زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 1:46 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 72
نویسنده پیام
nahal آفلاین

کاربر تازه وارد
ارسال‌ها : 38
عضویت: 8 /5 /1397
کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو امروزه امری بسیار متداول می باشد و در این بین عمل با موهای طبیعی طرفداران فراوان تری دارد.

کاربرد عمل

کاشت ابرو در ابتدا برای کسانی که ابروهای آنها دچار سوختگی و یا کسانی که دچار بیماری های خاص بودند ابداع شد ولی امروزه از کاشت ابرو برای افرادی که به دنبال زیبایی بیشتر و یا به دنبال تغییر هستند استفاده می شود. از دیگر افرادی که برای کاشت با موهای طبیعی مراجعه می کنند می توان به افرادی که ابرو های کم پشت دارند، کسانی که قبلا تاتوی ابرو انجام داده اند و از فرم آن خسته شده اند و یا کسانی که به دلیل بیماری ابرو های خود را از دست داده اند اشاره کرد. اکثر مراجعه کنندگان برای این نوع عمل و کاشت موی طبیعی خانم ها می باشند.

در زمان های قدیم کاشت ابرو با موی طبیعی امکان پذیر نبود و علت اصلی آن هم این بود که دانش و تکنولوژی لازم برای این کار وجود نداشت. در ابتدای این راه نیز کاشت ابرو با موهای طبیعی درصد خیلی کمی موفقیت آمیز بوده و اکثر افراد بعد از عمل دارای ابروهای بدشکل و ظاهری زمخت می شدند، اما بعد از سال ها و با تکنیک استخراج واحدهای فولیکول این امر امکان پذیر شد و امروزه این عمل با ظاهری طبیعی یک امر راحت و قابل انجام است.

روند عمل کاشت ابرو با موهای طبیعی

در کاشت ابرو ابتدا محل مورد نظر با بی حسی موضعی آماده می شود که طی عمل نیز فرد احساس درد نخواهد کرد. در کاشت ابرو ابتدا موهای مورد نیاز از ناحیه پشت سر فرد برداشته می شود و از بین موهای برداشته شده آن موهایی که جنس آن ظریف تر و مشابه موهای ابرو می باشد انتخاب می شوند. برای عمل و کاشت ابروهای طبیعی این موها به صورت دانه دانه و طی یک فرایند بسیار سخت کاشته می شوند.

در ابتدا قبل از کاشت ابرو ، ابروها را برش های کوچکی با زاویه مناسب و در جهت صحیح در بوست ایجاد شده و بعد موها در آن کاشته می شود. در هر ابرو تا 400 تار مو در کاشت ابرو می توان کاشت. در بعضی مواقع نیز به جای استفاده از موی سر از موی زیر بغل و یا موی قفسه سینه استفاده می شود. کاشت ابرو با موهای طبیعی حداکثر 4 ساعت طول می کشد. شما چند روز بعد از عمل می توانید به سر کار خود برگردید و مشغول به کار شوید.

در حدود سه هفته بعد از کاشت ابرو موهای ابرو های شما به طور کامل ریزش می کند و بعد از دو تا سه ماه مجددا به طور طبیعی و کامل می روید و شما می توانید نتیجه عمل ابروهای طبیعی خود را ببینید. موهای کاشته شده با گذشت زمان به رشد خود ادامه داده و لازم است که هر ماه یک بار اصلاح شده و این امر نیز به صورت منظم انجام شود تا به این ترتیب بتوان ظاهر ابرو ها را به صورت مطلوب و مناسب حفظ کرد.

عوارض احتمالی عمل کاشت ابرو

از عوارض کاشت ابروی طبیعی می توان به کبودی، التهاب و یا ورم ناحیه ابرو اشاره کرد. اگر شما در این ناحیه ابرو خارش برای مدت طولانی را احساس کردید، احتمال اینکه ابرو دچار عفوت شده باشد، زیاد است که سریعا باید به دکتر مراجعه کنید.

داشتن ابروهایی زیبا و مناسب با کاشت ابرو

کاشت ابرو هزینه زیادی در بر دارد . بسیاری از افراد که به دلایل مختلف ابروهای کم پشتی دارند و یا با ریزش موهای ابرو خود مواجه شدند دست به کاشت ابرو زده اند. امروزه افراد بسیاری به کاشت ابروها رو آورده اند اما قبل از کاشت باید یک سری اطلاعات لازم را در این موضوع به دست آورند. ابتدا باید بدانید در چه صورتی کاشت موی ابرو برای شما امکان پذیر می باشد. در صورتی که قسمتی از ابرو ریزش کرده و به مدت 1 سال رویش مجدد نداشته باشد؛ که این امر بیشتر در افرادی که بیماری های خاصی دارند و منجر به ریزش مو دارند صورت می گیرد. مورد بعدی باید خط شکستگی در ابروی فرد وجود داشته باشد؛ و مورد بعدی این می باشد که ابروهای فرد کم پشت هستند در این صورت می توانند دست به کاشت مو بزنند. در کاشت مو ابتدا در ناحیه ابرو برش های بسیار کوچکی را ایجاد می کنند در کاشت مو طبیعی رسیدگی به ابرو بسیار مهم می باشد. موهای کاشت ابروان مانند موهای طبیعی ابرو حتی بیشتر از ان به اصلاح نیاز دارد و به طور دائم در حال رشد می باشد. تعداد موی کاشته شده در ناحیه ابرو بستگی به بیمار و جنسیت و مشخصه های صورت فرد دارد.

عوارض کاشت ابرو

در کاشت مو باید تمامی دستورات و تجویزات بعد کاشت توسط پزشک را رعایت کنید. تا از عوارض کاشت جلوگیری شود. کاشت مو ابرو در برخی موارد عوارض خود را نشان می دهد حتی اگر زیر دست بهترین تیم کاشت ابرو نیز باشید امکان مواجه شدن با عوارض را دارید. از این عوارض می توان به رشد موهای کاشته شده به صورت زخیم و کج و و یا به جا ماندن اسکار و یا جوشکار و یا تورم و احساس درد شدید در ان ناحیه از جمله این عوارض می باشد. کاشت موی ابرو برای افراد اعتماد به نفس را دوباره هدیه می دهد و در زیبایی چهره افراد بسیار تاثیر می گذارد.

داشتن چهره ای جذاب و زیبا با کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از عمل ها و اقدام های زیبایی در خانم ها می باشد. کاشت ابرو دارای برخی عوارضی می باشند که برای جلوگیری از این موارد باید نهایت احتیاط را به خرج داد. و این اقدام دارای سه مرحله همانند کاشت مو را دارد.

زیبایی چهره با کاشت ابرو

زیبایی و داشتن چهره ای جذاب و زیبا برای هر خانمی از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. برخی از بانوان زیبایی خود را تغییر در نوع شکل بینی و برخی دیگر تغییر در گونه ها و برخی هم در ابروی خود می بینند. به همین دلیل است که امروزه بیشترین تقاضای کاشت ابرو را داریم. و اکثر خانم ها با کاشت می خواهند که به زیبای خود اضافه کنند و جذاب به نظر برسند همانطور که زیبا به نظر رسیدن و زیبا بودن را هر زنی دوست دارد و در اولین خواسته هایش قرار می گیرد. با گذشت سن و کم پشت شدن برخی از ابروها هم خانم ها بیشتر راغب می شوند تا به کاشت بپردازند.

قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو نیز بسیار متغیر می باشد و از کلینیک تخصصی تا مطب های خصوصی دیگر و نحوه کار و مدلی که انتخاب می کنید همه این گزینه بر روی قیمت کاشت اثر گذار می باشد. ابرو مصنوعی که بعد از کاشت به وجود می آید مراحل مختلفی دارد که مراحل کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو دارای سه گام می باشد که باید توسط مراکز مخصص کاشت ابرو ، این عمل انجام بگیرید. امروزه در کشورمان کاشت ابرو بسیار مد و رواج پیدا کرده است در حالی که در کشورهای دیگر بیشتر حالت و ابرو طبیعی را می پسندند. که البته سلایق افراد با هم فرق می کند.

نکاتی که در کاشت ابرو باید دقت کرد

نکاتی که در کاشت ابرو باید دقت کرد عبارت است از اینکه کاشت ابرو را در مراکز همین کار انجام دهید. حتما برای کاشت از طریق مراکزی که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت هستند اقدام کنید و از مجرب بودن و ماهر بودن پزشک در این کار اطمینان کامل را حاصل بفرمایید. در کاشت ابرو ممکن است درد و خونریزی و تورم در چشمان را داشته باشد و چون ابرو نزدیک ترین عضو به چشم می باشد بنابراین باید نهایت دقت و احتیاط را به کار ببرند.

سه شنبه 09 مرداد 1397 - 07:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :