظر گرفتن موارد پیشنهادی شرکت سازنده محصول را به بهترین نحو ممکن تعمیر خواهند کرد.

در صورت داشتن هر گونه سوال، با تماس با ما، راهنمایی ها و نکات لازم را به شما ارائه خواهیم کرد. تعمیرگاه ساید بای ساید فریجیدر در تهران تخصص ماست، یخچال شما را طوری تعمیر خواهیم کرد که مانند روز اول به بهترین شکل کار کند و مواد غذایی شما را سالم نگه دارد.

چهارشنبه 11 تیر 1399 - 11:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :